Πώς να χάσω λίπος απο περιφέρεια και πόδια

11 Οκτωβρίου 2016
Η ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΤΟΥ BORO.GR ρωτά

Αναγνώστρια μας ρωτά: Είμαι 661 κιλά ύψος 167 και είμαι 32 ετών Μετά την δεύτερη μου γέννα δεν προσεχα καθόλου τον εαυτό μου Ετρωγα και τρωώ ανεξέλεγκτα Τελευταίως εχασα δυο εκατοστα απο περιφέρεια και μηρούς αν και τρωώ ότι να ναι αλλά δεν κάθομαι δευτερόλεπτο Είμαι συνέχεια στο πόδι Το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζω εγώ είναι το εξής Ειμαι πολύ αδύνατη απο την μέση και πάνω ενω ολα τα κιλά μπαίνουν περιφέρεια γλουτούς μοιρούς Και δίαιτες που έκανα στο παρελθον παντα γινόμουν απο πάνω κοκκαλιάρα και απ την μέση και κάτω δεν έχανα τίποτα Και τώρα το σώμ α μου ειναι δυσανάλογο και καθόλου ωραίο Πως να χάσω απο την περιφέρεια κσι τα πόδια το λίπος Υπάρχει συγκεκριμένη διατροφή για τοπικό πάχος Δεν θέλω να χασω αλλα απο την μέση και πανω και το στήθος μου έχει εξαφανιστεί Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


 Στο ερώτημά σας απάντησε ο Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, Ευμένης Π. Καραφυλλίδης


ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Γεια σας,

Αντιλαμβάνομαι πλήρως τις ανησυχίες σας και τη σύγχυση που σας έχει καταβάλει, λόγω των απαιτήσεων της καθημερινότητας σας, που δεν σας βοηθά να ασχοληθείτε όσο, ενδεχομένως, θα θέλατε με την εξωτερική σας εμφάνιση. Δεν μπορώ, όμως, να μην χρεώσω και σε εσάς το ότι ενώ κατανοείτε τις λάθος επιλογές σας (διατροφικά) δεν τις αλλάζετε.

Προσεγγίζοντας το θέμα που σας απασχολεί, έλαβα υπόψη τα στοιχεία που μου δώσατε και σύμφωνα με τον πιο δημοφιλή και εύκολο τρόπο υπολογισμού του βαθμού παχυσαρκίας, εσείς με Δείκτη Μάζας Σώματος (Δ.Μ.Σ.) 23,7 βρίσκεστε στα άτομα με φυσιολογικό σωματικό βάρος (εύρος 18,5-24,9). Με μία πρώτη ματιά, λοιπόν, τα πράγματα δεν είναι τόσο απογοητευτικά.

Κάντε την προσπάθειά σας προσωπικά, κάνοντας πιο ποιοτικά και ελεγχόμενα γεύματα και ύστερα απευθυνθείτε σε έναν ειδικό διατροφής για να σχεδιάσει ένα διαιτολόγιο, σύμφωνα με τις δικές σας προδιαγραφές. Επίσης, πραγματικός σύμμαχος στην προσπάθειά σας μπορεί να γίνει η αύξηση της φυσικής σας δραστηριότητας.

Στοχεύστε σε ένα πρόγραμμα άσκησης που θα «επιτίθεται» στα ενοχλητικά σημεία και συζητήστε με τον γυμναστή σας για όλους τους προβληματισμούς που έχετε. Αφιερώστε στον εαυτό σας έστω 3-4 ώρες την εβδομάδα για τον προγραμματισμό των γευμάτων σας και την εκγύμνασή σας, είναι το λιγότερο που μπορείτε να κάνετε.

Με πραγματική θέληση, υπομονή και επιμονή θα έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα, μην βασιστείτε ούτε σε δίαιτες express, ούτε σε τρόφιμα που «εξαφανίζουν» το τοπικό λίπος, ούτε σε «ειδικά-αδυνατιστικά» χάπια και ζώνες εφίδρωσης, θα είναι άδικος κόπος και σίγουρα θα σας απογοητεύσουν σε βάθος χρόνου. Μην αφήσετε άλλο τον καιρό να περάσει! Κάντε αυτό το δώρο στον εαυτό σας!

Με εκτίμηση,

ΕΥΜΕΝΗΣ Π. ΚΑΡΑΦΥΛΛΙΔΗΣ BSc (Hons), MSc, NYSCDN

Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Πανεπιστημίου Leeds M., Αγγλία

Πανεπιστημίου Columbia, Νέα Υόρκη, ΗΠΑ

Διευθυντής Διαιτολογικού Τμήματος ΙΑΣΩ General

Μέλος Ογκολογικού Συμβουλίου ΙΑΣΩ General

email: ek2174@columbia.edu

Τηλ:  2107470167 // 6974442646

www.karafillides.gr

 

 


ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Τριμερής Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ
Τα νέα της ημέρας
13:47 Τριμερής Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ