Διακοπή συμβολαίου: πώς μπορώ να πάρω πίσω τα χρήματά μου;

28 Ιουλίου 2017
Η ΛΙΛΑ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΤΟΥ BORO.GR ρωτά

Αναγνώστρια μας ρωτά : Από τις 14-6-2017 έχω ζητήσει με φαξ και τηλεφωνικώς, από εταιρεία (ιατρικής αισθητικής) να κάνω διακοπή προγράμματος και να μου επιστρέψουν τα χρήματα μου, διότι δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένη από τη συμπεριφορά τους και τις υπηρεσίες τους.

Αυτοί αδιαφορούν και ζητούν να περάσω από το κατάστημα τους να υπογράψω αίτηση υπαναχώρησης. Δεν μου έχουν δώσει ούτε τα συμβόλαια. Δεν θέλω να πάω από εκεί γιατί δεν ξέρω τι θα αντιμετωπίσω. Ο υπεύθυνος όταν τους κάλεσα για να κάνω παράπονα μου έκλεισε το τηλέφωνο. Απευθύνθηκα και στο συνήγορο του καταναλωτή και περιμένω απάντηση, και έχω κάνει αμφισβήτηση λογαριασμού στην Τράπεζα επειδή έχω πληρώσει με πιστωτική κάρτα την οποία έχω ήδη εξοφλήσει. Πείτε μου σας παρακαλώ, τί άλλο μπορώ να κάνω Σας ευχαριστώ πολύ, με εκτίμηση !

 

Ο δικηγόρος Άρης Πήττας, απάντησε στο ερώτημά σας

 

Απάντηση Προς αποφυγή δικαστικών εξόδων και χρόνου, φρόνιμο είναι να προσπαθήσετε να βρείτε μια συμβιβαστική λύση που να εξυπηρετεί αμφότερες τις πλευρές. Εφόσον επιθυμείτε όντως να υπαναχωρήσετε να το δηλώσετε εγγράφως ή και υπογράφοντας την αίτηση υπαναχώρησης που σας ενημέρωσαν δίνοντας όμως ιδιαίτερη προσοχή στους εκεί όρους. Επίσης επιμείνετε στην χορήγηση αντιγράφων του συμβολαίου, καθώς θα υπάρχει σχετικός όρος που ρυθμίζει αντίστοιχα θέματα.

 

Μετά τιμής,

Άρης Πήττας, Δικηγόρος
Λ. Αλεξάνδρας 49 (Αθήνα) / Γ. Παπαδημητρίου 18 (Αχαρναί)
210 6450078 / 697 4099253
www.pittasvasileioslawfirm.com

 


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Καλός καιρός με ηλιοφάνεια!
Τα νέα της ημέρας
Καλός καιρός με ηλιοφάνεια!