Πώς να οργανώσεις καλύτερα τα πρωινά σου

16 Ιανουαρίου 2017

Είναι δύσκολο να ξυπνάς πρωί-πρωί και να έχεις πράγματα να κάνεις... Είτε έχεις να πας σχολείο είτε σχολή, υπάρχουν πολλά μικρά ζητήματα που πρέπει να διευθετήσεις προτού βγεις από την πόρτα του σπιτιού. Για να μην τρέχεις και δε φτάνεις και για να μην αφήνεις εκκρεμότητες είναι καλό να οργανώσεις τα πρωινά σου, ούτως ώστε να κυλά καλύτερα η μέρα σου.

1. Φτιάξε μια καθημερινή ρουτίνα

Μπορεί να ακούγεται λίγο control freak αλλά είναι καλό να έχεις μια συγκεκριμένη ρουτίνα κάθε πρωί για να κάνεις όλα όσα χρειάζεται και να έχεις μια καλή μέρα. Άρχισε να το σημειώνεις τι έχεις να κάνεις και αν το εφαρμόσεις μερικές εβδομάδες, θα σου γίνει συνήθεια

2. Μην ξεχνάς να τρως ένα καλό πρωινό

Το έχεις ακούσει αρκετές φορές, μπορεί να έχεις βαρεθεί κιόλας να το ακούς αλλά είναι απαραίτητο! Ένα καλό πρωινό σού εξασφαλίζει όλη την ενέργεια που χρειάζεσαι καθημερινά.

3. Να στρώνεις το κρεβάτι σου 

Μόλις σηκωθείς, μην ξεχάσεις να στρώσεις το κρεβάτι σου και να βάλεις σε μια μικρή τάξη τα πράγματά σου. Μην τα αφήνεις να τα κάνουν οι άλλοι. Είναι ωραίο να αρχίζεις τη μέρα σου μέσα σε ένα οργανωμένο περιβάλλον. 

4. Να έχεις προετοιμάσει από το βράδυ τα ρούχα που θα φορέσεις

Έχεις περάσει πολλά πρωινά ψάχνοντας για ώρα τι να βάλεις και μετά τρέχεις για να προλάβεις! Καλύτερα να αφιερώσεις το προηγούμενο βράδυ 5-10 λεπτάκια να ετοιμάσεις τα ρούχα σου για να μην το αφήνεις για τελευταία στιγμή.

5. Να έχεις οργανωμένα τα καλλυντικά σου και τα προιόντα καθημερινής φροντίδας

Μπορεί να έχεις πολλά καλλυντικά αλλά αυτά που χρησιμοποιείς καθημερινά να είναι πολύ λίγα. Έχε τα πρόχειρα κάπου. Δε χρειάζεται πρωί πρωί να κάνεις ανασκαφές μέσα στο τεράστιο νεσεσέρ σου!

6. Μη σκεφτείς καν να μπεις στα social media!

Ξέρεις ότι άμα μπεις για λίγο στο Facebook, στο Ιnstagram, στην πραγματικότητα δε θα ναι για λίγο και θα βγεις εκτός προγραμματισμού. Δε θέλεις να τρέχεις πρωί πρωί χωρίς λόγο! Άσε τα social media για τη διαδρομή, αν πηγαίνεις με μέσα ή για τα διαλείμματα.

7. Βρες 5-10 λεπτάκια για λίγη άσκηση

Βάλε λίγη μουσικούλα και κάνε μερικές διατάσεις και ασκήσεις γιόγκα. Θα αισθανθείς πολύ ανανεωμένη και θα είσαι έτοιμη να αρχίσεις μια ακόμη δύσκολη μέρα!



ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
akis3 adTechParam +56983+159134 - adTechUnit 0
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ