Αναπλήρωσε τη χαμενη ενέργεια εύκολα

19 Σεπτεμβρίου 2017

Εάν το τελευταίο διάστημα ή γενικότερα νιώθεις περισσότερη κούραση, αυτό είναι πιθανό να οφείλεται σε έλλειψη ιχνοστοιχείων και βιταμινών.

Παρακάτω σου παραθέτουμε κάποιες τροφές που περιέχουν τις απαραίτητες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, ώστε να μην χρειάζεται να καταναλώνεις διατροφικά συμπληρώματα.

1. Βιταμίνη Β

Ουσιαστικά πρόκειται για μια... οικογένεια βιταμινών, η οποία συμβάλλει στην φυσιολογική αναπραγωγή των κυττάρων.
H έλλειψή της μπορεί να εκδηλωθεί με ατονία ή και αναιμία. Βρίσκεται στο ψωμί, στη μπύρα και στα δημητριακά.

2. Βιταμίνη C

Ιδανική για να αντιμετωπίσεις τα κρυώματα του χειμώνα και την κούραση. Φυσικά τη βρίσκουμε στα εσπεριδοειδή, στο σπανάκι,
στο μαϊντανό και στις πατάτες. Προσοχή, όμως! Επειδή είναι ευάλωτη στις υψηλές θερμοκρασίες και χάνεται,
προτιμήστε σύνομους τρόπους μαγειρέματος.

3. Μαγνήσιο

Η ελλειψη του σού μειώνει την ενέργεια. Βρίσκεται στη σοκολάτα, στα κάσιους, στα αμύγδαλα, αλλά και στις αγκινάρες.

 

Δ.Μ.

Με πληροφορίες από www.e-sante.fr


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ