Πώς να γυμνάζομαι και τί να τρώω για να έχω επίπεδη κοιλιά

21 Νοεμβρίου 2016
Η ΕΦΗ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΤΟΥ BORO.GR ρωτά

Αναγνώστρια μας ρωτά: Είμαι 11χρονών και έχω κοιλιά. Είμαι γυμνασμενη απλά θέλω να χάσω την κοιλιά. Τι πρέπει να τρώω και τι ασκήσεις να κάνω; Ευχαριστώ

Στο ερώτημα απάντησε η Άννα Παπαγεωργίου, Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος


ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Θα πρέπει να δούμε όταν εννοείς γυμναστική να πραγματοποιείς καθημερινά ή 3 φορές την εβδομάδα ένα δομημένο προγράμμα με ειδικό προπονητή. 
 
Οι ασκήσεις θα πρέπει να περιλαμβάνουν και  ενδυνάμωση κοιλιακών.
 
Η τροφή θα πρέπει να είναι προσεκτικά σχεδιασμένη ώστε ζάχαρη , χυμοί και άμυλο να είναι περιορισμένα.
 
Γενικά σε αυτή την ηλικία οποιαδηποτε παρέμβαση θα πρέπει να γίνει με την επίβλεψη ειδικού στη διατροφή και στην άσκηση .
 
Δρ.Άννα Παπαγεωργίου
PhD, Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος,Ιατρική Σχολή Πανεπιστήμιο Αθηνών
Καθ.Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Επ.Υπεύθυνη προγραμμάτων προαγωγής της υγείας "ΕΥΡΩΣΤΙΑ"
Επικοινωνία:2106827284
Anna_diet@yahoo.gr
info@evrostia-health.gr


ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ