Παθαίνω κρίσεις πανικού... Τι να κάνω;

29 Αυγούστου 2017
Ο 33χρονος αναγνώστης του boro, Αλέξανδρος ρωτά

Ταλαιπωρούμαι χρόνια με κρίσεις πανικού σε καθημερινή βάση και κυρίως τις νύχτες. Πέρσι σταμάτησα τη φαρμακευτική αγωγή που έκανα ένα χρόνο και για περίπου ένα χρόνο ήμουν μια χαρά.

Εδώ και 4 μήνες κάνω μια θεραπεία αποκατάστασης τεστοστερόνης, αλλά ταυτόχρονα παθαίνω και αυτές τις κρίσεις πανικού. Δεν ξέρω τι να κάνω μου, έχει περιορίσει όλη τη ζωή και δεν θέλω να πάρω ακόμα αντικαταθλιπτικά, γιατί αυτά τα χάπια ρίχνουν την τεστοστερόνη.

Τι άλλο μπορώ να κάνω ή να πάρω ώστε να βγάλω όσο καλύτερα γίνετε το καλοκαίρι μου κάποια βιταμίνη ίσως; Έπαιρνα στην αρχή κάτι, αλλά πλέον δεν μου κάνουν τίποτα, με πιάνει δύσπνοια, τάση λιποθυμίας, ταραχής, φοβία, εξάψεις και ναυτίες.

Στο ερώτημα απαντά η ψυχολόγος Νίκη Λιώτη: 

Αγαπητέ αναγνώστη,

το ιδανικό θα ήταν να εξετάσεις το ενδεχόμενο της συνεργασίας με κάποιον ψυχοθεραπευτή, έτσι ώστε να δουλέψεις με τον εαυτό σου, να βρεις τι πραγματικά κρύβεται πίσω από τα συμπτώματα, για ποιο λόγο, πότε, πώς και σε τι συνθήκες εμφανίζονται ή μειώνονται και με ποιους τρόπους μπορείς να τα διαχειρίζεσαι.

Διαβάστε ακόμα:

«Μετά από ένα χειρουργείο υποφέρω από κρίσεις πανικού...»

Τι να κάνω όταν με πιάνουν κρίσεις πανικού; Οι συμβουλές του ψυχολόγου


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ