Έχω διαταραχές στον κύκλο μου. Τι μπορεί να συμβαίνει;

23 Σεπτεμβρίου 2016
Η ΡΙΤΑ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΤΟΥ BORO.GR ρωτά

Αναγνώστρια μας ρωτά: Καλησπέρα. Θα ήθελα να σας κανω μια ερώτηση πρώτου παω σε γιατρό κ μιας κ δεν βρίσκω καμια απάντηση στο ιντερνετ για το θεμα μου. Ειμαι 28 χρόνων. Κ ενώ η περίοδος μου κρατούσε κανονικά 4 μερες, εδω κ 6 μήνες περίπου, μου κρατάει το πολυ τρεις. Αδιαθέτησα τη παρασκευη έβγαλα λιγο αίμα το Σάββατο καθόλου σήμερα λίγες σταγόνες καφε. Γενικά έχω παρατηρήσει οτι δεν έχω ροη κανονική, δεν μου κατεβαίνει το αίμα δηλ. Ξέρετε μήπως τι μπορει να συμβαίνει; Σας ευχαριστώ για το χρονο σας.

Στο ερώτημά σας απάντησε ο Πάνος Αντσακλής, Μαιευτήρας – Γυναικολόγος, διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του πανεπιστημίου Αθηνών και επιστημονικός συνεργάτης της Α’ Μαιευτικής και Γυναικολογικής Κλινικής του πανεπιστημίου Αθηνών του Νοσοκομείο «Αλεξάνδρα», στο Τμήμα Εμβρυομητρικής Ιατρικής και Υπερήχων. 



Είναι πολύ συχνό φαινόμενο ειδικά σε νέες κοπέλες να μην είναι τελείως σταθερός ο κύκλος τους ή να έχουν μία στο τόσο μία περίοδο που έρχεται λίγο αργότερα ή νωρίτερα από ότι θα περίμεναν κανονικά. Παρόλα αυτά καλό θα είναι να παρακολουθείτε την περίοδό σας και αν συνεχίσει να έχει αυτές τις ανωμαλίες, θα πρέπει να επισκεφτείτε τον γυναικολόγο σας. Σε γενικές γραμμές λοιπόν, εφόσον επιμένουν οι ανωμαλίες στην περίοδο μίας γυναίκας χρειάζεται να γίνει ένας συστηματικός έλεγχος από τον γυναικολόγο. Ο έλεγχος αυτός πρέπει τουλάχιστον να περιλαμβάνει τη λήψη ενός πλήρους ιστορικού της γυναίκας, μία λεπτομερή κλινική εξέταση, τεστ-παπ αν δεν έχει γίνει πρόσφατα και εφόσον το συστήσει ο γυναικολόγος σας πιθανόν να χρειαστεί ένα γυναικολογικό υπερηχογράφημα και κάποιες εργαστηριακές εξετάσεις κυρίως ορμονικές (π.χ. γυναικολογικών ορμονών και θυρεοειδούς).


ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
Χρύσ***** ****
12:47 Τετάρτη 28/09/2016
Καλημέρα σας είμαι 35 χρονών και όταν έχω περίοδο υποφέρω πολύ διότι οι συσπάσεις της μήτρας μου ερεθίζουν το παχύ έντερο Εδώ και λίγους μήνες ο φαρμακοποιός μου σύστησε το Algon σαν παυσίπονο και είπε ότι είναι και ελληνικό επιπλέον Θεωρείτε πως είναι ασφαλής η χρόνια χρήση του 2 παυσίπονα το μήνα ή και λίγο παραπάνω ανάλογα με το αν θα παρουσιαστεί τυχόν επιπλέον πόνος πχ πονοκέφαλος μυαλγία κλπ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Handelsblatt: η Ιταλία δεν είναι Ελλάδα
Τα νέα της ημέρας
12:04 Handelsblatt: η Ιταλία δεν είναι Ελλάδα
Τι πήραμε, τι χάσαμε στο Eurogroup
Τα νέα της ημέρας
10:34 Τι πήραμε, τι χάσαμε στο Eurogroup