Μπορώ να κάνω δίαιτα όταν εργάζομαι νύχτα και σχολάω το πρωί;

16 Νοεμβρίου 2016
Η ΚΙΚΗ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΤΟΥ BORO.GR ρωτά

Αναγνώστρια μας ρωτά: Γεια σας Εγώ είμαι 24 χρονών και μέσα σε 2 Χρόνια πρόσθεσα 15 κιλά στο σώμα μου Έχω χάση την αυτοπεποίθησή μου τελείως και τη γη κάτω από τα πόδια μου δουλεύω βράδυ και σχολάω 6 το πρωί και ξυπνάω στις 3 το μεσημέρι η ανάγκη για να φάω μου έρχεται στις 5 το απόγευμα και στις 630 ξαναπιάνω δουλειά κατά τ διάρκεια της δουλειά δεν επιτρέπεται να φάω και αναγκάστηκα τρώω στο κλείσιμο Πως μπορώ Εγώ να κάνω μια δίαιτα με αυτή τη ζωή

Στο ερώτημά σας απάντησε ο Διαιτολόγος - Διατροφολόγος Ευάγγελος Ζουμπανέας 


Αγαπητή Κική,

Καταρχήν θα πρέπει να ξαναγαπήσεις τον εαυτό σου και να διεκδικήσεις χρόνο να τον φροντίζεις σωστά. Αυτό σημαίνει ότι θα τρέφεσαι σωστά όχι μόνο για απώλεια βάρους, αλλά και επειδή αυτό σε βοηθάει να είσαι λειτουργική, δραστήρια και υγιής και είδη το οφείλεις στον εαυτό σου.

Θα σε συμβούλευα να πετάξεις την ζυγαριά και να ελέγχεις την πρόοδό σου με την καταγραφή όσων τρως. Εφόσον τρέφεσαι ισορροπημένα και κινείσαι, το σώμα σου θα μεταμορφώνεται καθημερινά και η αυτοπεποίθηση σου θα τονώνεται. Φρόντιζε να συμπληρώνεις 8 ώρες ύπνου. Ότι ώρα και αν ξυπνήσεις, καλό θα ήταν να καταναλώσεις ένα πλήρες πρωινό ή ακόμα και μεσημεριανό.

Αν όμως δεν μπορείς ένας φυσικός χυμός ή smoothie με λίγο γιαούρτι ή κεφίρ θα σε τονώσει. Στην συνέχεια πριν φύγεις για την δουλεία μπορείς πάλι να καταναλώσεις ένα πλήρες γεύμα και όταν επιστρέψεις να φας ένα ελαφρύ πρωινό και να πέσεις για ύπνο.

Στα γεύματα σου, φρόντιζε να έχεις πάντα με φρέσκια τροφή (κάποιο φρέσκο ή ξερό φρούτο ή λαχανικά) μαζί με πρωτεΐνη (γαλακτοκομικά, κρέας, αυγό, ψάρι) που προσφέρει κορεσμό και λίγο άμυλο (όχι πάνω από ένα φλιτζάνι πατάτα ρύζι, ζυμαρικά, όσπρια ή παξιμάδι, ψωμί αραβική πίτα). Εμπλούτισε κάθε γεύμα σου με «καλά» λιπαρά από ξηρούς καρπούς, ταχίνι, ελαιόλαδο. Ενδιάμεσα, αν μπορείς να τσιμπολογάς ξηρούς καρπούς με φρούτα, φρέσκα, αποξηραμένα ή σε χυμό αραιωμένα λίγο νερό ή ακόμα και λαχανικά.

Να ελέγχεις και να εκφράζεις τα συναισθήματά σου και να μην τα τρως και αν χρειάζεσαι υποστήριξη και εξατομικευμένη παρακολούθηση μην διστάσεις να επισκεφτείς έναν ειδικό διαιτολόγο διατροφολόγο ή ένα σύμβουλο ψυχικής υγείας. 


ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Edgar Wallace
Η Σκέψη της ημέρας
3:17 Edgar Wallace