Πήρα 25 κιλά σε ένα χρόνο λόγω ορμονικού προβλήματος: πώς μπορώ να τα χάσω;

21 Μαρτίου 2017
Η ΓΙΩΤΑ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΤΟΥ BORO.GR ρωτά

Αναγνώστρια μας ρωτά: Ήμουν 60 κιλά και 1.64 είχα ένα θέμα με την υγεία μου ορμονικό και μου έδωσαν φαρμακευτική αγωγή. Πήρα 25 κιλά σε ένα χρόνο. Τώρα σιγά σιγά τα έκοψα γιατί πήγα σε έναν γιατρό και μου είπε ότι δεν τα δίνουν πια αυτά και ότι παχαίνουν και ότι αφού τα κόψω θα χάσω κάποια κιλά σιγά σιγα. Πως μπορώ να γρηγορέψω αυτή την κατάσταση;

Στο ερώτημά σας απάντησε η Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Κυριακή Απέργη

Αγαπητή φίλη

Δεν μας αναφέρεις ούτε πιο ήταν το ορμονικό σου πρόβλημα, αλλά ούτε ποια φαρμακευτική αγωγή έλαβες. Καλό θα ήταν όσο αφορά την υγεία μας να συμβουλευόμαστε τον θεράποντα ιατρό μας και πιθανόν να λαμβάνουμε και δεύτερη γνώμη.

Κάποια φάρμακα μπορεί όντως να έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση του βάρους μας , κυρίως όμως αυξάνουν τα υγρά στα σώμα και όχι το λίπος.

Με μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή με πολλές ανεπεξέργαστες τροφές, όπως φρούτα και λαχανικά, δημητριακά ολικής και όσπρια, επαρκή πρόσληψη πρωτεΐνης από γαλακτοκομικά, αυγά, κρέας και ψάρι (2-3 φορές), περιορισμένο αλάτι και πολύ νερό σε συνδυασμό με καθημερινή φυσική δραστηριότητα που ταιριάζει στον τρόπο ζωής σου και στις ανάγκες σου το σώσμα σου θα επανέλθει.

Σε αυτή την προσπάθεια σου πιθανόν να χρειαστείς καθοδήγηση και υποστηρίξει και ένας πτυχιούχος διαιτολόγος θα σε ενίσχυε σε αυτό και θα σε βοηθούσε να μάθεις περισσότερα για την σωστή διατροφή και τις ανάγκες του οργανισμού σου.

 

Με εκτίμηση Κυριακή Απέργη

 

Διαιτολόγος- Διατροφολόγος

 

MSc Σακχαρώδης Διαβητης και Παχυσαρκία Ιατρική Αθηνών

 

Ανδρέα Παπανδρέου 13-17

 

Μελίσσια, ΤΚ 15127, 6987121394 

 

fb: Κυριακή Απέργη-Διαιτολόγος Διατροφολόγος 

 



ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
akis3 adTechParam +167371 - adTechUnit 6
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ