Κατάθλιψη ή μελαγχολία: Η φροντίδα που πρέπει να δώσεις στον εαυτό σου

8 Φεβρουαρίου 2017
Mαρία, αναγνώστριά μας ρωτά

Mπορεί κάποιος που πάσχει από κατάθλιψη και έχει φτάσει σε σημείο απόλυτου κορεσμού και δε θέλει να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα να τρελαθεί;

Απαντά ο Νικόλαος Βαμβακάρης

Ψυχοθεραπευτής -Σύμβουλος Ψυχικής υγείας.
M.A. Κλινικής-Συμβουλευτικής Ψυχολογίας
Πιστοποίηση ΓΣΘ
B.Sc. Ψυχολογίας

Κατά την περίοδο που κάποιος σου παρουσιάζει κάποια συμπτώματα κατάθλιψης ή μελαγχολίας, είναι σημαντικό να βάλει ως προτεραιότητα τον εαυτό του και να του δείξει ιδιαίτερη φροντίδα.
Για παράδειγμα θα ήταν πολύ ανακουφιστικό να προσπαθήσετε να σταματήσετε τις σκέψεις που είτε προέρχονται από το παρελθόν και σας βασανίζουν, είτε βοηθούν στην καταστροφολογία για το μέλλον. Είναι πολύ βασικό να μην επιλέξετε την απομόνωση αλλά να μοιραστείτε το πρόβλημα σας με ανθρώπους που εμπιστεύεστε.
Κάτι εξίσου βοηθητικό σε μία περίοδο της ζωής μας όταν δεν αισθανόμαστε καλά είναι να βάζετε μικρούς και εύκολους στόχους σε καθημερινή βάση ώστε να μπορείτε να τους πετύχετε. Ένας καλός περίπατος, ένας καφές με έναν πολύ καλό φίλο θα 'ταν μία εξαιρετική επιλογή. Εν κατακλείδι προσπάθηστε να παρατηρήσετε τις αρνητικές σκέψεις και κάθε φορά που έρχονται στο μυαλό σας αφήστε τις απλά να προσπεράσουν και συνεχίστε να κάνετε το πρόγραμμα της κανονικής σας ζωής, χωρίς να τους δίνετε ιδιαίτερη σημασία. Σε κάθε περίπτωση μην ξεχνάτε ότι η ευτυχία είναι επιλογή.


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
akis3 adTechParam +162073+38 - adTechUnit 2
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ