5 συμβουλές για να νικήσεις την κούραση

20 Σεπτεμβρίου 2017

Τα σημάδια της κούρασης δεν είναι εύκολο να τα αγνοήσεις. Πεσμένη διάθεση και έλλειψη ενέργειας μπορεί να σου χαλάσουν την καθημερινότητα και δεν υπάρχει κανένας λόγος να σου συμβαίνει κάτι τέτοιο. Παρακάτω θα βρεις 5 τρόπους για να την αντιμετωπίσεις αποτελεσματικά.

1. Ανθεώρησε τη διατροφή σου

Μπορεί οι τροφές που καταναλώνεις να μην είναι πλούσιες σε ενεργειακά στοιχεία, κάτι που σημαίνει ότι η ενέργειά σου
πέφτει στα... Τάρταρα. Σίδηρος και μαγνήσιο είναι πιθανό να σου λείπουν, οπότε οφείλεις να τα αναπληρώσεις καταναλώνοντας φρούτα και λαχανικά.

2. Κοιμήσου καλύτερα και περισσότερο

Είναι πολύ πιθανό η κούραση που νιώθεις να οφείλεται στην έλλειψη ύπνου, τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά. Το καθημερινό άγχος και τα προβλήματα ή κάποια παθολογική κατάσταση μπορεί να σε επηρεάζει. Συβουλεύσου έναν ειδικό, ώστε να σου προτείνει την ενδεδειγμένη λύση.

3. Διάλειμμα για... χαλάρωση

Όσο δύσκολο κι αν είναι, προσπάθησε να καθιερώσεις στη δάρκεια της ημέρας, κάποιες στιγμές που θα κάνεις ένα διάλειμμα από όλα και θα χαλαρώνεις. Οι ειδικοί τονίζουν ότι τέτοιες παύσεις στη διάρκεια της ημέρας κάνουν πολύ καλό, αναζωογονώντας τον οργανισμό.

4. Κάνε σπορ

Μπορεί να σου ακούγεται περίεργο, όμως το να κάνεις κάποιο σπορ είναι μια πολύ καλή λύση για να αντιμετωπίσεις την κούραση, ιδιαίτερα την ψυχολογική. Έρευνες έχουν δείξει ότι κατά την άθληση παράγονται ενοδρφίνες, που σημαίνει ότι φτιάχνει πολύ η διάθεσή σου και έχεις όρεξη να κάνεις πράγματα.

5. "Άκου" το σώμα σου και το μυαλό σου

Οι επιστήμονες λένε ότι είναι πολύ σημαντικό να "ακούμε" και να "διαβάζουμε" τα μηνύματα και τα σημάδια που μας στέλνει ο ίδιος μας ο οργανισμός. Εφόσον νιώθεις κούραση, μην ζορίζεις περισσότερο τον εαυτό σου, γιατί το πιο πιθανό είναι να καταλήξεις με υπερκόπωση.

Δ.Μ.

Με πληροφορίες από www.e-sante.fr 

Διαβάστε σχετικά:

Αναπλήρωσε τη χαμενη ενέργεια εύκολα  


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ