Οδηγίες στα Λιμεναρχεία ενόψει καλοκαιριού

24 Μαΐου 2013

Οδηγίες προς όλα τα λιμεναρχεία της χώρας για την ομαλή και ασφαλή διακίνηση επιβατών, οχημάτων και αγαθών με τα επιβατηγά και οχηματαγωγά πλοία κατά την περίοδο του καλοκαιριού, αλλά και για την εντατικοποίηση των αγορανομικών ελέγχων και τη λήψη μέτρων για την προστασία του τουρισμού, έδωσε με εγκύκλιό του ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστής Μουσουρούλης.



Συγκεκριμένα, δίνονται οδηγίες για:



Την ομαλή και ασφαλή διακίνηση επιβατών, οχημάτων και αγαθών. Τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής καλούνται να μεριμνήσουν έγκαιρα για τη λήψη κάθε πρόσφορου και ενδεδειγμένου μέτρου, προς εξασφάλιση της άνετης και ασφαλούς διακίνησης του επιβατικού κοινού.



Τη λήψη των κατάλληλων μέτρων αστυνόμευσης, τάξης και τροχονομίας στους χώρους ευθύνης του Λιμενικού Σώματος, για την άνετη και ασφαλή φόρτωση και εκφόρτωση των πλοίων, σε συνεργασία - όπου απαιτείται - με τους φορείς διαχείρισης και εκμετάλλευσης των λιμένων και τις συναρμόδιες υπηρεσίες Τροχαίας της ΕΛ.ΑΣ.



Τη διενέργεια συστηματικών και εντατικών ελέγχων για την τήρηση και πιστή εφαρμογή των ισχυουσών αγορανομικών διατάξεων στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος στους χώρους ευθύνης του Λ.Σ. (συμπεριλαμβανομένων και των πλοίων που καταπλέουν στους λιμένες) και ειδικότερα εκείνων που σχετίζονται με την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών και την πώληση στις αναγραφόμενες στους ανηρτημένους καταλόγους τιμές των προσφερομένων ειδών.



Την αντιμετώπιση του φαινομένου της άγρας πελατών σε χώρους μεγάλης συγκέντρωσης τουριστών, που παρουσιάζει έξαρση κατά τη θερινή περίοδο. Η παραβατική αυτή δραστηριότητα, πέραν του γεγονότος της όχλησης των τουριστών, προκαλεί υποβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας. Είναι απαράδεκτο, παρουσία αστυνομικών οργάνων, ιδιοκτήτες ή υπαλληλικό προσωπικό ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, ενοικιαζομένων δωματίων και διαφόρων μεταφορικών μέσων (ταξί, πλοίων κ.λπ.), να παροτρύνουν και να παρενοχλούν τους τουρίστες που καταφθάνουν σε μια περιοχή, προκειμένου αυτοί να δεχθούν ταξιδιωτική, μεταφορική ή άλλη υπηρεσία εστίασης, διαμονής ή ψυχαγωγίας.



"Η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση όλων των επιβατών, νησιωτών και τουριστών, Ελλήνων και ξένων, κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου συνιστά πρώτιστο μέλημά μας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ