Έχω κόψει, ζάχαρη και αναψυκτικά, αλλά δεν χάνω κιλά: τι με συμβουλεύετε;

12 Ιουνίου 2017
Η ΔΗΜΗΤΡΑ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΤΟΥ BORO.GR ρωτά

Αναγνώστρια μας ρωτά: Γεια σας. Θα ηθελα να μου πειτε την γνωμη σας. Ειμαι 16 χρονων υψος 1.62 και κιλα 64 και θελω να χασω κιλα. Τρεχω καθε μερα 5χλμ και τρωω ενα τοστ με βραστη γαλοπουλα και με κασερι χαμηλων λιπαρων. Και για μεσημεριανο τρωω κανονικα το μεσημεριανο που κανει η μαμα μου χωρις ψωμι. Έχω σταματησει τα γλυκα, την ζαχαρη, αναψυκτικα δεν πινω, μονο σοδα το αλκοόλ και τα τηγανητά. Βραδυνο δεν τρωω και μερικες φορες μπορει να φαω και φρουτα για απογευματινο. Αλλα δεν βλεπω διαφορα. Εσεις που ειστε ειδικος μπορειτε να με βοηθησετε και να με συμβουλευσετε για το τί πρεπει να κανω για να χασω κιλα; Επισης πινω 3 με 4 λιτρα νερο την ημερα. Βοηθηστε με γιατι δεν ξερω τι να κανω;

Από την Άννα Παπαγεωργίου, Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

  

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Νομίζω ότι βρίσκεσαι σε καλό στάδιο για την απώλεια βάρους. Αρχικά στο μεσημεριανό θα ξεκινάς πρώτα από τη σαλάτα και μετά θα συνεχίζεις στο κυρίως γεύμα. Ακόμη, φρόντισε να τρώς και ένα παξιμάδι μιας και αθλήσαι  χρειάζεσαι καύσιμο.  

Σωστά έκανες που έκοψες τη ζάχαρη, το αλάτι και τα τηγανητά. Φρόντισε να παίρνεις αρκετή ποσότητα φυτικής ίνας από βρώμη και από φρούτα και από λαχανικά.

Μέτρα τους υδατάνθρακες  που τρώς από μακαρόνια ρύζι πατάτες και λαδερά φαγητά και την ποσότητα  κρέατος και κάνε μια μείωση 20 % περίπου στις  μερίδες σου για να παρακολουθήσες την πορεία. 

Χρειάζεται χρόνος 3-4 μήνες για να βλέπει κανείς καλά αποτελέσματα.


Δρ.Άννα Παπαγεωργίου
PhD, Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος,Ιατρική Σχολή Πανεπιστήμιο Αθηνών
Καθ.Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Επ.Υπεύθυνη προγραμμάτων προαγωγής της υγείας "ΕΥΡΩΣΤΙΑ"

Επικοινωνία:2106827284




ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
akis3 adTechParam +177393 - adTechUnit 6
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ