Πώς να κρατήσεις τον σύντροφό σου... ανεβασμένο

18 Σεπτεμβρίου 2017

Το καθημερινό άγχος, η ρουτίνα, αλλά και ο τρόπος ζωής μπορεί να έχουν ρίξει τις επιδόσεις του συντρόφου σου στο κρεβάτι.
Διάβασε με ποιους 5 τρόπους μπορείς να τον βοηθήσεις να επανέλθει ή και να διατηρήσει τα... υψηλά του στάνταρντ!

1. Έλεγχος βάρους

Έρευνες έχουν δείξει ότι όσο αυξάνεται ο Δείκτης Μάζας Σώματος (ΔΜΣ), τόσο μειώνονται οι σεξουαλικές επιδόσεις του άνδρα. Μια ισορροπημένη διατροφή μπορεί να έχει ευεργετικά αποτελέσματα και για τους δυο σας!

2. Αρκετός ύπνος

Η έλλειψη ύπνου μπορεί να οδηγήσεις σε άλλα θέματα, ένα εκ των οποίων είναι και η μειωμένη ερωτική διάθεση. Σημαντικός πράγοντας είναι ο σύντροφός σου να κοιμάται σωστά, δηλαδή 7-8 ώρες καθημερινά.

3. Συστηματική άσκηση

Δεν το λέμε εμείς, το λένε οι ειδικοί. Η συστηματική άσκηση, όχι μόνο διατηρεί το σώμα σε καλή κατάσταση, αλλά προκαλεί και την έκκριση ορμονών που είναι "υπεύθυνες" για την σεξουαλική διάθεση.

4. Καλή διατροφή

Σημαντικό ρόλο γενικότερα στη σεξουαλική ζωή παίζει και η διατροφή που ακολουθεί κανείς. Εάν ο σύντροφός σου πριν πέσετε στοκρεβάτι, συνηθίζει να καταναλώνει π.χ. τροφές υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, τότε θα είναι πολύ δύσκολο να... αποδώσει τα αναμενόμενα στον "στίβο μάχης".

5. Αλκοόλ με μέτρο

Είναι γεγονός ότι όσο περισσότερο πίνει ένας άντρας, τόσο λιγότερο δραστήριος γίνεται στο κρεβάτι. Σύμφωνα με τους ειδικούς, η συστηματική κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα σε ζωτικά όργανα, με αποτέλεσμα να επηρεάζεται και η ανδρική στύση και η γενικότερη όρεξη για σεξ.

Δ.Μ.

Με πληροφορίες από www.womenshealthmag.com


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ