Αβοκάντο: «Μύθοι» και αλήθειες

28 Σεπτεμβρίου 2017

Εάν μέχρι σήμερα στο άκουσμα της λέξης «αβοκάντο» δεν... πέταγες και απο χαρά, όλα δείχνουν ότι μάλλον ήρθε η ώρα να αλλάξεις γώμη. Κι αυτό, γιατί οι ειδικοί έρχονται να σου παρουσιάσουν συγκεκριμένα στοιχεία, βάσει των οποίων ο καρπός αυτός μπορεί να σε ωφελήσει ιδιαίτερα στην υγεία σου.

1. Δεν ειναι «νόμος» ότι παχαίνει. Σημασία στην περίπτωση αυτή δεν έχει αν τρως αβοκάντο, αλλά με τι το συνοδεύεις. Εάν, δηλαδή, το συνοδεύεις με κάποια έτοιμη σως, πλούσια σε λιπαρά ή με τάκος, τότε λογικό και επόμενο είναι να συσσωρεύεις θερμίδες. Προσπάθησενα το τρως 2 με 3 φορές την εβδομάδα, καθώς σύμφωνα με τους ειδικούς είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες.

2. Είναι γεμάτο από μονοακόρεστα λιπαρά οξέα και συγκεκριμένα Ω-9, τα οποία μόνο καλό κάνουν στην υγεία σου.

3. Πηγή καλίου. Δεν φαντάζεσαι πόσο πλούσιο είναι το αβοκάντο σε κάλιο, που περιέχει σχετικές ποσότητες δύο φορές περισσότερο από την μπανάνα.

4. Το αβοκάντο περιέχει φολικό οξύ, τη λεγόμενη βιταμίνη B9, που είναι απαραίτητο στις εγκύους, αλλά και ευεργετικό για όσους πάσχουν από αναιμία.

5. «Όπλο» κατά της γήρανσης. Κάνει καλό στην καρδιά και αναζωογονεί το δέρμα, κάνοντάς σε να δείχνεις νεότερη.

6. Επειδή είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, το αβοκάντο διευκολύνει την πέψη, ενώ συμβάλλει και στη ρύθμιση του ζακχάρου στο αίμα σου, καταστέλλοντας την βλαβερή επίδραση των υδατανθράκων, καθώς και τη μετατροπή τους σε λίπος.

Δ.Μ.

Με πληροφορίες από www.aufeminin.fr


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Εξαρτήσεις: Ποια σημάδια προδίδουν τη χρήση κοκαΐνης;
Η κοκαΐνη είναι μία λευκή, κρυσταλλική,...
Πότε μια γυναικά κάνει απιστία;
Ποια είναι τα συναισθήματα που γεννά η...