Χάνεις κιλά όταν πίνεις αρκετό νερό;

15 Νοεμβρίου 2016

Η παχυσαρκία αποτελεί τη ‹‹μάστιγα›› του 21ου αιώνα όλων των ηλικιακών ομάδων. Ως εκ τούτου είναι αναγκαίο να αντιμετωπιστεί αυτή η πανδημία αποτελεσματικά. Έχει αποδειχθεί αναμφισβήτητα η αξία του νερού για την υγεία του ανθρώπινου σώματος, όμως πως συνδέεται η μείωση του σωματικού βάρους με τη πρόσληψη νερού.

Γράφτηκε απο Ευγενία Λάζου Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Από την Επιστημονική Ομάδα του Διατροφολόγου Ευάγγελου Ζουμπανέα (www.diatrofi.gr)

Το περιοδικό Journal of Natural Science, Biology and Medicine δημοσίευσε έρευνα που διεξήχθη σε 50 υπέρβαρες γυναίκες καταναλώνοντας 1,5L νερό 30 λεπτά πριν το πρωινό ,το μεσημεριανό και το βραδινό για 8 εβδομάδες.  Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν μείωση του σωματικού βάρους κατά 1,5 Kg περίπου, μείωση του ΔΜΣ κατά 0,6 μονάδες περίπου, μείωση του αθροίσματος πάχους βάση δερματοπτυχομέτρησης κατά 3 εκατοστά και αναστολή της όρεξης.

Άλλη έρευνα η οποία δημοσιεύτηκε στο Obesity θέλησε να δείξει αν η κατανάλωση νερού αυξάνει την απώλεια βάρους κατά τη διάρκεια μιας υποθερμιδικής δίαιτας σε άτομα ηλικίας 55-75 ετών. Το αποτέλεσμα της έρευνας έδειξαν μείωση έως και 2Kg των συμμετεχόντων και  44% μεγαλύτερη μείωση βάρους κατά τη διάρκεια των 12 εβδομάδων της έρευνας. Τη μείωση σωματικού βάρους και του σωματικού λίπους σε γυναίκες ηλικίας 25-50 ετών επιβεβαίωσε και άλλη έρευνα η οποία δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Obesity.

Συνεπώς, το πόσιμο νερό εκτός από τις ευεργετικές επιδράσεις στο σύνολο του ανθρώπινου οργανισμού δρα παράλληλα στη μείωση του σωματικού βάρους και του σωματικού λίπους μέσω των μηχανισμών της καταστολής τη όρεξης, της αύξησης του κορεσμού και της πρόκλησης θερμογένεσης.

 


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ