Ταχίνι με φράουλες: Θρεπτικός συνδυασμός

15 Ιουνίου 2017
Γράφτηκε απο Κάτια Γεωργιάδου Διαιτολόγος-Διατροφολόγος
Από την Επιστημονική Ομάδα του Διαιτολόγου -Διατροφολόγου Ευάγγελου Ζουμπανέα (www.diatrofi.gr)

Μέσω της τροφής ο οργανισμός λαμβάνει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, για να μπορεί να πραγματοποιήσει μια σειρά μεταβολικών διαδικασιών του σώματος που δεν σταματούν ποτέ.

Το πρωινό κρατάει σε σταθερά επίπεδα τη γλυκόζη του αίματος, γεγονός πολύ σημαντικό καθώς θα μας βοηθήσει να ήμαστε ήρεμοι και να επιλέξουμε πιο υγιεινές και θρεπτικές τροφές στο επόμενο γεύμα. Το αντίθετο ακριβώς αποτέλεσμα θα έχουμε αν παραλείψουμε το πρωινό. Η απότομη μείωση της γλυκόζης του αίματος θα προκαλέσει έντονη πείνα και θα μας οδηγήσει σε πιο λιπαρές και ανθυγιεινές τροφές. Θα αποτύχουμε έτσι να θρέψουμε ουσιαστικά το σώμα μας, καθώς οι τροφές αυτές όχι μόνο δεν προσφέρουν, αλλά αντίθετα δεσμεύουν σημαντικά στοιχεία του οργανισμού για να μεταβολιστούν. Μπορούμε λοιπόν να απολαμβάνουμε το πρωινό μας γεύμα, ενώ ταυτόχρονα βοηθάμε το σώμα μας να διατηρήσει το βάρος του και να είναι πιο δυνατό και υγιές.

Αφιερώνουμε κάθε πρωί λίγη ώρα για την ετοιμασία αυτού του τόσο σημαντικού γεύματος και ξεκινάμε τη μέρα μας χαρούμενοι και γεμάτοι ενέργεια.

Υλικά για 1-2 άτομα:

  • 2 φετούλες ψωμί πολύσπορο
  • Tαχίνι
  • Φράουλες (ή άλλο φρούτο εποχής)
  • Xαρουπόμελο

Το ταχίνι είναι μια εξαιρετική τροφή καθώς έχει πρωτεϊνες, υδατάνθρακες, καλά λιπαρά, βιταμίνες και μέταλλα που εφοδιάζουν τον οργανισμό από το ξεκίνημα της ημέρας.

Οι φράουλες είναι συχνά συνδεδεμένες με την υγεία και την ομορφιά, αφού είναι πλούσιες σε βιταμίνες και ειδικά σε βιταμίνη C.

Το χαρούπι είναι κυρίως γνωστό στις μεγαλύτερες ηλικίες καθώς έχει ταΐσει πληθώρα ανθρώπων σε περιόδους πολέμων και λιμών. Ξαναέρχεται όμως στο προσκήνιο για τη θρεπτική του αξία (πηγή μετάλλων & ιχνοστοιχείων) και τη φυσική γλυκιά του γεύση.

 


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
akis3 adTechParam +174759+177759 - adTechUnit 6
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ