Πώς να συνδυάζω τις τροφές για να χάσω λίπος;

12 Ιουνίου 2017
Η ΣΤΕΛΛΑ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΤΟΥ BORO.GR ρωτά

Αναγνώστρια μας ρωτά: Είμαι 17 και θέλω να ξέρω ποιές τροφές να προτιμώ και πώς να τις συνδυάζω για να χάσω λίπος από την περιφέρεια;

Από την Άννα Παπαγεωργίου, Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

  

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Καλησπέρα Στέλλα,

Πέρα από την αυξημένη σωματική δραστηριότητα που χρειάζεται να έχεις σίγουρα μια διατροφή υψηλή σε φυτικές ίνες, δηλαδή προιόντα ολικής αλέσεως και όσπρια, και πιτυρούχο ψωμί ή παξιμάδι, πίτουρο  βρώμης.

Ακόμη οι σαλάτες και τα φρούτα πλούσια σε κάλιο και φτωχά σε νάτριο βοηθούν στη μείωση πόντων και τοπικού λίπους. Δύο σαλάτες σε καθημερινή βάση, μία με το μεσημεριανό και μία το βράδυ είναι απαραίτητες.

Ακόμη 5 μερίδες φρούτων είναι απαραίτητες και προτιμώνται αυτά με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, τα πιο πράσινα και ξινά (βερίκοκα, κορόμηλα, μήλο πράσινο) έναντι των πιο γλυκών όπως μπανάνα και καρπούζι.

Χρειάζεσαι καθημερινή άσκηση περισσότερο με κολύμπι τρέξιμο και ποδήλατο και να αποφεύγεις τα τυποποιημένα προιόντα που έχουν ζάχαρη.

Φτιάξε την καθημερινή σου μέρα από την αρχή και έχε σωστή οργάνωση  για να μειώσεις και το άγχος καθώς και αυτό συμβάλλει στην ανάπτυξη κυτταρίτιδας.

Άσκηση, νερό, ξεκούραση και ενυδατική διατροφή λοιπόν χωρίς ζάχαρη και περιττό λίπος κυρίως ζωικό!

Δρ.Άννα Παπαγεωργίου
PhD, Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος,Ιατρική Σχολή Πανεπιστήμιο Αθηνών
Καθ.Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Επ.Υπεύθυνη προγραμμάτων προαγωγής της υγείας "ΕΥΡΩΣΤΙΑ"

Επικοινωνία:2106827284

Διαβάστε ακόμα: 

Ποια είναι τα 7 μυστικά όσων τρώνε και δεν βάζουν κιλά;

Έχω λεπτή μέση και μεγάλη περιφέρεια: ποια δίαιτα μου ταιριάζει;


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
akis3 adTechParam +177417 - adTechUnit 6
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ