Ποια λαχανικά πρέπει να δίνεις στο παιδί σου το καλοκαίρι

3 Αυγούστου 2016

Γράφει για το boro.gr ο  NΙΚΟΣ ΒΟΥΔΟΥΡΗΣ, ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ

Δρ. Πανεπιστημίου Αθηνών, Μέλος Δ.Σ. Ελληνικής Παιδιατρικής Εταιρείας 

 

Εκτός από τα γνωστά λαχανικά τις ντομάτες και τα αγγούρια, υπάρχουν και κάποια που είναι υποτιμημένα που προσφέρουν πάρα πολλά όπως είναι οι μπάμιες, οι μελιτζάνες, το λάχανο, τα σπαράγγια και το μπρόκολο.
Αυτά είναι χορταρικά πλούσια σε φυτικές ίνες,  με αντιοξειδωτικούς παράγοντες όπως η Βιταμίνη Β και η βιταμίνη C. Περιέχουν κάλιο και τονώνουν το ανοσοποιητικό. Είναι επίσης πολυβιταμινούχα. Μειώνουν την χοληστερίνη και περιέχουν θρεπτικά συστατικά, όπως γλυκοζινωλάτες, πολυφενώλες, γλουταμίνες που προάγουν την υγεία του πεπτικού συστήματος.
Μπορούν να προσφερθούν στη διατροφή των παιδιών ωμά, μερικώς μαγειρεμένα και  κυρίως ψητά ή βραστά.     

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Νέα επίθεση του ISIS αναμένει η ΕΕ
Τα νέα της ημέρας
11:39 Νέα επίθεση του ISIS αναμένει η ΕΕ