Φάε χωρίς ενοχές!

28 Σεπτεμβρίου 2017

Γράφει η Κία Καραγιάννη, Διατροφολόγος - Διαιτολόγος

Το ότι είσαι σε δίαιτα ή γενικότερα προσέχεις τη διατροφή σου δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να απολαύσεις μια έξοδο με την παρέα σου για φαγητό. Εδώ θα βρεις απλές συμβουλές, που θα σε βοηθήσουν να τρως χωρίς να ανησυχείς για τα παραπανίσια κιλά.

1. Μαθαίνουμε από ποιά συστατικά αποτελείται αλλά και τον τρόπο που μαγειρεύεται το πιάτο μας.

2. Εξασφαλίζουμε ισορροπία μεταξύ των λιπαρών και των χαμηλών σε λιπαρά φαγητών.

3. Ξεκινάμε το γεύμα μας με σαλάτα ή με μία σούπα λίγων θερμίδων.

4.Αποφεύγουμε τις παχυντικές σάλτσες.

5. Προσοχή στο μέγεθος των μερίδων, πολλές φορές οι ποσότητες που μας προσφέρουν είναι μεγαλύτερες από αυτές που χρειαζόμαστε.

6. Τρώμε χωρίς βιασύνη.

7. Καταναλώνουμε αλκοόλ με μέτρο. 1-2 ποτήρια είναι αρκετά.

Σε περίπτωση που θέλετε οπωσδήποτενα φάτε κάτι γλυκό, προτιμήστε τα μικρά σε μέγεθος ή μοιραστείτε το με 1-2 άτομα ακόμη. Καταναλώστε γλυκά 2 φορές την εβδομάδα χωρίς ενοχές.

Επίσης, αν γνωρίζετε πως το βράδυ είστε καλεσμένοι σε κάποιο τραπέζι, είναι προτιμότερο να καταναλώσετε τότε το γλυκό της ημέρας.

Τέλος, δεν πηγαίνουμε στο εστιατόριο πεινασμένοι, χωρίς να έχουμε φάει όλη μέρα. 2 ώρες πριν πάμε, τρώμε κάτι ελαφρύ στο σπίτι μας.
Γενικότερα, το βασικό μήνυμα είναι η ποικιλία, όλα με μέτρο και πολλή ευχαρίστηση!

Κία Καραγιάννη
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Γρ. Παλαμά 6
2310257979
info@nutrimedicalhall.gr


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ