Γυναίκα: Όταν οι συσπάσεις της μήτρας ερεθίζουν το έντερο

4 Οκτωβρίου 2016
Eλένη, αναγνώστριά μας ρωτά

Καλημέρα σας είμαι 35 χρονών και όταν έχω περίοδο υποφέρω πολύ διότι οι συσπάσεις της μήτρας μου ερεθίζουν το παχύ έντερο Εδώ και λίγους μήνες ο φαρμακοποιός μου σύστησε το Algon σαν παυσίπονο και είπε ότι είναι και ελληνικό επιπλέον Θεωρείτε πως είναι ασφαλής η χρόνια χρήση του 2 παυσίπονα το μήνα ή και λίγο παραπάνω ανάλογα με το αν θα παρουσιαστεί τυχόν επιπλέον πόνος πχ πονοκέφαλος μυαλγία κλπ...

Στο ερώτημά σας απαντά ο Ζήσης Παπαθανασίου , Επίκουρος καθηγητής Γυναικολογίας - ανδρολόγος, διευθυντής Ελληνικού Σεξολογικού Ινστιτούτου

Αποτέλεσμα εικόνας για ζήσης παπαθανασίου

Απάντηση
Η δυσμηνόρροια σχετίζεται με αυξημένη έκκριση προσταγλανδινών η έκκριση των οποίων αυξάνεται με σκοπό να ξεκινήσει η περίοδος με συσπάσεις της μήτρας. Οποιοδήποτε παυσίπονο μπορεί να χρησιμοποιηθεί αρκεί να καταργεί τον πόνο. Για πιο εξειδικευμένη θεραπεία θα πρέπει να απευθυνθείτε σε γυναικολόγο.


ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ