Έκοψα τα αντισυλληπτικά και δεν μου ήρθε περίοδος. Την έχασα ή είμαι έγκυος;

9 Σεπτεμβρίου 2017
H 22χρονη Λίνα, αναγνώστρια του boro.gr, ρωτά

Αναγνώστριά μας ρωτά: Εδώ και αρκετούς μήνες έπαιρνα αντισυλληπτικά και πριν λίγο καιρο τα σταμάτησα. Αφ’ ότου τελείωσε η βδομάδα χωρίς δισκία, δεν ξαναπήρα αντισυλληπτικά. Είχα μια ελεύθερη επαφή με τον σύντροφό μου το διάστημα που περίμενα την επόμενη περίοδό μου. Να σημειώσω ότι δεν εκανα σωστή λήψη των χαπιών, είτε ξεχνώντας να παρω μια μέρα είτε τα έπαιρνα σε διαφορετικές ώρες. Είχα διαβάσει πως για να μείνεις έγκυος πρέπει να περιμένεις μια περίοδο. Εχω, όμως, καθυστέρηση 2 ημερών και ξημερώνει η 3η. Υπάρχει περίπτωση να είμαι έγκυος ή υπάρχει περίπτωση να χάσω μια περίοδο;

Από τον Αλέξανδρο Τζεφεράκο, μαιευτήρα–γυναικολόγο, συντονιστή της «Μονάδας Γονιμότητας» στο μαιευτήριο «ΡΕΑ»

Απάντηση:Κανείς δεν μπορεί να σας απαντήσει υπεύθυνα διότι μετά από λήψη αντισυλληπτικών είναι σύνηθες να παρατηρούνται διαταραχές κύκλου , αλλά δεν μπορεί να αποκλεισθεί η πιθανότητα κύησης.


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Χρήματα και σχέσεις: 5 τρόποι για να μην υπάρξουν προβλήματα
Αφορμή καυγάδων και εντάσεων, το θέμα των...
«Η γλώσσα του σώματος στην κατάθλιψη»
Η μη λεκτική ή εξωλεκτική επικοινωνία...