Παίξε την κολοκυθιά!

22 Σεπτεμβρίου 2017

Από τον Αύγουστο μέχρι και τα τέλη Σεπτεμβρίου, ωριμάζει η κολοκύθα της οποίας η κατανάλωση κάνει, σύμφωνα με τους ειδικούς πολύ μεγάλο καλό στον οργανισμό.

Εάν, λοιπόν, μέχρι τώρα για κάποιον δικό σου λόγο την απέφευγες, μάλλον ήρθε η ώρα να τη βάλεις στο διαιτολόγιό σου.Και αυτό, γιατί περιέχει σημαντικά θρεπτικά συστατικά, τα οποία είναι πολύ πιθανό ότι μέχρι τώρα αγνοούσες.

Αρχικά, θα πρέπει να έχεις υπόψη σου ότι υπάρχουν 40 (!) συνολικά έιδη κολοκύθας, την οποία και μαζεύουμε από τα μέσα του Αυγούστου μέχρι και τις αρχές του Οκτωβρίου.

Για να διαλέξεις τη σωστή κολοκύθα, ακολούθησε τη μέθοδο του... πεπονιού. Δηλαδή, χτύπα την στο εξωτερικό της κι αν νιώσεις ότι είναι κούφια μην την προτιμήσεις. Παράλληλα, πολύ σημαντικός είναι και ο τρόπος που θα την αποθηκεύσεις, οπότε μη ξεχάσεις να προτιμήσεις κάποιο δροσερό μέρος. Διατηρείται μέχρι και ένα μήνα.

Πριν τη μαγειρέψεις πλύντην καλά. Οι ειδικοί τονίζουν ότι και το εξωτερικό μέρος της κολοκύθας είναι πολύ θρεπτικό και καλό θα είναι να το τρως κι αυτό.

Όσον αφορά στο μαγείρεμά της και εδώ οι επιλογές σου δεν είναι λίγες, καθώς μπορείς είτε να την ψήσεις, είτε να την βράσεις. Εκτός από αλμυρά, μπορείς να κάνεις και απίστευτα σε γεύση γλυκά.

Ενεργειακά, έρευνες έχουν δείξει ότι μια κούπα του καφέ ωμή κολοκύθα περιέχει 30 θερμίδες, ενώ είναι πλούσια σε βιταμίνη Α.

Δ.Μ.

Με πληροφορίες από www. womenshealthmag.com


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ