Διατροφικές συμβουλές για περισσότερη ενέργεια και απόδοση

12 Σεπτεμβρίου 2016

Γύρισες από τις διακοπές και ψάχνεις τρόπους να μη σε πάρει από κάτω τόσο στην ψυχολογία όσο και στην απόδοσή σου στη δουλειά; Μπες στη δράση… πώς;

- Κάνε ένα ζωηρό περίπατο κατά την διάρκεια του πρωινού διαλείμματος ή πριν πας στη δουλειά

- Βρες ένα χόμπι που σου αρέσει και κάντο μέρος της καθημερινότητας όπως ο χορός, η yoga, το pilates και γιατί όχι, δοκίμασε τα ακόμα και σε εξωτερικούς χώρους όπως το πάρκο

- Βοήθησε το σώμα σου να ανταπεξέλθει με μικρές δόσεις ενέργειας και θρεπτικών συστατικών όπως φρούτα, μπάρες δημητριακών ολικής άλεσης, ξηροί καρποί κτλ

Με αυτό τον τρόπο:

- Βελτιώνεις τη διάθεσή σου

- Ενισχύεις τη συγκέντρωση και την αποτελεσματικότητά σου

- Διαχειρίζεσαι καλύτερα το στρες


Από την Επιστημονική Ομάδα του Διαιτολόγου - Διατροφολόγου Αναστάσιου Παπαλαζάρου (www.nutrimed.gr)

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Φράντς Κάφκα
Η Σκέψη της ημέρας
9:10 Φράντς Κάφκα