Η δίαιτα της Άννας Δρούζα για να χάσετε κιλά για το καλοκαίρι

19 Απριλίου 2017

Ήταν υπέροχα το Πάσχα με αγαπημένους φίλους στον αγαπημένο μου τόπο το Ναύπλιο.
Συνειδητοποίησα φυσικά ότι όσο πιο ωραια περνώ τόσο αφήνομαι και χαλαρώνω στις συνήθειες μου, με αποτέλεσμα φυσικά να πάρω ένα ολόκληρο κιλό.
Αυτό σημαίνει ότι ξεκινώ αμέσως τη διατροφή μου που τηρώ εδώ και ένα χρόνο με την καθοδήγηση της διατροφολόγου μου Αννας Παπαγεωργιου που είναι και συνεργάτης του boro.gr και απαντά σε δικά σας ερωτήματα.
Διαβάστε το προγραμμα που μου έδωσε για να χάσω γρήγορα 1-2 κιλά.
Θ'ακολουθήσει και προγραμμα πιο καλοκαιρινό αφού ζεστάνει ο καιρός.

Αννα Δρούζα


Διατροφολόγιο

Συνδυασμοί για πρωινά 

1. Σολωμός με παξιμάδι και κατίκι ή τυράκι φιαλδέλφεια με χαμηλά λιπαρά
2. Γάλα αμυγδάλου, με δημητριακά και μπανάνα
3. 1 αυγό ομελέτα και κοπανισμένο λιναρόσπορο 1κ. γ. και κουσκουμά στη μύτη και ψιλοκομμένο μαιντανό
1 φέτα μαύρο ψωμί με ανθότυρο ή κότατζ ή μανούρι ή κατσικίσιο και 1 φέτα αβοκάντο

 

Σνάκ αν πεινάς μόνο:
-Φρούτο με μια χούφτα ανάλατα κάσιους ή αμύγδαλα

Αποτέλεσμα εικόνας για μπιφτέκια γαλοπούλας
 
Το κυρίως γεύμα σου: αυτές είναι και μεσημεριανές και βραδινές επιλογές
-2 μπιφτέκια γαλοπούλας με καροτοσαλάτα με ελάχιστο λάχανο
-Φιλέτο ψαριού με βραστά λαχανικά ή χόρτα ή αλμυρά
-Σνίτσελ γαλοπούλας (χτυπάς ασπράδια αυγό και πίτουρο βρώμης και κοπανισμένο λιναρόσπορο) και συνοδεύεις με  σαλάτα πράσινη.
-Αβοκάντο με γαρίδες βραστές και παξιμάδι ή γαρίδες βραστές με πράσινη σαλάτα και κοπανισμένο λιναρόσπορο.
-Σολομός με πράσινη σαλάτα ή πατζαρόφυλλα.
-Πέννες ολικής άλεσης με βασιλικό και λάδι (1 φορά στις 10)
-Φακές ή ρεβύθια ή γίγαντες με μανούρι ή ανθότυρο και ρέγγα 1/4.

Αποτέλεσμα εικόνας για Σολομός  σαλάτα
 
ΕΝΕΡΓΕΙΑ -ΘΡΕΨΗ
-Κοτόπουλο με μαρινάδα (πορτοκάλι, κόκκινη πιπεριά, καρότο, δεντρολίβανο, λάδι, μουστάρδα) με ψητά κολοκυθάκια.
-Ομελέτα με κρεμμύδι, πράσινη πιπεριά, κολοκυθάκι, με κατσικίσιο γαλλικό τυρί, κουρκουμά-λιναρόσπορο. Συνοδεύεις με αβοκάντο 1 κομμάτι +παξιμάδι
-Μοσχαρίσια μπριζόλα ή κατσικάκι με ό,τι θες!

Αποτέλεσμα εικόνας για Μοσχαρίσια μπριζόλα

ΒΡΑΔΙΝΑ
Τονοσαλάτα με πρασινάδα + καρύδι, μπαλσάμικο ή με τυρί
Σολομός με σαλάτα βραστή (π.χ. μπρόκολο στον ατμό)
Γάλα αμυγδάλου + δημητριακά
Παξιμάδι-μανούρι και πατέ ελιάς +ΤΟΜΑΤΙΝΙΑ
Και όποια επιλογή από τα μεσημεριανά σου αρέσουν αρκεί να μήν είναι το ίδιο μεσημέρι βράδυ και ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΤΑ ΛΑΔΕΡΑ ΚΑΙ ΟΣΠΡΙΑ ΓΙΑ ΒΡΑΔΥ!!!

ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
akis3 adTechParam +171167+25681 - adTechUnit 9
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ