6 σημαντικά υγιεινά σνακ για αποδοτικό διάβασμα

29 Νοεμβρίου 2016

Για να περνάς καλά στο σχολείο και να είσαι αποδοτική τόσο κατά τη διάρκεια των μαθημάτων όσο και την ώρα της μελέτης σου, πρέπει να τρέφεσαι σωστά. Και βέβαια υγιεινά. Φυσικά εννοείται ότι πρέπει να τρως και τουλάχιστον ένα γεύμα (μεσημεριανό ή βραδινό) για να λάβεις τις απαραίτητες θερμίδες που χρειάζεσαι καθημερινά.

Τα παρακάτω σνάκ θα σου προσφέρουν την απαραίτητη ενέργεια που έχεις ανάγκη καθημερινά:

1. Σωστό πρωινό με δημητριακά 

 Αποτέλεσμα εικόνας για δημητριακά

2. Ένα smoothie για δεκατιανό (εναλλακτικά ένα ανάμεικτο φυσικό χυμό)

Αποτέλεσμα εικόνας για smoothies

3. γλυκοπατάτες σε ροδέλες στο φούρνο: γρήγορο και ιδιαίτερα υγιεινό και αντιοξειδωτικό. Μπορείς να τις φάς σκέτες ή να προσθέσεις ζάχαρη και κανέλα και να γίνει σαν γλυκό

Αποτέλεσμα εικόνας για γλυκοπατάτες σε ροδέλες

4. Μια μπάρα δημητριακών για το απόγευμα

Αποτέλεσμα εικόνας για μπαρα δημητριακων

5. λαχανικά στον ατμό για το βράδυ: καροτάκια, κολοκυθάκια, φασολάκια, πατατούλες: απλό, υγιεινό σνάκ με πολύ λίγες θερμίδες

Σχετική εικόνα

 

6. Αποξηραμένα μάνγκο, βερίκοκα, κράνμπερι ή μπανάνες για οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας

Αποτέλεσμα εικόνας για αποξηραμένοι ξηροί καρποί

 

 

 

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ