Σεξ: Οι απορίες ενός άνδρα για τα φάρμακα της στύσης

14 Οκτωβρίου 2016
Mάκης, αναγνώστης μας ρωτά

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΕΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΡΙΖΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΤΕΚΤΟΜΗ ΣΤΙΣ 18-5-16 ΑΠΟ 5 ΙΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ 16 ΠΕΡΝΩ ΤΟ cialis 5mg ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΣΤΥΣΗ ΟΥΤΕ ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ cialis 2 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ Η ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ TOvigomax forte EΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ

Απαντά ο Ζήσης Παπαθανασίου
Επ. Καθηγητής Γυναικολογίας – Σεξολόγος
Διευθυντής Ελληνικού Σεξολογικού Ινστιτούτου

Απάντηση
Η εμφάνιση διαταραχών της στύσης μετά από ριζική προστατεκτομή είναι συνηθισμένο φαινόμενο. Καλώς, επίσης, χρησιμοποιήσατε στη συνέχεια το Cialis. Η οποιαδήποτε άλλη φαρμακευτική παρέμβαση ή αλλαγή της θεραπείας απαιτεί λεπτομερέστερο έλεγχο από τον θεράποντα γιατρό σας ή ειδικό ανδρολόγο.


ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :

ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
akis3 adTechParam +147175+58 - adTechUnit 3
Άγχος: Δυσκολία στην αναπνοή και πόνος στο στήθος
Το πρόβλημα μου είναι ότι αγχώνομαι με το...
Ψυχιατρική: Η κακή διάθεση και η έλλειψη ευχαρίστησης
Όλες οι μορφές ψυχοθεραπείας, κατά το...
Σχέση: Όταν δε σε συμπαθούν οι γονείς του συντρόφου σου
Το πρόβλημα είναι ότι οι γονείς του δεν...