Πώς να κάνεις το σώμα σου να φαίνεται ωραίο χωρίς δίαιτα

7 Σεπτεμβρίου 2016
Η ΝΙΚΗ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΤΟΥ BORO.GR ρωτά

Αναγνώστρια μας ρωτά: Γεια σας Ειμαι 17 χρονων και αθλουμε τακτικα στο σπιτι απλα θα ηθελα να φτιαξω ενα σωστο προγραμμα γυμναστικης που να με βοηθησει καλυτερα. Κυριος στοχος μου δεν ειναι απαραιτητα να χασω κιλα αλλα να γυμναστω σωστα και να ειμαι σε καλυτερη φυσικη κατασταση γιατι εχω προβλημα με συχνο πρηξιμο και τετοια τι μπορω να κανω Eυχαριστω.


Στο ερώτημα απάντησε η Άννα Παπαγεωργίου, Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος


Αγαπτητή Νίκη  
 
Συγχαρητήρια καταρχήν για την σωστή στάση να ασκείσαι τακτικά. Αυτό  από μόνο του είναι  ότι καλύτερο για την υγεία τόσο  την ψυχική όσο και την σωματική. Απο κει και πέρα όμως  χρειάζεται να έχεις μια  σωστή δομή στο πρόγραμμά σου και κάποιο στόχο. Με τη βοήθεια ενός σωστού επαγγελματία θα δεις τη διαφορά και θα μάθεις πολύ καλύτερα να ακούς το σώμα σου. Επιπλέον θα μπορέσεις να προφυλαχτείς από τυχόν τραυματισμούς. Μαζί με την άσκηση φυσικά πάει και η ισορροπημένη διατροφή. Θα πρέπει να εστιάσεις την προσοχή σου στην καθημερινή διατροφική ρουτίνα έτσι ώστε να εντοπίσεις που το παρακάνεις με τροφές που ίσως έχουν περισσότερη ζάχαρη, αλκοόλ, πολύ αλεύρι, αλάτι κλπ. Τέλος οι σωστές ώρες ύπνου παιζουν σημαντικό ρόλο στην σωστή λειτουργία της φυσιολογίας.  
 
 
Δρ.Άννα Παπαγεωργίου
PhD, Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος,Ιατρική Σχολή Πανεπιστήμιο Αθηνών
Καθ.Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Επ.Υπεύθυνη προγραμμάτων προαγωγής της υγείας "ΕΥΡΩΣΤΙΑ"
Επικοινωνία:2106827284




ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ