Yoga. 5 άγνωστα οφέλη

15 Μαΐου 2017

Αυξάνει την ευλυγισία και βοηθάει στον έλεγχο του στρες. Ωστόσο, η αρχαία αυτή πρακτική μπορεί να σας προσφέρει περισσότερα από το να σας μάθει να εκτελείτε με ακρίβεια περίπλοκες και εντυπωσιακές στάσεις. Ανακαλύψτε τα 5 κρυμμένα οφέλη της γιόγκα και τρέξτε να γραφτείτε στην κοντινότερη σχολή.

 

Ενισχύει την άμυνα

Η πρακτική της γιόγκα φαίνεται να οδηγεί σε αλλαγές στην έκφραση γονιδίων, τα οποία ενισχύουν την κυτταρική ανοσία. Νορβηγοί ερευνητές πιστεύουν ότι οι αλλαγές αυτές είναι άμεσες και συμβαίνουν ενώ οι συμμετέχοντες παρακολουθούν το μάθημα. Επίσης, υποστηρίζουν ότι είναι μεγαλύτερες στην ομάδα της γιόγκα από ότι στην ομάδα ελέγχου, η οποία έκανε μια βόλτα στη φύση, ακούγοντας χαλαρωτική μουσική.

 

Αμβλύνει τις ημικρανίες

Άλλο ένα από τα καλά της γιόγκα είναι ότι μειώνει τόσο τα επεισόδια όσο και την ένταση των ημικρανιών έπειτα από 3 μήνες πρακτικής. Αν και οι ακριβείς αιτίες που τις προκαλούν δεν είναι πλήρως γνωστές, ωστόσο η ψυχολογική πίεση και η κακή στάση του σώματος περιλαμβάνονται αρκετές φορές στους... ενόχους. Έτσι, για παράδειγμα, το να είστε όλη μέρα σκυμμένοι πάνω από έναν υπολογιστή δημιουργεί ένταση στους τραπεζοειδείς μυς και τον αυχένα, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτόν στην εκδήλωση ή την επιδείνωση του προβλήματος.

 

Βελτιώνει τη σεξουαλική ζωή

Μελέτες έχουν δείξει ότι 12 εβδομάδες μαθημάτων γιόγκα μπορούν να βελτιώσουν τη σεξουαλική επιθυμία, τη διέγερση, την επίδοση, αλλά και την ικανοποίηση τόσο των ανδρών όσο και των γυναικών. Η γιόγκα βοηθάει στην αύξηση της ροής του αίματος στην περιοχή των γεννητικών οργάνων, η οποία είναι σημαντική για τη διέγερση και τη στύση, και γυμνάζει τους μυς του πυελικού εδάφους.

 

Βελτιώνει τον ύπνο

Καθημερινά μαθήματα γιόγκα για 8 εβδομάδες φαίνεται να βελτιώνουν σημαντικά την ποιότητα του ύπνου σε άτομα που πάσχουν από αϋπνία. Επίσης, οι συνεδρίες γιόγκα δύο φορές την εβδομάδα φαίνεται να βοηθούν τους επιζώντες από καρκίνο να κοιμούνται καλύτερα και να αισθάνονται λιγότερο κουρασμένοι. Τα παραπάνω μπορούν να αποδοθούν μεταξύ άλλων στην ικανότητά της να βοηθά στην καταπολέμηση του άγχους.

 

Βοηθά στον έλεγχο της όρεξης

Ερευνητές του Πανεπιστημίου της Ουάσιγκτον διαπίστωσαν ότι η τακτική πρακτική της γιόγκα βοηθάει να αντιλαμβανόμαστε τόσο το τι τρώμε όσο και τις αισθήσεις που σχετίζονται με το φαγητό. Η συνειδητοποίηση αυτή μπορεί να σας βοηθήσει να ελέγχετε την όρεξή σας, αλλά και να κάνετε καλύτερες επιλογές όταν πεινάτε.

 

ΠΗΓΗ http://www.huffingtonpost.com/

 


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
akis3 adTechParam +174383+16 - adTechUnit 4
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Σε έξαρση η ιλαρά!
Παιδιατρική
Σε έξαρση η ιλαρά!