Ενυδάτωση: 3 tips για καλύτερο αποτέλεσμα

22 Αυγούστου 2016

Και επειδή ο υδράργυρος αντιστέκεται στη λήξη του καλοκαιριού… Πάρτε τα μέτρα σας!

Οι υψηλές θερμοκρασίες καλά κρατούν γι’ αυτό μην επαναπαυθείτε!

Πάρτε μαζί το μπουκαλάκι σας.

Καταναλώστε τουλάχιστον 2-2,5 λίτρα υγρών την ημέρα αν είστε άντρας και 2 λίτρα υγρών αν είστε γυναίκα από τρόφιμα και μη αλκοολούχα ροφήματα.

Τρόφιμα με την υψηλότερη περιεκτικότητα σε νερό:
Φρούτα (ειδικά το καρπούζι, πεπόνι, ροδάκινο), λαχανικά, γιαούρτι

Ροφήματα: Εκτός από το νερό που είναι βασικό να κυριαρχεί μέσα στην ημέρα σας μπορείτε να καταναλώνετε light αναψυκτικά, χυμό φρούτων 100% φυσικό, κρύο τσάι ή καφέ.

Tip! Συνδυάστε την ενυδάτωση με… γεύση και φαντασία! Φτιάξτε γρήγορα σπιτικές γρανίτες από φρούτα ή smoothie με γάλα, φρούτα όπως μπανάνα, ακτινίδιο και δημητριακά ολικής άλεσης και δε θα χάσετε. 
 

Από την Επιστημονική Ομάδα του Διατροφολόγου Αναστάσιου Παπαλαζάρου (www.nutrimed.gr)

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ