Πώς μπορώ να κάψω λίπος;

8 Ιουλίου 2017
Η ΜΑΙΡΗ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΤΟΥ BORO.GR ρωτά

Αναγνώστρια μας ρωτά: Είμαι 14 χρονών και έχω ύψος 1.57 και βαρος 60 κιλά. Πρέπει να χάσω κάποια κιλά λίπους αλλά πάντα αποτυγχάνω. Τι να κάνω;

Από την Άννα Παπαγεωργίου, Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

  

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: 

Αγαπητή Μαίρη,
 
Το σωματικό σου βάρος είναι ελαφρώς αυξημένο και χρειάζεται να ελαττωθεί λίγο. Αρχικά πρέπει να κανονίσεις τις ώρες των γευμάτων σου, σταθερά κάθε 3 ώρες και προγραμματισμένα.πίσης χρειάζεσαι καθημερινή  γυμναστική κυρίως αερόβια  όπως τρέξιμο κολύμπι  και ποδήλατο.

Σχετικά με τον προγραμματισμό, μία σωστή μέρα περιλαμβάνει για πρωινό μία καλή πηγή άπαχης πρωτείνης (γαλοπούλα, τυρί άπαχο) και λίγη ποσότητα υδατάνθρακα ολικής.

Ένα τυπικό  εβδομαδιαίο διαιτολόγιο περιλαμβάνει 2  μερίδες όσπρια την εβδομάδα, 1 φορά την εβδομάδα, κόκκινο  κρέας (μοσχάρι,χοιρινό) 1-2 φορές την εβδομάδα ψάρι και 1-2  φορές τη βδομάδα ζυμαρικά ολικής άλεσης και 2 φορές λευκό κρέας κοτόπουλο .

Σε μία τυπική μέρα θα πρέπει να καταναλώνεις για πρωινό καλή πηγή άπαχης πρωτείνης, όπως γαλοπούλα ή γάλα άπαχο  ή γαιούρτι 2 % λιπαρά.

Για σνακ λίγους ξηρούς καρπούς  κι ένα φρούτο, για μεσημεριανό μια μεγάλη σαλάτα και 1 μικρή ποσότητα γεύματος, για απογευματινό 1 κεσεδάκι γιαούρτι με κάποιο φρούτο και για βραδυνό 1/2 ποσότητα φαγητού του  μεσημερινού και 1 μεγάλη σαλάτα.

Τα φρούτα και τα λαχανικά προσδίδουν κορεσμό, μειώνουν την πείνα και την επιθυμία για γλυκό. Ως εκ τούτου δεν θα σου μπαίνουν στο μυαλό  ιδέες για γλυκά, αναψυκτικά, πιτοειδή και άλλα junk food που παχαίνουν.




ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
akis3 adTechParam +53+180161 - adTechUnit 6
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ