Ο απόλυτος οδηγός ασκήσεων για καλύτερες επιδόσεις στο σεξ!

27 Ιουλίου 2017

Το σεξ είναι από μόνο του ένα είδος γυμναστικής και φυσικής άσκησης. Γνωρίζατε όμως ότι μπορείτε να ενισχύσετε τις επιδόσεις σας στο κρεβάτι (ή όπου αλλού επιλέξετε να κάνετε σεξ) εκτελώντας συγκεκριμένες γυμναστικές ασκήσεις;

Ακολουθεί ένας οδηγός που θα ενισχύσει, όχι μόνο τη φυσική σας κατάσταση, αλλά και τη σεξουαλική σας ζωή!

Καρδιαγγειακή άσκηση

H φυσική άσκηση μπορεί να φέρει χαρά τόσο σε εσάς, όσο και στον σύντροφό σας. Έχετε στο μυαλό σας ότι οποιαδήποτε δραστηριότητα κάνει τη καρδιά σας να χτυπά γρηγορότερα και να αναπνέετε πιο έντονα (από το γρήγορο βάδισμα μέχρι την ποδηλασία) αυξάνει τη ροή αίματος. Που βοηθά αυτό; Προσφέρει μεγαλύτερη στύση στους άντρες και ισχυρότερη σεξουαλική διέγερση στις γυναίκες, σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου του Τέξας.

Κολύμπι

Οι ερευνητές του Χάρβαρντ διαπίστωσαν ότι οι άντρες και οι γυναίκες κολυμβητές ηλικίας 60 ετών είχαν την ίδια σεξουαλική ζωή με τους ανθρώπους που ήταν 20 χρόνια νεότεροι. Το κολύμπι βοηθά στις αντοχές, αυξάνει τη ροή του αίματος, βελτιώνει την ευκαμψία, δυναμώνει και μειώνει το άγχος.

Επιπλέον, το κολύμπι καίει ένα αξιοσημείωτο αριθμό θερμίδων, κάτι που αποτελεί πλεονέκτημα για όσους είναι υπέρβαροι (τα περισσότερα κιλά «φρενάρουν» τη λίμπιντο), ενώ οι παχύσαρκοι άντρες αντιμετωπίζουν και προβλήματα στυτικής δυσλειτουργίας.

Ασκήσεις κοιλιακών και ενδυνάμωσης του κορμού

Δεν χρειάζεται να αναλύσουμε γιατί ένας «θωρακισμένος» κορμός, βοηθά στις σεξουαλικές στάσεις. Αυτό, που ίσως δεν γνωρίζετε, είναι ότι ορισμένες μαρτυρίες και των δύο φύλων κάνουν λόγω για... οργασμό κατά τη διάρκεια ασκήσεων για την ενδυνάμωση του κορμού! Γιατί να χάσετε αυτό το bonus;

Άσκηση... βατράχι

Εάν ανοίξετε τα πόδια σας και πάρετε τη θέση του βατραχιού, τότε θα έχετε κάνει μια κίνηση που θα σας δώσει ευελιξία κατά τη διάρκεια της ερωτικής επαφής. Πρόκειται για μια άσκηση, η οποία διώχνει το άγχος, γυμνάζει τους εσωτερικούς μηρούς, τους γοφούς και τη βουβωνική χώρα και... υπόσχεται καυτές βραδιές με τον άλλο σας μισό.

Σανίδα

Η άσκηση της σανίδας είναι από τις γνωστότερες ασκήσεις για την κοιλιακή χώρα. Όσο περισσότερο στηριχτείτε στους μύες σας, τόσο πιο κοντά είστε στην απόκτηση «θεϊκού» κορμιού.

Με την εν λόγω άσκηση γυμνάζονται οι βραχίονες, οι μηροί, οι γλουτοί και άλλα όργανα, τα οποία βοηθούν στις επιδόσεις στο σεξ.

Ασκήσεις γιόγκα

Η γιόγκα βοηθά τη σπονδυλική σας στήλη και βελτιώνει την εστίασή σας. Ορισμένες στάσεις, όπως αυτή της γάτας, είναι ό,τι πρέπει για την περίπτωση του σεξ, ενώ αποτελούν από μόνες τους μια μορφή ερωτικού παιχνιδιού.

Plus: Οτιδήποτε κάνετε μαζί

Τα ζευγάρια που ιδρώνουν μαζί, παραμένουν μαζί, οπότε βρείτε μια άσκηση που μπορείτε να κάνετε με τον/τη σύντροφό σας. Οι μελέτες έχουν δείξει ότι ειδικά οι δυσκολότερες φυσικές δραστηριότητες είναι αυτές που προκαλούν τη σεξουαλική διέγερση, ενώ ενισχύουν και τη συναισθηματική σας σύνδεση σαν ζευγάρι.

Με πληροφορίες από webmd.com


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
akis3 adTechParam +60+182199 - adTechUnit 3
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ