Έρευνα: Στοιχεία για το bullying στην Ελλάδα

<p style="text-align: justify;"> </p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: small;">Aπό τον αναπτυξιακό εργοθεραπευτή Στέλιο Μαντούδη </span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: small;">Σύμφωνα με ευρωπαϊκή έρευνα που πραγματοποίησε το «Χαμόγελο του Παιδιού»   για  το  φαινόμενο  του  σχολικού  εκφοβισμού  σε  έξι  ευρωπαϊκές  χώρες (Ελλάδα, Ιταλία, Βουλγαρία, Εσθονία, Λετονία, Λιθουανία) σε δείγμα 16.227 μαθητών, ένας στους τρεις μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχει πέσει θύμα σχολικού εκφοβισμού, ενώ ένας στους δύο μαθητές γίνεται μάρτυρας τέτοιων περιστατικών.</span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: small;">Η Ελλάδα βρίσκεται στην τέταρτη θέση στα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού με ποσοστό 31,98%, ενώ πρώτη είναι η Λιθουανία σε ποσοστό 51,65%.</span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: small;">Όπως αναφέρει ο Rigby (2010), από βιβλιογραφική ανασκόπηση που έκανε, λίγα προγράμματα πρόληψης της βίας εφαρμόζονται στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία. Όσο δύσκολο είναι να ανιχνευθούν τα αίτια και το μέτρο της κρισιμότητας της, άλλο τόσο δύσκολο είναι να γίνουν οι κατάλληλοι χειρισμοί για να αντιμετωπιστούν οι εκρήξεις βίας των παιδιών στη μικρή ηλικία.</span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: small;">Απαραίτητη είναι η ανάγκη συνεργασίας και παράλληλης δράσης γονέων και δασκάλων. Η τακτική που θα ακολουθήσουν γονείς και εκπαιδευτικοί για να είναι αποτελεσματική, πρέπει να κοινή και ενιαία.</span></p>

Σχετικά άρθρα