Πώς θα κλείσει το φερμουάρ μετά τις γιορτές

17 Απριλίου 2017

Από τον Αναστάσιο Παπαλαζάρου, Διαιτολόγο-Διατροφολόγο (www.nutrimed.gr)


Πείτε ΟΧΙ στη γρήγορη απώλεια

Στην προσπάθεια μας λοιπόν να απαλλαγούμε γρήγορα από τα περιττά κιλά υιοθετούμε διαιτητικά σχήματα άκρως επικίνδυνα για την υγεία μας, όπως οι αποτοξινώσεις. Ωστόσο, αν και χάνονται μέσα σε 1-2 βδομάδες 4-8 κιλά και μέχρι τις επόμενες γιορτές, έχουν επαναπροσληφθεί τα διπλάσια.

Κι αυτό γιατί…. Όσο περισσότερο πιεζόμαστε ψυχολογικά κατά τη διάρκεια της δίαιτας, τόσο περισσότερο υπερκαταναλώνουμε μετά, με συνέπεια την επαναπρόσληψη του βάρους που έχουμε χάσει. 

Θα πρέπει να έχουμε υπ’ όψιν ότι η συχνή αυξομείωση βάρους επηρεάζει αρνητικά όχι μόνο την ψυχολογία, αλλά και τον μεταβολισμό μας.

Αλλάξτε στάση, αλλάξτε συνήθειες…

• Μην βιάζεστε να χάσετε βάρος. Απώλεια 1 κιλού / εβδομάδα εξασφαλίζει μεγαλύτερες πιθανότητες διατήρησης του αποτελέσματος.

• Διατηρήστε συχνά γεύματα 

• Μην παραλείπετε το πρωινό

• Δώστε έμφαση στις «εναλλακτικές πηγές πρωτεΐνης», όπως τα όσπρια και τα λευκά κρέατα 

• Καταναλώστε σε καθημερινή βάση 3-4 διαφορετικά χρώματα λαχανικών

• Τρώτε τουλάχιστον 3-4 φρούτα/ημέρα.

• Αποφύγετε την υπερκατανάλωση γλυκών και αλκοόλ. Μπορείτε να έχετε ένα γλυκό την εβδομάδα και μόνο όταν πεινάτε. 

• Προτίμησε γαλακτοκομικά και αναψυκτικά στις light εκδόσεις τους. 

• Αυξήστε την καθημερινή σας άσκηση 



ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
akis3 adTechParam +170827 - adTechUnit 6
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ