Ομελέτα με αβοκάντο και παρμεζάνα

17 Ιουνίου 2017
Γράφτηκε απο Νάντια Δεληγιάννη Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Από την Επιστημονική Ομάδα του Διαιτολόγου-Διατροφολόγου Ευάγγελου Ζουμπανέα (www.diatrofi.gr)

Όταν δύο τρόφιμα υψηλής διατροφικής αξίας όπως το αβγό και το αβοκάντο, συναντιούνται το αποτέλεσμα είναι μαγευτικό.

Το αβγό, αν και τόσα χρόνια παρεξηγημένο για την λανθασμένη εντύπωση ότι αυξάνει την χοληστερόλη, αποτελεί μια σημαντική τροφή για τον οργανισμο. Πλούσιο σε βιταμίνες Α, Β12 και D καθώς και σε φυλλικό οξύ και Ω-3 λιπαρά οξέα δεν θα μπορούσε να λείπει από το καθημερινό μας τραπέζι. Από την άλλη πλευρά το αβοκάντο, ένα τρόφιμο το οποίο έχει αυξημένη δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια , είναι μια τροφή με αρκετά αντιοξειδωτικά. Πλούσιο σε καλά λιπαρά και κυριώς ολεϊκό οξύ (σημαντικό για την προστασλια από τον καρκίνο του μαστού), σε καροτενοειδή όπως η λουτεϊνη καθώς και σε τοκοφερόλες αποτελεί ένα τρόφιμο υψηλής διατροφικής αξίας.

Ο πιο απλός τρόπος για να πάρεις όλα τα θρεπτικά συστατικά των δύο υπερτροφών σε ένα γεύμα είναι να τα «παντρέψεις». Ομελέτα λοιπόν, με αβοκάντο και παρμεζάνα, γευστικό, θρεπτικό και χορταστικό πρωινό ή και brunch, γιατί όχι!

Αυτό που θα χρειαστείς είναι φρέσκα αυγά, λίγο γάλα (για την ομελέτα), 1 ώριμο αβοκάντο, 100γρ. παρμεζάνα, λίγο ελαιόλαδο, αλάτι και πιπέρι.

Το πρώτο πράγμα που θα κάνεις είναι να κόψεις το αβοκάντο σε φέτες και να το ραντίσεις με λίγο χυμό λεμονιού για ναμ η μαυρίσει. Απαραίτητο το αλατοπιπέρωμα. Στη συνέχεια χτυπάς τα αυγά (4 αυγά για 2 μερίδες είναι αρκετά), ανακατεύεις την παρμεζάνα με το γάλα και ρίχνεις λίγο αλάτι και πιπέρι. Ζεσταίνεις το τηγάνι με 1 κουταλιά ελαιόλαδο, ρίχνεις τα αυγά και προσθέτεις το μείγμα με την παρμεζάνα. Στη συνέχεια απλώνεις το αβοκάντο και ψήνεις την ομελέτα ομοιόμορφα κα ι από τις 2 πλευρές.

Σερβίρεις συνοδεύοντας με ντοματίνια, φρέσκο κρεμμύδι και τριμμένο πιπέρι. Καλή απόλαυση...


Διαβάστε ακόμα: 

Σαλάτα με αβοκάντο και αυγό

Ομελέτα με κολοκυθοανθούς!

 


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ