Hansaplast: H νέα καμπάνια που «Κάνει τα δάκρυα, χαμόγελα»

<p><strong>Hansaplast</strong><strong>: «Κάνει τα δάκρυα, χαμόγελα» από το 1922</strong></p>
<p>Χτυπήματα, γρατζουνιές και δάκρυα είναι όλα μέρος της παιδικής ηλικίας. Η χαρά και ο ενθουσιασμός του παιχνιδιού πολλές φορές επισκιάζονται από μικροτραυματισμούς που φέρνουν δάκρυα στα μάτια. Εκείνη τη στιγμή, η φροντίδα και η αγκαλιά της μαμάς είναι καθοριστική για να απαλύνει τον «πόνο» και με τη βοήθεια του Hansaplast να κάνει τα δάκρυα, χαμόγελα.</p>
<p>Όσες φορές θυμάστε τον εαυτό σας να πέφτει, άλλες τόσες θυμάστε να ξανασηκώνεται. Γιατί μέσα από το παιχνίδι, μαθαίνουμε, μεγαλώνουμε και ωριμάζουμε. Στη διαδικασία αυτή, με περισσότερα από 90 χρόνια εμπειρίας και εξειδίκευσης, είναι δίπλα μας η μάρκα Hansaplast, προσφέροντας μία ευρεία ποικιλία προϊόντων που προστατεύουν τις μικρές πληγές και βοηθούν στην καλύτερη δυνατή επούλωση.</p>
<p><strong>Πίσω από κάθε </strong><strong>Hansaplast</strong><strong>, υπάρχει και μία παιδική ιστορία!</strong></p>
<p>Με μία νέα, πρωτότυπη καμπάνια, η μάρκα Hansaplast «μιλάει» απευθείας στην καρδιά του καταναλωτή, αγγίζοντας ένα θέμα που απασχολεί συχνά τους γονείς.  Στόχος της καμπάνιας είναι να έρθει ακόμα πιο κοντά στον Έλληνα γονιό και να ενδυναμώσει τους συναισθηματικούς δεσμούς μαζί του. Με βασικό μήνυμα «Κάνει τα δάκρυα, χαμόγελα από το 1922» η Hansaplast αναδεικνύει τη «μαγική» εκείνη στιγμή που ένα παιδί ξεχνά τον πόνο του μικροτραυματισμού και εφευρίσκει μία ευφάνταστη ιστορία για να εξηγήσει πώς χτύπησε.</p>
<p>Σε μία παιδική χαρά, όπου δεκάδες παιδιά παίζουν ανέμελα, η Ελένη, ο Γιάννης, ο Γρηγόρης και η Ειρήνη, πέφτουν και χτυπούν. Αμέσως μετά από κάθε χτύπημα, τα παιδικά μάτια γεμίζουν δάκρυα. Η ομάδα Hansaplast είναι εκεί και μαζί με τις μητέρες των παιδιών φροντίζουν αμέσως τις πληγές με Hansaplast, ενώ στη συνέχεια προτρέπουν να παιδιά να τους διηγηθούν πώς χτύπησαν. Με αφορμή την ερώτηση αυτή, μαγικές ιστορίες από τον φανταστικό κόσμο των παιδιών αποκαλύπτονται και γίνονται έμπνευση για την καλλιτέχνιδα μικροσκοπικών έργων (miniature painter) Lorraine Loots, η οποία παίρνει το δάκρυ τους και με αυτό ζωγραφίζει στο χαρτί τις ιστορίες που διηγούνται τα παιδιά.</p>
<p><strong>Αφήστε τα παιδιά να παίξουν ελεύθερα!</strong></p>
<p><strong>Στόχος της συγκεκριμένης καμπάνιας είναι να ενθαρρύνει τους γονείς να αφήσουν τα παιδιά να παίξουν ελεύθερα</strong>, χωρίς το άγχος των μικροτραυματισμών, που συμβαίνουν συχνά. Τα παιδιά ανακαλύπτουν τον κόσμο και τον εαυτό τους παίζοντας. Εμείς θα πρέπει να είμαστε δίπλα τους για να τους προσφέρουμε τη φροντίδα που χρειάζονται, μέσα από μία αγκαλιά και την αξιοπιστία Hansaplast. Με περισσότερα από 90 χρόνια υψηλής τεχνογνωσίας και διαρκή επένδυση στην καινοτομία, η μάρκα Hansaplast από το 1922 παρέχει ύψιστης ποιότητας και αποτελεσματικότητας ασφάλεια και διάρκεια για τις μικρές πληγές, τις γρατζουνιές, τα κοψίματα και τις εκδορές, μέχρι την πλήρη επούλωσή τους.</p>
<p>Δείτε περισσότερα σχετικά με την καμπάνια στην ιστοσελίδα της μάρκας Hansaplast <a href="http://campaigns.hansaplast.com/plastermoments/gr">http://campaigns.hansaplast.com/plastermoments/gr</a> και διαβάστε αναλυτικά τις ιστορίες των παιδιών. Παράλληλα, παρακολουθήστε τις προσωπικές ιστορίες, που μοιράστηκαν μαζί μας, Ελληνίδες μαμάδες, δείτε τη συνέντευξη της καλλιτέχνιδας και διαβάστε άρθρο με σχετικές συμβουλές παιδιάτρου.</p>

Σχετικά άρθρα