Ανακαλύψτε τη διατροφική αξία των superfoods για το παιδί

11 Σεπτεμβρίου 2017

H διατροφή των παιδιών θέλει προσοχή και υπομονή, καθώς τα παιδιά ορισμένες φορές δεν θέλουν να φάνε ορισμένα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να πειραματιστείτε προσθέτοντας ορισμένα superfoods και να «φουλάρετε» τον οργανισμό του με βιταμίνες, μέταλλα, ίνες και άλλα θρεπτικά στοιχεία.

Για να σας εμπνεύσουμε, σας παραθέτουμε ορισμένα superfoods ιδανικά για εσάς.

Μούρα

Τα μούρα είναι θρεπτικά «εργοστάσια» ενέργειας, ενώ πλέον βρίσκονται εύκολα στην αγορά. Παράλληλα, γεμίζουν τον οργανισμό με βιταμίνες και αντιοξειδωτικά. Εάν δεν είναι η εποχή τους, τότε μπορείτε να τα βρείτε σε συσκευασία και να τα προσθέσετε στη βρώμη του. Τα μούρα είναι ιδανικά για παιδικά σνακ ή επιδόρπια.

Σπόροι

Ο ηλιόσπορος, ο λιναρόσπορος και οι σπόροι chia συγκαταλέγονται στη λίστα των σπόρων που επιβάλλεται να εντάξετε στη διατροφή του παιδιού. Οι σπόροι αποτελούν καλή πηγή λιπαρών ουσιών, μαγνησίου, πρωτεϊνών και φυτικών ινών. Ανακατέψτε τους σπόρους και πασπαλίστε τις σούπες ή τις σαλάτες του ή χρησιμοποιήστε τους στο ψήσιμο του φαγητού.

Η πλειοψηφία των σπόρων προτιμάται να αποθηκεύονται στο ψυγείο, ενώ εξαίρετη αποτελούν οι σπόροι chia, που θα πρέπει να αποθηκευτούν εκτός.

Φυλλώδη λαχανικά

Γενικά όλοι γνωρίζουμε ότι τα χόρτα είναι πούσια σε θρεπτικά συστατικά, όπως ο σίδηρος, το ασβέστιο, η βιταμίνη C και το Ω-3. Το θέμα είναι πώς θα πείσετε το παιδί σας να δοκιμάσει σπανάκι και λαχανικά... Πρόσφατες έρευνες αναφέρουν ότι όσο πιο νωρίς μαθαίνουν τα παιδιά να τρώνε λαχανικά, τόσο καλύτερο. Οπότε μην αργείτε! Πειραματιστείτε στις συνταγές και βάλτε τα να δοκιμάσουν τα φυλλώδη λαχανικά.

Βρώμη

Οι περισσότερες μητέρες προτιμούν τα δημητριακά, αλλά η βρώμη είναι σούπερ γευστική, αρκεί να πειραματιστείτε μαζί της! Αξιοποιήστε τη στο πρωινό του προσθέτοντας φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα, καρύδια, μέλι ή σιρόπι σφένδαμου. Ακόμη καλύτερα: Αφήστε στον πάγκο της κουζίνας όλες αυτές τις επιλογές και αφήστε το παιδί να δημιουργήσει το δικό του πρωινό με βρώμη!

Αβοκάντο

Το αβοκάντο είναι πηγή μονοακόρεστου λίπους, ενός υγιούς τύπου λίπους για την ανάπτυξη του παιδιού (συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης του εγκεφάλου και της υγείας των ματιών).

Προσθέστε το σε σάντουιτς ή σαλάτες. Ακόμη καλύτερα, βάλτε το σε smoothies!

Με πληροφορίες από parents.com, besthealthmag.cοm

Σέβη Σαλαγιάννη

 


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Σεισμός 3 βαθμών στη Λέσβο
Τα νέα της ημέρας
Σεισμός 3 βαθμών στη Λέσβο