Θεόδωρος Κουντούρης: Ο ιδιοκτήτης του μοιραίου δεξαμενόπλοιου που έφερε τον «μαύρο θάνατο» στον Σαρωνικό

15 Σεπτεμβρίου 2017

Αντιμέτωπη με μια πρωτοφανή οικολογική καταστροφή είναι τις τελευταίες μέρες η Αττική μετά τη διαρροή χιλιάδων τόνων πετρελαίου στον Σαρωνικό. Ακτές της Σαλαμίνας και του παραλιακού μετώπου της Αττικής μαύρισαν από το πυκνό μαζούτ, οι παραλίες νέκρωσαν μεταφορικά αλλά δυστυχώς και κυριολεκτικά (τουλάχιστον όσον αφορά στη θαλάσσια ζωή) και οι αρχές δίνουν μάχη για να αντιμετωπίσουν την καταστροφή.

Όλα ξεκίνησαν με την βύθιση του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ» νοτιοδυτικά της Αταλάντης στον Σαρωνικό, τα ξημερώματα της Κυριακής. Μέσα στις επόμενες ώρες σχηματίστηκε μια τεράστια πετρελαιοκηλίδα η οποία αρχικώς έπληξε τη Σαλαμίνα. Τις επόμενες μέρες, ο «μαύρος θάνατος» έκανε την εμφάνισή του και στις ακτές της Αττικής. Πρώτα στις ακτές της Πειραϊκής και της Φρεαττύδας όπου η δυσοσμία έφτανε μέχρι το λιμάνι και κατόπιν στη Γλυφάδα με κίνδυνο να επεκταθεί ακόμη περισσότερο.

Όπως είναι προφανές η τεράστια έκτασης καταστροφή, σήμανε συναγερμό. Οι αρχές ρίχτηκαν στη μάχη του καθαρισμού με πλωτά φράγματα, αντιρρυπαντικά και επιχειρήσεις άντλησης του μαζούτ, οι αρμόδιοι φορείς εξέδωσαν ανακοινώσεις για την προστασία της υγείας, στο υπουργείο Ναυτιλίας επικρατούσε αναβρασμός, οργανώσεις προστασίας της άγριας ζωής έδωσαν οδηγίες για τη φροντίδα ζώων που έχουν καλυφθεί με πετρέλαιο και η WWF έκανε μήνυση κατά παντός υπευθύνου. Κι όμως από όλη αυτή την κινητοποίηση, εκκωφαντική ήταν η αρχική «εξαφάνιση» του πλοιοκτήτη του μοιραίου δεξαμενόπλοιου. Έπρεπε να περάσουν μέρες μέχρι να εμφανιστεί στο προσκήνιο.

Ο λόγος για τον Θεόδωρο Κουντούρη, τον πρόεδρο της εταιρείας FOS Petroleum στην οποία ανήκει το «Αγία Ζώνη ΙΙ». Το όνομά του εμφανίστηκε την Πέμπτη στη δημοσιότητα, με τον ίδιο να κάνει δηλώσεις σε τηλεοπτική εκπομπή και ραδιοφωνικό σταθμό.

Μια οικογενειακή επιχείρηση

Ο Θεόδωρος Κουντούρης υπογράφει ως πρόεδρος της FOS Petroleum, με αντιπρόεδρο τον γιο του, Φίλιππο, Member οf Board Directors την Ευαγγελία Κουντούρη, και γραμματέα την Ασπασία Κουντούρη. Είναι ξεκάθαρο λοιπόν πως πρόκειται για μια οικογενειακή επιχείρηση.

Σύμφωνα με τον επίσημο ιστότοπο της εταιρείας, «η «FOS PETROLEUM S.A. είναι μια ελληνική ανώνυμη εταιρεία που δραστηριοποιείται στην επιχείρηση ανεφοδιασμού ναυτιλιακών καυσίμων». Η εταιρεία ενεργεί ως o φυσικός προμηθευτής καυσίμων πλοίων, και «σε πλήρη συντονισμό με τις τρεις πλοιοκτήτριες εταιρίες υπό την επωνυμία ‘ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ’ αποτελούμε ένα ολοκληρωμένο πάροχο ποιοτικών υπηρεσιών που καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών μας. Η πλούσια εμπειρία μας ξεκινά από το 1990, όταν μέσω των πλοιοκτητριών εταιρειών μας, ενεργούσαμε ως μεταφορείς για την προμήθεια ναυτιλιακών καυσίμων και εξυπηρετούσαμε κυρίως τη δυτική ακτή της Αττικής και την Κρήτη».

Το «Αγία Ζώνη ΙΙ» ήταν ένα από τα τρία του μικρού στόλου της εταιρείας FOS, και ήταν του 1972 (τα άλλα δύο είναι του 1970 και 1976).

Σλόγκαν της εταιρείας… «Ποιότητα - Συνέπεια - Ευθύνη»

Η εταιρεία FOS συνεργάζεται με τα ΕΛΠΕ κι όπως περηφανεύεται πελάτες της είναι «η “cream list” της ναυτιλιακής βιομηχανίας, που περιλαμβάνει πλοιοκτήτες, διαχειριστές πλοίων, τους μεγαλύτερους μεσιτικούς οίκους και ναυλωτές».

Έδρα έχει τον Πειραιά και το λογότυπο της που μετά τα τραγικά γεγονότα στον Σαρωνικό φαντάζει πλέον ειρωνικό είναι «Ποιότητα - Συνέπεια - Ευθύνη».

Ήταν πρόεδρος τοπικής ομάδας ποδοσφαίρου

Ο ίδιος ο πρόεδρος της FOS, Θεόδωρος Κουντούρης, είναι παράγοντας της τοπικής κοινωνίας του Περάματος. Μάλιστα είχε διατελέσει και πρόεδρος της τοπικής ομάδας ποδοσφαίρου, του Περαμαϊκού από την οποία αποχώρησε εκτοξεύοντας κατηγορίες προς πάσα κατεύθυνση για την κατάσταση και το μέλλον της ομάδας.

Μάλιστα σε βίντεο του 2012 έχει καταγραφεί να δίνει συγχαρητήρια μετά από μία νίκη επί του Άρη Αμφιάλης…

 

Έριξε τις ευθύνες στο Blue Star Patmos

Στην πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη μετά το μοιραίο συμβάν, ο κ. Κουντούρης έσπευσε να αποποιηθεί των ευθυνών του, ρίχνοντας το μπαλάκι στο Blue Star Patmos, το οποίο είχε προσαράξει ανοιχτά της Ίου και την προηγούμενη Παρασκευή ρυμουλκήθηκε στο λιμάνι του Περάματος για επισκευές.

«Όχι, το καύσιμο αν είχε φύγει, θα είχε πλημμυρίσει όλη η Ελλάδα. Έχει γίνει πάρα πολλή μεγάλη ζημιά, λυπούμαστε γι’ αυτό που έχει γίνει. Από την πρώτη στιγμή δεν σηκώσαμε τα χέρια ψηλά. Αναθέσαμε στα δυο μεγαλύτερα συνεργεία της Ελλάδας να κάνουν αυτή τη δουλειά, που είναι για τις απορρυπάνσεις», δήλωσε αρχικά μιλώντας στο κανάλι «Έψιλον».

Ωστόσο, αρνήθηκε πως για το απέραντο «μαύρο» στην Πειραϊκή και την Γλυφάδα ευθύνεται το «Αγιά Ζώνη ΙΙ».

«Δεν μπορεί τώρα το πετρέλαιο που έχει πάει Σαλαμίνα να φύγει να πάει Πειραϊκή μετά. Το πλοίο είναι στεγανοποιημένο από χθες το μεσημέρι. Την Παρασκευή ήρθε άλλο πλοίο που είχε πάθει ρήγμα και ήρθε στο Πέραμα. Ήδη έγινε ρύπανση στο λιμάνι του Περάματος από το συγκεκριμένο πλοίο. Τώρα έχουν… φορτώσει όλη τη ρύπανση σε μας. Το ‘Blue Star Πάτμος’, πέρασε ρυμουλκούμενο, το οποίο ήρθε στο Πέραμα για επισκευές. Είχε διαρροή κατά την διάρκεια της μεθόρμισής του από το νησί (δηλαδή την Ίο) εδώ».

«Βρήκαμε τώρα έναν και τα φορτώνουμε όλα…»

Στο ερώτημα «το δικό σας δηλαδή δεν το παρέσυρε ο αέρας;», ο Θεόδωρος Κουντούρης απάντησε: «Όταν αλλάζει ο καιρός… Εδώ στο λιμάνι του Πειραιά γίνονται. Υπάρχουν και άλλα πλοία που έχουν υποστεί κάποιες ζημιές και μπορεί κάποια κομμάτια ρυπάνσεως να είναι και από άλλα πλοία, δεν είναι ότι όλα είναι δικά μας. Δεν βρήκαμε τώρα έναν και τα φορτώνουμε όλα…»

 

Διαψεύδει η Blue Star και επιφυλάσσεται για μηνύσεις μετά τη συκοφαντική δυσφήμηση

Ο επιτελικός εμπορικός διευθυντής της Blues Star Ferries Διονύσης Θεοδωράτος απάντησε στις κατηγορίες που εξαπέλυσε ο κ. Κουντούρης και δήλωσε στο paraskhnio.gr τα εξής: «Με έκπληξη ακούσαμε τις δηλώσει του πλοιοκτήτη του «Αγία Ζώνη ΙΙ. Θεωρούμε τις κατηγορίες αυτές ανυπόστατες και αβάσιμες, και δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Ο κ. Κουντούρης προσπαθεί να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη από το πραγματικό συμβάν. Ως εταιρεία επιφυλασσόμεθα επί παντός νόμιμου δικαιώματός μας για τη συκοφαντική δυσφήμηση που δεχθήκαμε».

Η ανακοίνωση της πλοιοκτήτριας εταιρείας

Αξιοσημείωτο είναι βέβαια ότι «επιφύλαξη» για άσκηση των δικαιωμάτων της, εξέφρασε και η εταιρεία «Αγιά Ζώνη» με ανακοίνωση που εξέδωσε. «Η “υποψία” που εκφράζεται από οιονδήποτε σχετικά με υποτιθέμενη μη καταλληλότητα του πλοίου να εκτελεί το έργο για το οποίο προοριζόταν είναι ψευδής, συκοφαντική και η εταιρεία επιφυλάσσεται των δικαιωμάτων της», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Στην ίδια ανακοίνωση δήλωνε επιπλέον την «αμέριστη συμπαράστασή μας στους κατοίκους, τους επιχειρηματίες της περιοχής και τις τοπικές αρχές. Από την πλευρά μας, αμέσως μετά την βύθιση του πλοίου, που είναι τεράστιο πλήγμα για εμάς, το προσωπικό και τις οικογένειές μας, δόθηκαν εντολές στην ιδιωτική εταιρεία που ανέλαβε το έργο της απορρύπανσης, να πράξει ό,τι είναι ανθρωπίνως και τεχνικώς δυνατό, ώστε να καθαριστεί πλήρως η πληγείσα περιοχή. Έχουμε τις διαβεβαιώσεις ότι αυτό θα γίνει».

«Σε κάθε περίπτωση είμαστε και θα παραμείνουμε σε διαρκή επαφή με όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να αποκατασταθεί πλήρως το περιβάλλον» σημειώνει, ενώ σχετικά με τα αίτια του ναυαγίου ενημερώνει ότι «οι αυτοψίες των δυτών και οι πραγματογνωμοσύνες από τις αρμόδιες αρχές και οργανισμούς είναι σε εξέλιξη και όταν ολοκληρωθούν», θα είναι σε θέση να γνωρίζει. Επισημαίνει ότι το πλοίο ήταν αξιόπλοο, τα πιστοποιητικά του ήταν σε ισχύ και είχε υποβληθεί σε όλους τους ελέγχους, όπως η κείμενη νομοθεσία απαιτεί.

ΠΕΝΕΝ: Κινητή οικολογική βόμβα το «Αγιά Ζώνη II»

Εν τω μεταξύ σε βαρύτατες καταγγελίες προχωρούσε η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ) χαρακτηρίζοντας το «Αγιά Ζώνη II» ως «κινητή οικολογική βόμβα»!

Σύμφωνα με τη σχετική καταγγελία το πλοίο ήταν υπερήλικο, κατασκευής του 1972, και ως εκ τούτου εξαιρετικά επικίνδυνο για την ασφάλεια της Ναυσιπλοΐας, «ενώ σύμφωνα με διάφορες αναφορές και καταγγελίες, στο μηχανοστάσιο, εκεί όπου σημειώθηκε η εισροή υδάτων, έφερε διάφορα πρόχειρα μπαλώματα με σκοπό να κλείσουν τις ανοιχτές τρύπες!».

Η ΠΕΝΕΝ θεώρησε ύποπτη τη βιασύνη της πλοιοκτήτριας εταιρείας να διαβεβαιώσει ότι όλα τα πιστοποιητικά του πλοίου ήταν εντάξει: «Η ανακοίνωση του ΥΕΝ σχετικά με την βύθιση του πλοίου έγινε μετά από 13 ώρες ενώ στην ίδια αυτή ανακοίνωση όλως περιέργως εκείνο το οποίο βγάζει μάτι είναι η βεβιασμένη αναφορά ότι όλα τα πιστοποιητικά του πλοίου είχαν ελεγχθεί και βρέθηκαν εντάξει!».

Επιπλέον, κατήγγειλε ότι από τα 11 άτομα πλήρωμα που προβλέπονταν στο πλοίο τη στιγμή της βύθισης βρίσκονταν μόνο 2: «Ταυτόχρονα γεννιούνται σοβαρά ερωτηματικά όπως ότι ενώ το πλοίο ήταν φορτωμένο και έπρεπε σε αυτό να υπάρχει πλήρης επάνδρωση του πληρώματος, αντίθετα έλειπαν 9 από τα 11 μέλη του πληρώματος!!»

«Οι προδιαγραφές των πλοίων αυτής της ηλικίας, σε συνδυασμό με την μεταφορά και επεξεργασία πετρελαιοειδών μέσα και γύρω από το λιμάνι του Πειραιά τα καθιστά εξαιρετικά επικίνδυνα για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και ειδικότερα για την πρόκληση θαλάσσιας ρύπανσης σε περίπτωση ναυτικού ατυχήματος», υπογράμμιζε η ΠΕΝΕΝ.

Με προσωρινό πιστοποιητικό αξιοπλοΐας το δεξαμενόπλοιο

Το θέμα για το αν το μοιραίο δεξαμενόπλοιο διέθετε το απαραίτητο πιστοποιητικό αξιοπλοΐας συνέχισε να απασχολεί, μέχρι που τελικώς αποκαλύφθηκε από έγγραφο του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων του Υπουργείου Ναυτιλίας ότι είχε λήξει στις 27 Ιούλη και είχε λάβει παράταση για δύο μήνες.

Συγκεκριμένα, στις 26 Ιούλη δόθηκε παράταση μέχρι τις 6 Αυγούστου. Στη συνέχεια, ακολούθησε και άλλη παράταση μέχρι τις 27 Σεπτέμβρη. Η παράταση δεν πρόλαβε να ολοκληρωθεί και το πλοίο ναυάγησε στις 10 Σεπτέμβρη, προκαλώντας την τεράστια ζημιά στο Σαρωνικό.

Διασπορά ψευδών ειδήσεων είχε καταγγείλει η πλοιοκτήτρια εταιρεία

Μέχρι την αποκάλυψη και σε απάντηση στις καταγγελίες, η εταιρεία «Αγία Ζώνη ΙΙ Ν.Ε.» είχε εκδώσει νέα ανακοίνωση όπου σημείωνε: «Όπως είναι γνωστό έχουμε δώσει εντολή στην εταιρεία ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ να εξαντλήσει όλα τα μέσα και το ανθρώπινο δυναμικό ώστε να περιοριστεί η ρύπανση.

Παρακολουθούμε με αγωνία την εξέλιξη όπως όλοι. Όμως το συμβάν είναι τραγικό και δεν συγχωρείται η εκμετάλλευσή του από κανέναν. Οι δηλώσεις διαφόρων ‘’ειδικών και μη’’ περί των δήθεν αιτιών του ναυαγίου παραπληροφορούν το κοινό και δημιουργούν εντυπώσεις που δεν βοηθούν ούτε στο έργο της απορρύπανσης, ούτε στην διαλεύκανση της αλήθειας, που πρώτοι εμείς επιθυμούμε να αποκαλυφθεί αφού η οικονομική καταστροφή της εταιρείας μας εκ του συμβάντος είναι ανυπολόγιστη.

Αν και οι περιστάσεις δεν ενδείκνυνται για αντιπαραθέσεις, οφείλουμε προς υπεράσπιση τουλάχιστον των εργαζομένων στην εταιρεία μας, να επαναλάβουμε ότι το πλοίο είχε τα πιστοποιητικά του εν ισχύ και ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ ΕΝΩΠΙΟΝ ΑΡΧΗΣ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑΥΤΙΚΟ σχετικά με την αξιοπλοΐα του Δ/Ξ’’ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ’’.

Όποιος έχει αποδείξεις για το αντίθετο, τις οποίες τόσα χρόνια δεν κατέθεσε πουθενά θα πρέπει να τις προσκομίσει τώρα ενώπιον των αρμόδιων αρχών, αντί να εμπαίζει δια της διασποράς ψευδών ειδήσεων πρώτα τις αρχές που είναι κατά νόμο υπεύθυνες για τους ελέγχους των πλοίων, την εταιρεία που υπέστη την ζημία και βεβαίως τους επιχειρηματίες και τους πολίτες που υφίστανται τα αποτελέσματα του ναυαγίου».

Θεόδωρος Κουντούρης: Έχασα την περιουσία μου, το πλοίο ήταν ανασφάλιστο

Σε ανάλογους ισχυρισμούς είχε προβεί και ο πλοιοκτήτης Θεόδωρος Κουντούρης σε άλλη συνέντευξη, αυτή τη φορά σε ραδιοφωνικό σταθμό.  «Το πλοίο είχε επιθεωρηθεί και τα πιστοποιητικά ήταν εν ισχύ από την επιθεώρηση εμπορικών πλοίων. Ο Νηογνώμονας δεν έχει καμία σχέση», είπε.

Επιπλέον, όπως εξήγησε, ο ίδιος έχασε την περιουσία του. «Το πλοίο ήταν ανασφάλιστο. Εγώ έχασα την περιουσία μου. Το είχα ασφαλίσει μόνο για ζημιές προς τρίτους και για τη ρύπανση».

Έχει γίνει επιθεώρηση από δύτες και δεν υπάρχει ρήγμα στο κάτω μέρος, τόνισε ο ίδιος. «Το δεξαμενόπλοιο παρά την παλαιότητά του είναι συντηρημένο» δήλωσε, προσθέτοντας ότι «πολλά πλοία είναι πιο παλιά από το δικό του». «Το πλοίο δεν είχε κανένα πρόβλημα και καμία ζημιά. Ήταν φορτωμένο και αγκυροβολημένο».

Επιπλέον αρνήθηκε ότι είχαν μείνει μόνο 2 άτομα στο πλοίο και παρέπεμψε στον καπετάνιο. «Το πόσα άτομα έμειναν είναι θέμα του πλοιάρχου. Μου είπε ότι άφησε πίσω 4 μέλη. Αν κάποιοι έφυγαν δεν το ξέρω».

«Δεν ξέρω πώς βούλιαξε»

«Κανείς δεν γνωρίζει πως βούλιαξε. Οι εμπειρογνώμονες θα μας πουν πως βούλιαξε το πλοίο», είπε ο κ. Κουντούρης και περιέγραψε τις κρίσιμες στιγμές της βύθισης όπως τις έζησε, λέγοντας:

«Στις 01:45 με ειδοποίησε ο καπετάνιος ότι το πλοίο έχει πάρει κλήση. Στις 02:15 μου είπαν από τον θάλαμο επιχειρήσεων ότι το πλοίο έχει γύρει στο πλάι. Μέχρι να περάσουν 15’ μου είπαν ότι το πλοίο βυθίστηκε».

Για τους λόγους της βύθισης του πλοίου ο κ. Κουντούρης δεν μπόρεσε να δώσει μια απάντηση λέγοντας ότι «μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε. Όλα μπορεί να έχουν συμβεί» και παρέπεμψε στους εμπειρογνώμονες για να βρουν τις αιτίες.

«Δεν είμαι χοντρόπετσος από τα Βόρεια Προάστια»

Μιλώντας για τα συναισθήματά του δήλωσε συντετριμμένος, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δεν είμαι χοντρόπετσος από τα Βόρεια Προάστια. Είμαι γεννημένος στο Πέραμα και τα παιδιά μου κάνουν μπάνιο στην Σαλαμίνα».

«Τρώω κατάρες από ολόκληρο το λεκανοπέδιο»

Σε ανάλογες δηλώσεις προχώρησε και στην εκπομπή «Tatiana Live» στο Star όπου μάλιστα ξέσπασε σε κλάματα.

«Του μεροκάματου είμαστε κι εμείς, μην φανταστείτε ότι είμαστε τίποτα πλοιοκτήτες που βγάζουμε δισεκατομμύρια. Οι ασφαλιστικές εταιρίες ζητάνε πάρα πολλά για να ασφαλιστούν τα συγκεκριμένα πλοία και εμείς πάμε για ένα μεροκάματο εδώ. Τα ποσά είναι υπέρογκα επειδή τα πλοία είναι παλιά και δεν συμφέρει. Οι ασφαλίσεις που σου κάνουν, είναι για περιπτώσεις που δεν γίνονται ούτε μια στο εκατομμύριο. Και ασφαλισμένο να το είχα πάλι δεν θα έπαιρνα λεφτά. Το συγκεκριμένο πλοίο για να πάρει την ασφάλεια, θα πρέπει να πάθει ζημιά και να βουλιάξει εν πλω. Να τρακάρει με άλλο ή να προσαράξει σε νησίδα».

Όπως τόνισε, «έχουμε μεγαλώσει και έχουμε γεννηθεί στο Πέραμα. Εδώ μένουμε, εδώ δραστηριοποιούμαστε. Όλη μας η ζωή εδώ είναι και η βόλτα μας όταν θέλουμε το καλοκαίρι να πάμε, είναι στη Σαλαμίνα. Είναι το 2ο μας σπίτι. Εγώ πονάω πιο πολύ από τους ανθρώπους που έπαθαν ζημιά. Είμαι σε πολύ άσχημη κατάσταση. Βγαίνει ο καθένας που δεν έχει γνώση τι πάει να πει καράβι, ναυτικός και ήθος. Έχω βοηθήσει κόσμο και κοσμάκη και θα βγούνε να πούνε ότι το έκανα επίτηδες;»

«Έχω καταστραφεί παντελώς. Έχει γίνει ανεπανόρθωτη ζημιά και στεναχωριέμαι πιο πολύ για τη ζημιά που έχει γίνει. Αυτή τη στιγμή τρώω κατάρες από ολόκληρο το λεκανοπέδιο. Έκανα τα πάνδεινα, για να περιοριστεί η ζημιά. Δεν ήθελα να συμβεί αυτό που συνέβη», είπε.

Τσίπρας: Τέλος οι παρατάσεις στα προσωρινά πιστοποιητικά αξιοπλοΐας

Όπως προέκυψε τελικά, το «Αγία Ζώνη ΙΙ» διέθετε προσωρινό πιστοποιητικό αξιοπλοΐας, κάτι που έφερε την αντίδραση του ίδιου του πρωθυπουργού! Σε σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου για την αντιμετώπιση της ρύπανσης στο Σαρωνικό, ο Αλέξης Τσίπρας έδωσε εντολή άμεση ανάκληση των πιστοποιητικών αξιοπλοΐας που έχουν δοθεί με παράταση και τη διενέργεια έκτακτων ελέγχων. Επιπλέον ζήτησε:

Την άμεση διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης όλων των εμπλεκομένων για την κρίση του αξιόπλοου του Αγία Ζώνη ΙΙ και την αυστηρότατη τιμωρία όλων των υπευθύνων.

Την άμεση μεταφορά της αρμοδιότητας ελέγχου και επιθεωρήσεων πλοίων, από τον Κλάδο Επιθεώρησης  εμπορικών πλοίων  στους Νηογνώμονες, για την έκδοση πιστοποιητικών αξιοπλοΐας.

Την συνδρομή περισσότερων πλοίων για ταχύτερη και πληρέστερη απορρύπανση των υδάτων και των ακτών του Σαρωνικού.


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ