Επτά συμβουλές για τα μάτια σας

5 Ιουλίου 2016

7 συμβουλές για τα μάτια σας


Γράφει η Έλενα Κεφαλά, MICOpth Χειρουργός Οφθαλμίατρος


Τα μάτια χρειάζονται συχνή παρακολούθηση. Η Αμερικανική Ακαδημία Οφθαλμολογίας προτείνει 1 φορά το χρόνο την προληπτική εξέταση των ματιών. Η προληπτική επίσκεψη σε οφθαλμίατρο πρέπει να αρχίζει από την παιδική ηλικία και να επαναλαμβάνεται δια βίου. Σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες 245 εκατομμύρια άτομα παγκοσμίως πάσχουν από κάποια διαταραχή στην όραση τους.

Δείτε παρακάτω 7 βασικές συμβουλές για την προστασία και ασφάλεια των ματιών σας:

 

Χρειάζεται πάντα προστασία από την ακτινοβολία του ήλιου, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες. Απαραίτητα είναι τα απορροφητικά γυαλιά και το καπέλο. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται στην επιλογή τους, καθώς κυκλοφορούν πολλά μη εγκεκριμένα γυαλιά που δεν προστατεύουν από την ακτινοβολία του ήλιου. Η υπεριώδης ακτινοβολία του ήλιου μπορεί να προκαλέσει βλάβες στα μάτια και ευθύνεται για περιπτώσεις καταρράκτη και εκφύλιση ωχράς κηλίδας.

 

Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε την γυμναστική στις καθημερινές σας συνήθειες. Έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι η ελαφριά σωματική άσκηση σε καθημερινή βάση πχ. το περπάτημα, μειώνει την πίεση στα μάτια και βοηθά στην καλή όραση.

 

Αποφύγετε το κάπνισμα.

Οι χρόνιοι καπνιστές παρουσιάζουν καταρράκτη και βλάβες στον αμφιβληστροειδή χιτώνα όπως εκφύλιση της ωχράς κηλίδας.

 

Τακτικός έλεγχος του σακχάρου και της χοληστερόλης για τυχόν υψηλές τιμές. Η σωστή ρύθμιση του σακχάρου βοηθά στην διαβητική αμφιβληστροειδοπάθεια, η οποία συγκαταλέγεται στις σημαντικότερες αιτίες τύφλωσης.

 

Συχνές επισκέψεις σε οφθαλμίατρο ακόμα και αν δεν παρουσιάζετε συμπτώματα. Η έγκαιρη διάγνωση είναι ιδιαίτερα σημαντική για την πορεία παθήσεων όπως το γλαύκωμα.

 

Σε περίπτωση που κάνετε πολύωρη καθημερινή χρήση υπολογιστή, θα πρέπει να κάνετε συχνά ολιγόλεπτα διαλείμματα, να βλεφαρίζετε συχνά καθώς και να κάνετε χρήση τεχνητών δακρύων για να αποφύγετε το στέγνωμα των ματιών σας.

 

Φροντίστε την διατροφή σας και την διατήρηση καλού σωματικού βάρους. Η διατροφή η οποία περιέχει φρούτα, λαχανικά, κοτόπουλο και ψάρι βοηθά στην όραση σας. Καλό είναι να μην γίνεται μεγάλη κατανάλωση ακόρεστων λιπών και κρέατος. Επίσης φροντίστε να μην υπερκαταναλώνετε αλκοόλ.

 

Έλενα Κεφάλα, MICOpth Χειρουργός Οφθαλμίατρος

Αθανασιάδη 3-5 – Αθήνα (στάση metro Αμπελόκηποι)

τηλ. 210 645 89 59

email: info@lasermiopias.gr

 http://lasermiopias.gr 

 

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Τζορτζ Έλιοτ
Η Σκέψη της ημέρας
13:13 Τζορτζ Έλιοτ