Μήνυση κατά βρετανού ασθενή θα υποβάλει το νοσοκομείο Ρόδου

11 Ιουλίου 2017

Νομικά θα κινηθεί η διοίκηση του νοσοκομείου Ρόδου εναντίον Βρετανού ο οποίος αφού νοσηλεύτηκε, προχώρησε σε σειρά καταγγελιών οι οποίες έλαβαν έκταση στα ΜΜΕ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του νοσοκομείου, οι καταγγελίες δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Αναλυτικά η κοινή ανακοίνωση της διοίκησης, του ιατρικού προσωπικού και των εργαζομένων στο ίδρυμα:

«Ο ασθενής Stephen Moss εισήχθη στην Ορθοπεδική κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου στις 21.6.2017 μετά από αναφερόμενη πτώση, αφού έλαβαν χώρα όλες οι απαραίτητες εργαστηριακές και απεικονιστικές εξετάσεις προκειμένου να καθορισθεί η ενδεδειγμένη θεραπεία του.

Στις 27.06.2017 η οικογένεια του ασθενούς υπέβαλε αίτημα σε Ιδιωτική Ασφαλιστική Εταιρεία, ζητώντας τη μεταφορά του στη Μεγάλη Βρετανία προκειμένου να πραγματοποιηθεί εκεί η χειρουργική επέμβαση, η δε απάντηση της εταιρείας ήταν απορριπτική. Η χειρουργική επέμβαση έλαβε χώρα στις 30.06.2017, στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου και σύμφωνα με τους ιατρούς ήταν απολύτως επιτυχής.

Το νοσηλευτικό προσωπικό ακολούθησε με απόλυτη συνέπεια τις οδηγίες του θεράποντα ιατρού και βρισκόταν διαρκώς στη διάθεση του ασθενούς καθόλη τη διάρκεια της νοσηλείας του τόσο στην ορθοπεδική όσο και στην νευροχειρουργική κλινική. Το διαιτολόγιο του ήταν σύμφωνο με τις οδηγίες του θεράποντα ιατρού και ασφαλώς και δεν διαφοροποιήθηκε σύμφωνα με τις επιθυμίες του ασθενούς.

Άλλωστε, οι υπηρεσίες σίτισης του Γ.Ν. Ρόδου τυγχάνουν ευρείας αποδοχής και άριστης αξιολόγησης από το σύνολο των μέχρι σήμερα νοσηλευομένων. Όσον αφορά τα θέματα υγιεινής που επικαλείται στις δηλώσεις του ο ασθενής, παρόλη τη χαμηλού βαθμού συνεργασία που επέδειξε ως προς τη συμμόρφωσή του με τις οδηγίες του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, είναι ανυπόστατα καθώς η κύρια μέριμνα όλων των εργαζομένων είναι η διαρκής διασφάλιση των συνθηκών υγιεινής και ασφάλειας όλων των νοσηλευομένων».

Το Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου και η Διοίκηση αυτού καταβάλλουν καθημερινά κάθε ανθρωπίνως δυνατή προσπάθεια για να επιτευχθεί η καθολική και ισότιμη πρόσβαση του συνόλου του πληθυσμού σε ποιοτικές υπηρεσίες υγείας.

Καθώς οι δηλώσεις του Stephen Moss αλλοιώνουν το έργο που επιτελείται ως απόρροια της αδιάλειπτης και αρμονικής συνεργασίας μεταξύ του Ιατρικού, του Νοσηλευτικού και του Διοικητικού προσωπικού, η Διοίκηση επιφυλάσσεται όπως προβεί στις απαραίτητες νομικές ενέργειες για τη διασφάλιση των συμφερόντων του Νοσοκομείου (έγκληση για συκοφαντική δυσφήμιση δια του Τύπου) αλλά κυρίως για να μην επιτρέψει σε κανένα να μειώνει την προσπάθεια αυτή».

«Θα διεκδικήσουμε μεγάλη αποζημίωση»

«Θα κινηθούμε εναντίον του, διεκδικώντας μεγάλη αποζημίωση, διότι μεγάλη ήταν και η δυσφήμηση που έκανε τόσο για το Νοσοκομείο, όσο και για τον τόπο», δήλωσε στην ΕΡΤ Ρόδου η διοικήτρια κ. Κατερίνα Χατζηστρατή.

Για προσπάθεια διεκδίκησης αποζημίωσης από την ασφαλιστική του εταιρία, μέσα από τη δυσφήμηση του νοσοκομείου, έκανε λόγο στην ΕΡΤ Ρόδου, ο Διευθυντής της Ορθοπαιδικής Κλινικής, Μιχάλης Σοκορέλος.

«Η ασφαλιστική του εταιρία, είπε, λόγω του υψηλού κόστους, τόσο της μεταφοράς του από τη Ρόδο στην Αγγλία, όσο και της επέμβασης, αρνήθηκε να τον εξυπηρετήσει, ζητώντας από εμάς να το κάνουμε. Και το κάναμε, παρ’ ότι ήταν μια δύσκολη επέμβαση, δωρεάν». Ο ίδιος, απαντώντας στις καταγγελίες του Βρετανού για έλλειψη φαγητού, εξήγησε ότι έπρεπε να τρέφεται πολύ ελαφρά πριν την επέμβαση διότι όλες οι κακώσεις της οσφυϊκής μοίρας της σπονδυλικής στήλης, δημιουργούν πάρεση (παροδική παράλυση) του εντέρου.

Πρόσθεσε ότι ο Βρετανός ήταν διεγερτικός, λόγω πιθανού χρόνιου προβλήματος αλκοολισμού και καθόλου συνεργάσιμος. «Έβριζε συνεχώς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, έβριζε την Ελλάδα και τους Έλληνες και έβγαζε συνεχώς τον καθετήρα» .

Οι καταγγελίες του Βρετανού για τη νοσηλεία

Με μελανά χρώματα περιέγραψε σε ΜΜΕ τις συνθήκες νοσηλείας στο νοσοκομείο Ρόδου, η σύζυγος του Βρετανού ο οποίος έπεσε, έσπασε την πλάτη του και έπρεπε να χειρουργηθεί.

«Νομίζω ότι οι φυλακισμένοι έχουν καλύτερη φροντίδα από τους ασθενείς», δήλωσε, περιγράφοντας ότι οι συνθήκες που επικρατούν στο νοσοκομείο είναι «τρομακτικές»:

«Δεν αλλάζουν τα σεντόνια στα κρεβάτια, τον άφησαν να ξαπλωμένο πάνω στα ούρα του για 5 ολόκληρες μέρες. Ο φίλος μου και εγώ πρέπει να τον φροντίζουμε 24 ώρες το 24ωρο γιατί δεν υπάρχει νοσοκόμα. Δεν υπάρχει κανείς εδώ και ο καθετήρας του έφυγε ένα βράδυ. Ευτυχώς, η φίλη μας είναι νοσηλεύτρια και του άλλαξε τη σακούλα του καθετήρα».

«Κάποιος μου είπε ότι επειδή η Ελλάδα χρεοκόπησε δεν αντέχει οικονομικά ώστε να έχει νοσοκόμες», πρόσθεσε - μεταξύ άλλων- η ίδια.


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
akis3 adTechParam +3163+180485 - adTechUnit 9
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ