Εγκυμοσύνη: Ασκήσεις χαλάρωσης για τον τοκετό

4 Ιουλίου 2016

 Τεχνικές χαλάρωσης

Γράφει ο Δρ Αλέξανδρος Καλογερόπουλος

Η προοδευτική χαλάρωση των μυών είναι μια απλή τεχνική εναλλαγής έντασης και χαλάρωσης. Σας δίνει τη δυνατότητα να διαχειριστείτε τις φυσικές αντιδράσεις του σώματός σας στον τοκετό, κάτι που σας βοηθάει να νιώθετε καλύτερα. Ξαπλώστε στην αριστερή σας πλευρά βάζοντας χαλαρά το πάνω πόδι πιο μπροστά πάνω σε μαξιλάρια.

Εισπνεύστε και τεντώστε τη δεξιά σας πατούσα, καθώς σηκώνετε το πόδι σας. Μείνετε έτσι και μετά χαλαρώστε κατά την εκπνοή. Αφήστε το πόδι να πέσει και νιώστε τη χαλάρωση. Σφίξτε και χαλαρώστε τη γάμπα, τους μηρούς και τους γοφούς σας. Κάντε το ίδιο και με το άλλο πόδι. Τεντώστε και χαλαρώστε το πάνω μέρος του σώματός σας.

Τέλος, σφίξτε το πρόσωπό σας, μετά εκπνεύστε αφήνοντας το σαγόνι, το μέτωπο και τη γλώσσα σας να γίνουν βαριά. Με την εξάσκηση θα μπορείτε να ανακαλείτε νοερά το σφίξιμο, ενώ θα χαλαρώνετε το σώμα σας στην εκπνοή.

 Εσωτερική γαλήνη

Για να αρχίσει ο τοκετός, πρέπει η υπόφυση να παραγάγει την ορμόνη ωκυτοκίνη, η οποία διεγείρει τις συσπάσεις που ενεργοποιούν τη γέννα. Όταν, όμως, είστε σε ένταση, παράγετε τη στρεσογόνο ορμόνη αδρεναλίνη, η οποία αναστέλλει τον τοκετό.

 

Απόσπασμα από το βιβλίο του Δρ Καλογερόπουλου "Εγκυμοσύνη". Ευχαριστούμε τις εκδόσεις Ψυχογιός για την ευγενική παραχώρηση του υλικού 

AdTech AdΠριν ακολουθήσετε οποιαδήποτε τεχνική θα πρέπει να ζητήσετε τη γνώμη του προσωπικού σας ιατρού 
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Νέα επίθεση του ISIS αναμένει η ΕΕ
Τα νέα της ημέρας
11:39 Νέα επίθεση του ISIS αναμένει η ΕΕ