Αγαπητή έφηβη: Δεν χρειάζεται να χάσεις κιλά, απλώς να αλλάξεις συνήθειες!

27 Ιουλίου 2016

Αυτό το άρθρο δε θα γραφόταν ποτέ εαν δε κατέφταναν ερωτήματα δικά σας στα οποία μας ρωτάτε πώς θα χάσετε κιλά. Το παράδοξο δεν είναι τόσο πολύ το γεγονός ότι σας απασχολεί το βάρος σας, αλλά το ότι σας απασχολεί ενώ δεν θα έπρεπε! Τι εννοώ: η πλειονότητα των μηνυμάτων είναι από κοπέλες που με τις αναλογίες και το βάρος που μας δίνουν αντικειμενικά ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΒΑΡΟΣ γιατί είναι στα κανονικά επίπεδα για την ηλικία τους. 

Από τη μια μπορώ να το κατανοήσω, άλλωστε όλες όσες ακολουθείς στο Instagram -από τη Gigi Hadid και την Kendal Jenner μέχρι τις πρωταγωνίστριες του Pretty Little Liars- έχουν αδύνατα και αψεγάδιαστα σώματα. Σώματα τα οποία ό,ως χτίζονται με κόπο και προσπάθεια. Ήρθε η ώρα λοιπόν να σου πω ορισμένα πράγματα και θα πρέπει να τα βάλεις πολύ καλά στο μυαλό σου: όλα ξεκινούν από το μυαλό μας. ΔΕΝ πρέπει να χάσεις κιλά παρά μόνο να αλλάξεις τον τρόπο που βλέπεις το σώμα σου και ορισμένες μικρές καθημερινές συνήθειες. Αν ακολουθήσεις τα παρακάτω, το σώμα σου σίγουρα θα αλλάξει και θα γίνει πιο υγιές. Γιατί στην τελική αυτό είναι που μετράει: Νους υγιής εν σώματι υγιεί. 

1. Το σώμα σου δεν θα υπάρξει ποτέ πιο τέλειο από τώρα 

Είσαι σε μια ηλικία που ο μεταβολισμός σου είναι πολύ γρήγορος και μόνο αν δεν προσέξεις μπορείς να πάρεις κιλά που δεν θέλεις. Όσο μεγαλώνεις, θα παίρνεις κιλά ειδικά μετά τα είκοσί σου, τα οποία θα είναι πολύ πιο δύσκολο να τα χάσεις αργότερα. Οπότε αγάπησε το σώμα σου όπως είναι και φρόντισέ το κατάλληλα. 

2. Τρώγε σωστά 

Και το σουβλάκι σου θα φας, και την πίτσα σου και το μπέργκερ σου. Όμως, αυτό που θα πρέπει να προσέξεις είναι να τρως πλήρη γεύματα. Ο οργανισμός σου τώρα χτίζεται και χρειάζεται ενέργεια. Οπότε τρώγε συχνά λαχανικά, μην τρως βραδινο πριν τις 8. Τώρα ειδικά που είναι καλοκαίρι, πιες πολύ νερό, φάε πολλά φρούτα και τρώγε απ' όλα: κρέας, ψάρι και κοτόπουλο σε κανονικές ποσότητες. 

3. Αθλήσου 

Όπως προείπα, τώρα χτίζεις ένα σωστό σώμα το οποίο θα κρατήσεις για όλη σου τη ζωή. Αντί λοιπόν να μην τρως ορισμένα πράγματα και να προσπαθείς να χάσεις κιλά, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για ένα όμορφο και σωστό σώμα είναι να του προσφέρεις την εκγύμναση που χρειάζεται. Δεν είναι ανάγκη να γραφτείς σε γυμναστήριο, οι εναλλακτικές είναι πάρα πολλές. Μπορείς να κάνεις κάποιο ομαδικό άθλημα όπως το μπάσκετ ή το βόλει ή να βάλεις στο πρόγραμμα να κάνεις γυμναστική στο σπίτι και να τρέχεις πού και πού. Τα βίντεο γυμναστικής στο Youtube είναι τόσα πολλά! Το σώμα σου θα αλλάξει τόσο πολύ προς το καλύτερο που δεν θα το φαντάζεσαι. 

4. Άλλαξε... γκαρνταρόμπα 

Ας υποθέσουμε ότι έχεις δοκιμάσει τα πάντα. Τρως σωστά γεύματα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και γυμνάζεσαι συχνά. Κι όμως δεν έχεις καταφέρει ακόμα να έχεις ένα αδύνατο σώμα που να αρέσει στα δικά σου μάτια (γιατί αδύνατο μπορεί να είναι αλλά εσύ να το βλέπεις διαφορετικά). Αντι να προσπαθείς να χάσεις κιλά, μπορείς να αλλάξεις τα ρούχα που φοράς και σε κολακεύουν. 

Η Αριάνα το δοκίμασε και τελικά κατέληξε να είναι πιο χαρούμενη από ποτέ. Από την εφηβεία της ήδη είχε πρόβλημα με το σώμα της όμως έτσι κατάφερε να το αποδεχτεί όπως είναι. Κατέγραψε μάλιστα όλη της την εμπειρία στο Buzzfeed. Ξεφορτώθηκε τα ρούχα που της ήταν πολύ κολλητά και που δεν την κολάκευαν και αγόρασε άλλα που ταίριαζαν στο δικό της σωματότυπο. Και για του λόγου το αληθές, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μεγάλη διαφορά κάνει ένα ψηλόμεσο σόρτς το οποίο δεν είναι κολλητό ή μια ολόσωμη φόρμα. 

 

 

Ελπίζω να σε βοήθησα. Όλες έχουμε τις ανασφάλειες μας, αρκεί να μην γίνονται εμμονές! Αυτό να θυμάσαι πάντα! 

Επιμέλεια: Μαρία Κοτοπούλη 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ