Ποια τρόφιμα κάνουν καλό στα μάτια του;

8 Αυγούστου 2017

Τι να ταΐσω το παιδί μου για να μην εμφανίσει μυωπία; Τι τρόφιμα να επιλέξω για τα ματάκια του; Πώς θα είναι υγιές το παιδί μου;

Κάθε γονιός θέλει να προστατέψει την υγεία του παιδιού του και να του παρέχει τα απαραίτητα για να έχει την καλύτερη όραση.

Η όραση σχετίζεται μεταξύ άλλων με τη διατροφή που ακολουθεί το παιδί, γι΄ αυτό αν θέλετε να ενισχύσετε τα ματάκια του βάλτε στο πιάτο του τα εξής τρόφιμα:

Καρότα: Πιθανότατα ξέρετε ήδη ότι τα καρότα και τα πορτοκαλί φρούτα και λαχανικά βοηθούν την υγεία των ματιών και προστατεύουν την όραση. Πράγματι, η β-καροτίνη βοηθά τον αμφιβληστροειδή και άλλα μέρη του ματιού να λειτουργούν ομαλά. Γι' αυτό μην τα παραλείπεται στα γεύματα τους.

Φυλλώδη λαχανικά: Τα λαχανικά αυτά είναι γεμάτα λουτείνη και άλλες αντιοξειδωτικές ουσίες, που σύμφωνα με μελέτες μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καταρράκτη και εκφύλισης της ώχρας κηλίδας.

Αυγά: Ο κρόκος είναι επίσης πηγή λουτείνης και ζεαξανθίνης, καθώς και ψευδάργυρου, τα οποία συμβάλλουν στη μείωση της εμφάνισης εκφύλισης της ώχρας κηλίδας.

Εσπεριδοειδή και μούρα: Έχουν σε αφθονία τη βιταμίνη C, η οποία έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την εμφάνιση νόσων του ματιού.

Αμύγδαλα: Περιέχουν βιταμίνη Ε (μια χούφτα αμύγδαλα παρέχουν το ήμισυ της ημερήσιας δόσης στην εν λόγω βιταμίνη), η οποία επιβραδύνει την εμφάνιση εκφύλισης της ώχρας κηλίδας.

Λιπαρά ψάρια: Ο τόνος, ο σολομός, το σκουμπρί και η πέστροφα είναι πλούσια σε DHA, ένα λιπαρό οξύ που συνδέεται με την καταπολέμηση εμφάνισης ξηροφθαλμίας.

Σ.Σ.


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ