Θέλω να χάσω κιλά για να αρέσω στο αγόρι μου

12 Οκτωβρίου 2016
Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΤΟΥ BORO.GR ρωτά

Αναγνώστρια μας ρωτά: Θελω να χασω κιλα για να αρεσω στο αγορι που ειμαι ερωτευμενη. Ειμαι 165 και ειμαι 68 κιλαΟλοι οι γιατροι μου ειπαν να κανω διαιτα. Πηγα σε πολλους διαιτολογους διατροφολογους και μου βαζαν αρκετα δυσκολο προγραμμα πχ πρωινο δημητρμε γαλα μεσημεριανο μια φετα μαρουλι. Προσπαθησανα την εφαρμοσω αλλσ κατεληξα στο νοσοκομειο βοηθειστε με . Δεν ξερω τι αλλο να κανω.

Στο ερώτημά σας απάντησε ο Διαιτολόγος - Διατροφολόγος Ευάγγελος Ζουμπανέας 


Αγαπητή Χριστιάνα

Πρώτα από όλα πρέπει να θέλεις να αλλάξεις για εσένα και όχι για τον φίλο σου. Προσπάθησε να αγαπήσεις τον εαυτό σου έτσι ακριβώς όπως είναι και μόνο έτσι, αφού θα τον αγαπάς θα μάθεις να τον φροντίζεις σωστά και όχι να τον κακοποιείς.

Οι ακραίες λύσεις μπορεί να φαντάζουν δελεαστικές, όμως δεν είναι. Πρέπει να δώσεις χρόνο στο σώμα σου, όχι μόνο να χάσει κιλά, αλλά να βρει την σωστή σχέση του με την τροφή. Αυτό πρέπει να αλλάξει και αυτό θα σε οδηγήσει στον στόχο σου μαζί με έναν άλλο σύμμαχο, την σωστή άσκηση. Δες τι σου αρέσει και επέλεξε καθημερινά να έχεις κάτι, όπως περπάτημα, τζόκιν, χορό, γυμναστήριο, κολύμπι κτλ Ο κατάλογος είναι ατελείωτος και σε περιμένει να δοκιμάσεις.

Δες την προσπάθειά σου σαν μια θεραπεία. Ξεκίνα με το να επιλέγεις πιο θρεπτικές θεραπευτικές τροφές και ό,τι άλλο θες μπορείς να το φας μετά από αυτές και όχι σε αντικατάστασή τους. Αυτό σημαίνει ισορροπημένη διατροφή. Να έχεις τροφές από όλες τις ομάδες τροφίμων, στην σωστή ποσότητα και συχνότητα. Για να ελέγχεις καλύτερα την πείνα σου και να μην ξυπνάει ένα «θηρίο» δεν πρέπει ποτέ να τρως πεινασμένη! Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχεις μικρά και συχνά γεύματα. Στα κυρίως γεύματα, πρωί, μεσημέρι και βράδυ, να έχεις πάντα με φρέσκια τροφή (φρούτο ή λαχανικά) για όγκο και βιταμίνες, μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνη (γαλακτοκομικά, κρέας, αυγό, ψάρι) που προσφέρει κορεσμό και βοηθάει την ανάπτυξή σου και σωστή ποσότητα, περίπου 1 φλιτζάνι, άμυλο από δημητριακά ολικής αλέσεως, καστανό ρύζι, ζυμαρικά ολικής, όσπρια, πατάτα ή 1 μέτριο κρίθινο παξιμάδι ή 2 λεπτές φέτες ψωμί ολικής.

Συμπληρώνουμε πάντα με μικρή ποσότητα από «καλά» λιπαρά, όπως ξηρούς καρπούς, ταχίνι, ελαιόλαδο, αβοκάντο. Μην ξεχνάς να έχεις σαν πρωτεΐνη 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών καθημερινά στη διατροφή σου, προτιμώντας το γιαούρτι, κεφίρ, ξινόγαλα και τα τυριά που είναι πιο εύπεπτα. Στα ενδιάμεσα των γευμάτων, για να ελέγχεις την πείνα σου και να περιορίζεις τα διάφορα σνακ χωρίς θρεπτική αξία, ανά τρείς ώρες φρόντιζε να έχεις φρέσκα φρούτα ή λαχανικά με μια χούφτα μουσκεμένους ξηρούς καρπούς ή λίγο γιαούρτι ή τυρί. Οτιδήποτε άλλο θες. Πχ. Γλυκό, να το τρως μετά από κάποιο γεύμα ή σνακ και όχι σε αντικατάστασή τους. Να μασάς καλά, να τρως σε ήρεμο ευχάριστο περιβάλλον, μόνο όταν πεινάς, αλλά όχι όταν είσαι στεναχωρημένη, θυμωμένη ή κουρασμένη. Μην ξεχνάς άλλο έναν σύμμαχο το νερό ή αφεψήματα και τσάι χωρίς ζάχαρη ή άλλο γλυκαντικό.  

Το σώμα σου κάθε μέρα θα μεταμορφώνεται και εσύ φρόντιζε να βιώνεις αυτή την αλλαγή, παρατηρώντας μόνη σου την ενέργειά σου, την αντοχή σου και τα ρούχα σου μακριά από ζυγαριές ή χωρίς να εξαρτάσαι από τα σχόλια άλλων. Χρειάζεσαι σύμμαχο σε αυτή σου την προσπάθεια και πρέπει να τον βρεις στην οικογένειά σου, στους φίλους σου και φυσικά σε έναν πτυχιούχο διαιτολόγο- διατροφολόγο.


Email: diatrofioe@gmail.com

www.diatrofi.gr

www.keadd.gr 

τηλ: 210 2718360

 


ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ