Η νέα καμπάνια της Porcelana είναι εδώ!

<p align="center"><strong>«Το τι κάνετε στο σπίτι σας είναι δική σας υπόθεση. <br /> Το τι βάζετε όμως είναι δική μας».<br /> </strong><strong></strong></p>
<p>Αυτό είναι το μήνυμα που επικοινωνεί η <a href="https://www.youtube.com/watch?v=XDUfUWrz2TA&amp;list=PLe9UnxJyBfQwO8i-9uIK1DOIN5Y8YYpbd&amp;index=1"><strong>νέα καμπάνια της</strong> <strong>Porcelana</strong></a>, που δημιούργησε η Weber Shandwick / McCann Athens, σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής TOPCUT MODIANO και έκανε πρεμιέρα στους τηλεοπτικούς μας δέκτες τη Δευτέρα 4 Ιουλίου.</p>
<p>Το ανατρεπτικό χιούμορ, η σουρεαλιστική ματιά και η φρέσκια διάθεση είναι τα κύρια συστατικά αυτής της σπονδυλωτής καμπάνιας που αποτελείται από 4 ταινίες, μία για κάθε προϊοντική κατηγορία (πλακάκι, μπάνιο, κουζίνα και έπιπλο).</p>
<p>Στους προσεγμένα διαμορφωμένους χώρους με προϊόντα Porcelana, όπου εκτυλίσσεται η παραπάνω δράση, προστίθεται ευρηματικά η φιγούρα του πωλητή της Porcelana η καταλυτική παρουσία του οποίου έρχεται να επεξηγήσει: <em>«Γιατί στην </em><em>Porcelana</em><em> διαμορφώνουμε τον χώρο που </em><em>πραγματικά σας εκφράζει!».</em></p>
<p><em><iframe src="http://www.youtube.com/embed/XDUfUWrz2TA" frameborder="0" width="425" height="350"></iframe><br /></em></p>
<p>Η χιουμοριστική αυτή καμπάνια (με κυρίαρχο το ανθρώπινο στοιχείο σε όλη την επικοινωνία) δίνει την δυνατότητα στη μάρκα να διαφοροποιηθεί επικοινωνιακά από τον ανταγωνισμό αναδεικνύοντας:</p>
<ul>
<li>  τις αξίες και την φιλοσοφία της μάρκας: την εξειδίκευση και την άριστη εξυπηρέτηση που παρέχει στον τελικό καταναλωτή</li>
<li> τις 4 βασικές κατηγορίες προϊόντων της, γύρω από τις οποίες «χτίζεται ολόκληρη η επικοινωνία»</li>
</ul>
<p><strong>Σχετικά με την </strong><strong>Porcelana</strong><strong></strong></p>
<p>Η <strong>Porcelana</strong> αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρία πλακιδίων, ειδών υγιεινής, κουζίνας και επίπλου στην Ελλάδα, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις υψηλής ποιότητας και αισθητικής για τον σχεδιασμό εσωτερικών και εξωτερικών χώρων.  Διατηρώντας ένα δίκτυο 30 σημείων πώλησης πανελλαδικά, συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες επώνυμες μάρκες για τον εξοπλισμό και τη διακόσμηση σπιτιού, ενώ διαθέτει εξειδικευμένο τμήμα σχεδιασμού για την διαμόρφωση, κατασκευή και ανακαίνιση μεγάλων έργων (ξενοδοχείων, καταστημάτων, πολυτελών κατοικιών). Είναι μέλος του Hatz Group, ιδιοκτησίας του Ομίλου Χατζηγεωργίου που ιδρύθηκε στις Σέρρες το 1980 και σήμερα διαθέτει δύο ιδιόκτητα εργοστάσια κεραμικών πλακιδίων στην Βαλένθια, απασχολώντας συνολικά 400 εργαζόμενους στην Ελλάδα και την Ισπανία.</p>
<p class="Default">Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη διαδικτυακή διεύθυνση:</p>
<p class="Default"><a href="http://www.porcelana.gr/">http://www.porcelana.gr</a></p>
<p class="Default"> </p>

Σχετικά άρθρα