Υστερεκτομή: φούσκωσε η κοιλιά μου και το δέρμα μου "τραβάει"

19 Απριλίου 2017
Η ΡΑΝΙΑ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΤΟΥ BORO.GR ρωτά

Αναγνώστρια μας ρωτά: Έκανα υστερεκτομή πριν 3 εβδομάδες. Τις πρώτες μέρες μετά την εγχείρηση ήταν εντάξει, μετά όμως, σιγα -σιγά φούσκωσε η κοιλιά μου και ήταν μαυρισμένη. Ο γιατρός είπε ότι θα διαλυθεί μόνο του σιγά σιγά έφευγε το μαύρο όμως μέχρι τώρα νιώθω το φούσκωμα να γίνεται σκληρό. Νιώθω το δέρμα μου να τραβάει. Σας παρακαλώ, μπορείτε να μου απαντήσετε;

Στο ερώτημά σας απάντησε ο Πάνος Αντσακλής, Μαιευτήρας – Γυναικολόγος, διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του πανεπιστημίου Αθηνών και επιστημονικός συνεργάτης της Α’ Μαιευτικής και Γυναικολογικής Κλινικής του πανεπιστημίου Αθηνών του Νοσοκομείο «Αλεξάνδρα», στο Τμήμα Εμβρυομητρικής Ιατρικής και Υπερήχων.   

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Σας ευχαριστούμε πολύ για το e-mail σας.

Η περίοδος μετά από ένα χειρουργείο είναι μια σημαντική περίοδος, κατά την οποία ακολουθώντας τις οδηγίες του ιατρού σας, την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή και προσέχοντας αυτά που σας έχουν υποδείξει η πιθανότητα εμφάνισης επιπλοκών μειώνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό.

Βέβαια, όσο και να μειωθούν αυτές οι πιθανότητες δεν γίνεται να εξαλειφθούν εντελώς για κανέναν ασθενή, και γι’ αυτό το λόγο συστήνεται να υπάρχει όσο είναι εφικτό άμεση επικοινωνία με τον γιατρό ή με το νοσοκομείο όπου έγινε η επέμβαση. Αν κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό (π.χ. λόγω απόστασης) συστήνεται να επισκεφτείτε κάποιο ιατρό/νοσοκομείο όπου μετά από λήψη του πλήρους ιστορικού σας (ατομικού και ιατρικού), που θα συμπεριλαμβάνει και τους λόγους για τους οποίους έγινε η επέμβαση, την μέθοδο που ακολουθήθηκε κτλ, αλλά και μετά από μία πλήρη κλινική εξέταση και όπου χρειαστεί περαιτέρω εργαστηριακό (π.χ. εξετάσεις αίματος) και απεικονιστικό έλεγχο (π.χ. υπερηχογράφημα, αξονική τομογραφία κλπ.) μπορούν να σας κατευθύνουν κατάλληλα.

Θα σας συστήναμε λοιπόν να επικοινωνήσετε με τον γιατρό σας, ο οποίος θα εφόσον το κρίνει θα σας εξετάσει και θα σας ενημερώσει αν απαιτείται κάποιος περαιτέρω έλεγχος, κάποια θεραπεία, ή εάν πρόκειται απλά για κάποια αναμενόμενα συμπτώματα μετά από ένα χειρουργείο όπως αυτό στο οποίο υποβληθήκατε.



ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Σε έξαρση η ιλαρά!
Παιδιατρική
Σε έξαρση η ιλαρά!