Θέλω να εξαφανίσω την κυτταρίτιδα: τι μπορώ να κάνω;

13 Ιουνίου 2017
Η ΡΕΝΑ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΤΟΥ BORO.GR ρωτά

Αναγνώστρια μας ρωτά: Γεια σας είμαι η Ρενα, είμαι σχεδόν 17 ετών, και θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις. Να πω για αρχή ότι έχω ύψος 1.66 και τα κιλά μου είναι 60. Γυμναζόμουν πριν ένα χρόνο για 8 μήνες. Έκανα πιλάτες και περπατούσα. Για κάποιο διάστημα σταμάτησα και τώρα 4 μήνες κάνω πιλάτες και γιογκιλατες. Ήμουν 56-58 κιλά και τώρα έχω πάει 60. Όπως είπα και πιο πάνω τα έβαλα κάπως απότομα ενώ κάνω και γυμναστική. Θα ήθελα να μου πείτε πως μπορώ να χάσω 5 κιλά και τι να κάνω με την κυτταρίτιδα μου; Εμφανίστηκε φέτος που γυμνάζομαι, λίγο πιο έντονα. Θα ήθελα να την εξαφανίσω. Τι μπορώ να κάνω; Ευχαριστώ πολύ θα περιμένω την απάντηση σας.

Στο ερώτημά σας απάντησε ο Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Ευμένης Π. Καραφυλλίδης

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Γεια σου Ρένα,

Πράγματι η διατροφή και η γυμναστική θα σε βοηθήσουν να επιτύχεις τους στόχους σου. Δεν υπάρχουν «χρυσοί κανόνες» ή τρόφιμα που θα εξαφανίσουν την κυτταρίτιδα από τους γλουτούς σου και θα μειώσουν αυτόματα τον αριθμό στη ζυγαριά!

Να σκέφτεσαι ότι για την επίτευξη οποιουδήποτε στόχου η θέληση και η σωστή ενημέρωση και καθοδήγηση είναι το Α και το Ω. Πριν από τις ενδεικτικές διατροφικές οδηγίες που θα σου δώσω, θα ήθελα να σε παρακινήσω να κάνεις μία λιπομέτρηση με βιοηλεκτρική εμπέδηση και μία λιπομέτρηση με υπερήχους, έτσι ώστε να δεις πως αυτά τα κιλά που ζυγίζεις αντιστοιχούν σε μύες, λίπος και νερό και αντίστοιχα με τον υπέρηχο να δεις σε εικόνα την ποιότητα των ιστών σου και το πάχος τους.

Πέτα τη ζυγαριά σου!

Δεν χρειάζεται να σε επηρεάζει ο αριθμός των κιλών που βλέπεις, αλλά πως καθρεπτίζονται αυτά τα κιλά και πώς αισθάνεσαι!

Ξεκίνησε να οργανώνεις τα γεύματά σου. Κάνε πολλά και συχνά γεύματα. Περιόρισε την κατανάλωση τροφίμων υψηλής περιεκτικότητας σε νάτριο (επιτραπέζιο αλάτι, έτοιμες σάλτσες, ketchup, μουστάρδα και διάφορα dressings, αλλαντικά, λουκάνικα, τουρσί, παστό κρέας και ψάρι, προπαρασκευασμένα τρόφιμα). Τα τρόφιμα αυτά μπορούν να προκαλέσουν κατακρατήσεις, ενώ συνήθως είναι τρόφιμα υψηλής θερμιδικής αξίας και συμβάλλουν στην αύξηση του σωματικού βάρους.

Να πίνεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα μέσα στην ημέρα νερό σε επαρκείς ποσότητες (ίσως 2-2,5 λίτρα) και να καταναλώνεις επαρκείς ποσότητες φρούτων και λαχανικών (ιδανικά 2 με 4 μερίδες φρούτων και 4 με 5 μερίδες λαχανικών ημερησίως).

Οι παραπάνω οδηγίες πιθανό να σε βοηθήσουν. Παράλληλα όμως με τη διατροφή μην ξεχνάς να στηρίζεσαι και στα οφέλη της άσκησης, έχοντας υπομονή. Οι αλλαγές δεν γίνονται από τη μία μέρα στην άλλη!

Προσπάθησε και θα πετύχεις!

 

Με εκτίμηση,

ΕΥΜΕΝΗΣ Π. ΚΑΡΑΦΥΛΛΙΔΗΣ BSc (Hons), MSc, NYSCDN

Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Πανεπιστημίου Leeds M., Αγγλία

Πανεπιστημίου Columbia, Νέα Υόρκη, ΗΠΑ

Διευθυντής Διαιτολογικού Τμήματος ΙΑΣΩ General

Μέλος Ογκολογικού Συμβουλίου ΙΑΣΩ General

email: ek2174@columbia.edu

Τηλ:  2107470167 // 6974442646

www.karafillides.gr

 

Διαβάστε ακόμα: 

Πώς να συνδυάζω τις τροφές για να χάσω λίπος;

Ποια είναι τα 7 μυστικά όσων τρώνε και δεν βάζουν κιλά;



 


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ