Διετές αφιέρωμα στα 75 χρόνια του Θεάτρου Τέχνης: Αναλυτικό Πρόγραμμα Παραστάσεων

<p>Στο πλούσιο πρόγραμμα του<strong> Θεάτρου Τέχνης</strong> για τη νέα σεζόν, εκτός από τις νέες παραγωγές, επιστρέφουν οι περσινές επιτυχημένες παραστάσεις <strong>Relax Minotis</strong>, η <strong>Λέσχη</strong> και η<strong> Επανένωση της Νότιας με τη Βόρεια Κορέα.</strong> Η <strong>Λέσχη,</strong> το πρώτο μέρος της τριλογίας του<strong> Στρατή Τσίρκα, Ακυβέρνητες Πολιτείες</strong>, συμπληρώνεται φέτος με τις παραστάσεις <strong>Αριάγνη</strong> και<strong> Νυχτερίδα</strong>, που θα παρουσιαστούν σε συνεργασία με το<strong> Εθνικό Θέατρο</strong> στη σκηνή της <strong>Φρυνίχου.</strong></p>
<p>Στις νέες παραγωγές κυριαρχούν ελληνικά κείμενα και έργα του σύγχρονου και κλασικού διεθνούς ρεπερτορίου, όπως το έργο του <strong>Παναγιώτη Μέντη, Οίκος Μακ Μπέθ</strong>, η <strong>Ελένη</strong> του <strong>Γιάννη Ρίτσου</strong>, το έργο<strong> Προς Ελευσίνα</strong> του<strong> Παύλου Μάτεσι</strong>, η παράσταση <strong>Ένας άνθρωπος επιστρέφει στην πατρίδα του πιστεύοντας ότι θα τον σκοτώσουν και τον σκοτώνουν,</strong> βασισμένη στο “<strong>Murder in the cathedral”,</strong> του<strong> T.Σ. Έλλιοτ,</strong> οι<strong> Δούλες</strong> του <strong>Ζαν Ζενέ,</strong> σε σκηνοθεσία <strong>Μαριάννας Κάλμπαρη,</strong> ο <strong>Ιούλιος Καίσαρ,</strong> του<strong> Σαίξπηρ</strong>, σε σκηνοθεσία<strong> Νατάσσας Τριανταφύλλη</strong> και το έργο του <strong>Έντεν Φον Χόρβατ, Ιστορίες από το Δάσος της Βιέννης,</strong> σε σκηνοθεσία <strong>Νίκου Μαστοράκη.</strong></p>
<p><strong>Λόρκα, Αισχύλος, σύγχρονη όπερα</strong> και <strong>ισπανικό ντούεντε</strong> συνθέτουν το μουσικό κομμάτι των παραστάσεων του <strong>Θεάτρου Τέχνης,</strong> ενώ στην παιδική και τη νεανική σκηνή ο<strong> Ρομπέν των Δασών</strong> και οι <strong>Δόκτωρ Τζέκιλ και Κύριος Χάιντ,</strong> θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον μικρών και μεγάλων!</p>
<p> </p>
<p><strong>Το Θέατρο Τέχνης γνωρίζεται με το κοινό του</strong></p>
<p>Μέσα από το ερώτημα “πώς και κατά πού προχωρούμε”, το <strong>Θέατρο Τέχνης</strong> επιθυμεί να γνωριστεί με το κοινό του και να ανοίξει μαζί του ουσιαστικό και δημιουργικό διάλογο. Σημείο εκκίνησης: οι παραστάσεις που θα παρουσιαστούν τη φετινή σεζόν.</p>
<p>Με αφορμή το έργο που δημιουργούν φέτος οι καλλιτέχνες για το κοινό, συναντιόμαστε προκειμένου να μιλήσουμε καταρχάς για τις παραστάσεις. Αλλά να μιλήσουμε και για το ίδιο το Θέατρο Τέχνης. Για τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καλλιτεχνών, του θεάτρου αλλά και για τις ανάγκες και τις επιθυμίες του κοινού. Να γνωριστούμε εμείς, οι άνθρωποι του Θεάτρου Τέχνης, με τους φίλους του Θεάτρου Τέχνης. Να αισθανθούμε όλοι μέλη της ίδιας κοινότητας.</p>
<p>Γιατί <strong>Θέατρο Τέχνης</strong> δεν είναι μόνο οι άνθρωποι πάνω στη σκηνή και πίσω από τις παραστάσεις και τις δράσεις του Θεάτρου Τέχνης. Αλλά και οι άνθρωποι στην πλατεία, που 75 χρόνια τώρα, στηρίζουν το Θέατρο Τέχνης.</p>
<p>H πρώτη συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την <strong>Κυριακή 15 Οκτωβρίου</strong> στις 9.30μμ . Αμέσως μετά την παράσταση (ώρα έναρξης 8μμ) θα γίνει γνωριμία και συζήτηση με τους συντελεστές της εναρκτήριας παραγωγής της σεζόν, “<strong>RELAX MINOTIS</strong>” του<strong> Βασίλη Παπαβασιλείου.</strong></p>
<p>Οι ημερομηνίες των συναντήσεων με το κοινό θα ανακοινώνονται κάθε φορά στο δελτίο τύπου των παραστάσεων καθώς και στο site και fb του<strong> Θεάτρου Τέχνης.</strong></p>
<p> </p>
<p><strong>Διετές αφιέρωμα στα 75 χρόνια του Θεάτρου Τέχνης</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p>Το <strong>2018</strong> και<strong> 2019</strong> θα πραγματοποιηθεί μια σειρά δράσεων που αποτίουν φόρο τιμής στον <strong>Κάρολο Κουν</strong> και στη δραστηριότητα του<strong> Θεάτρου Τέχνης</strong> κατά τα 75 χρόνια λειτουργίας του .</p>
<p>Mε βασικό άξονα την δημιουργική επαναπροσέγγιση σημαντικών παραστάσεων από το ρεπερτόριο του Θεάτρου Τέχνης από την εποχή του Κουν έως το τέλος του 20ου αιώνα θα επιχειρηθεί ένας διάλογος με σύγχρονους καλλιτέχνες και δημιουργούς. Το όλο εγχείρημα θα αποσκοπεί σε μια νέα εξέταση του παρελθόντος του Θεάτρου Τέχνης, ένα επετειακό αφιέρωμα με το βλέμμα σταθερά όμως στραμμένο προς το μέλλον.</p>
<p>Οι παραστάσεις που θα παρουσιαστούν θα πλαισιώνονται από διαλέξεις, προβολές, εκθέσεις, εκπαιδευτικά προγράμματα όλων των βαθμίδων με κεντρικό ερώτημα την αναζήτηση και τον (επανα)προσδιορισμό της νέας ελληνικής ταυτότητας από τον Κάρολο Κουν μέχρι σήμερα.</p>
<p>Σκοπός είναι να αναζητήσουμε την κληρονομιά που άφησε το <strong>Θέατρο Τέχνης</strong> και ο <strong>Κάρολος Κουν</strong> στο ελληνικό θέατρο, την κληρονομιά που έχει φτάσει στο σήμερα και μας συνδέει με το τότε.</p>
<p>Την επιστημονική εποπτεία του εγχειρήματος θα αναλάβει ο καθηγητής <strong>Πλάτων Μαυρομούστακος</strong>, ενώ υπεύθυνες για τον συντονισμό της ερευνητικής και δραματουργικής ομάδας θα είναι οι υποψήφιες διδάκτορες του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών <strong>Ολυμπία Γλυκιώτη</strong> και <strong>Ελένη Κουτσιλαίου</strong>.</p>
<p>Το αφιέρωμα θα ξεκινήσει με αφορμή την παράσταση “<strong>Δούλες”</strong> του <strong>Ζαν Ζενέ</strong> που πρωτοπαρουσιάστηκε στο Θέατρο Τέχνης το 1968 σε σκηνοθεσία Δημήτρη Χατζημάρκου και θα παρουσιαστεί τον Φεβρουάριο 2018, σε σκηνοθεσία <strong>Μαριάννας Κάλμπαρη.</strong></p>
<p> </p>
<p style="text-align: center;"><strong><em>Δὲ θέλω τίποτε ἄλλο παρὰ νὰ μιλήσω ἁπλά, νὰ μοῦ δοθεῖ</em></strong><br /> <strong> <em>ἐτούτη ἡ χάρη. </em></strong><br /> <strong> <em>Γιατί καὶ τὸ τραγοῦδι τὸ φορτώσαμε μὲ τόσες μουσικὲς</em></strong><br /> <strong> <em>ποὺ σιγά-σιγὰ βουλιάζει </em></strong><br /> <strong> <em>καὶ τὴν τέχνη μας τὴ στολίσαμε τόσο πολὺ ποὺ φαγώθηκε</em></strong><br /> <strong> <em>ἀπὸ τὰ μαλάματα τὸ πρόσωπό της </em></strong><br /> <strong> <em>κι εἶναι καιρὸς νὰ ποῦμε τὰ λιγοστά μας λόγια γιατί ἡ</em></strong><br /> <strong> <em>ψυχή μας αὔριο κάνει πανιά.</em></strong></p>
<p style="text-align: center;"><strong><em>Γιώργος Σεφέρης, από το ποίημα «Ένας γέροντας στην ακροποταμιά»</em></strong><br /> <strong> <em>Κάϊρο, 20 Ἰουνίου ’42</em></strong></p>
<p style="text-align: center;"> </p>
<h3>ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ</h3>
<h4><strong>ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ</strong></h4>
<p style="text-align: justify;">Επιτυχημένες παραστάσεις της περιόδου 2016-17, σε επανάληψη.</p>
<p style="text-align: justify;"> </p>
<p style="text-align: justify;"><strong>“RELAX MINOTIS” Βασίλη Παπαβασιλείου- σκηνοθεσία Βασίλη Παπαβασιλείου</strong></p>
<p style="text-align: justify;">6 Οκτωβρίου-12 Νοεμβρίου 2017, ΦΡΥΝΙΧΟΥ</p>
<p>Ο …MINOTIS και ο νεαρός συμβολαιογράφος του, μετά την επιτυχία της περσινής χρονιάς, ξανασυναντιούνται στη σκηνή της Φρυνίχου για λίγες μόνο παραστάσεις.</p>
<p>Κείμενο-σκηνοθεσία: Βασίλης Παπαβασιλείου<br /> Σκηνογραφία : Κώστας- Ηρακλής Γεωργίου<br /> Φωτισμοί : Ελευθερία Ντεκώ<br /> Καλλιτεχνική συνεργάτις – Εκτέλεση παραγωγής : Νικολέτα Φιλόσογλου</p>
<p>Παίζουν: Βασίλης Παπαβασιλείου, Γιάννος Περλέγκας</p>
<p> </p>
<p><strong>“ΛΕΣΧΗ”( ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ Ι) Στρατή Τσίρκα -σκηνοθεσία Έφης Θεοδώρου</strong></p>
<p>11 Οκτωβρίου-1 Νοεμβρίου 2017, ΥΠΟΓΕΙΟ</p>
<p>Το πρώτο μέρος της τριλογίας του Τσίρκα, εγκαινίασε πέρυσι με μεγάλη επιτυχία τη συνεργασία ανάμεσα στο ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ και το ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ. Προτού παρουσιαστούν τα άλλα δύο μέρη της τριλογίας, η ΛΕΣΧΗ επανέρχεται στη σκηνή του ΥΠΟΓΕΙΟΥ για λίγες μόνο παραστάσεις.</p>
<p>Δραματουργία- Σκηνοθεσία: Έφη Θεοδώρου<br /> Σκηνικά- Κοστούμια: Άση Δημητρολοπούλου<br /> Μουσική: Νίκος Πλάτανος<br /> Κίνηση: Ερμής Μαλκότσης<br /> Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης<br /> Συνεργάτις δραματουργός: Παναγιώτα Κωνσταντινάκου<br /> Βοηθός σκηνοθέτη: Παρασκευή Λυπημένου</p>
<p>Παίζουν: Θανάσης Βλαβιανός, Παντελής Δεντάκης, Θανάσης Δήμου, Γιώργος Κριθάρας, Κατερίνα Λυπηρίδου, Γιώτα Μηλίτση, Ηλέκτρα Νικολούζου, Δημήτρης Πασσάς, Ερατώ Πίσση, Μάνος Στεφανάκης</p>
<p> </p>
<p><strong>“ Η ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΝΟΤΙΑ ΚΟΡΕΑ (ΙΙ)” , Ζοέλ Πομμερά σκηνοθεσία Νίκου Μαστοράκη</strong></p>
<p>16 Νοεμβρίου 2017- 21 Ιανουαρίου 2018, ΥΠΟΓΕΙΟ</p>
<p>Ο Νίκος Μαστοράκης ανεβάζει με την ανανεωμένη ομάδα ηθοποιών της περσινής επιτυχίας του Υπογείου αλλά και με πρόσθετες ιστορίες που δεν είχαν ενταχθεί στην πρώτη παρουσίαση, το σύγχρονο σπονδυλωτό έργο του Joël Pommerat: «La réunification des deux Corées» (Théâtre Odéon 2013) .</p>
<p>Μετάφραση: Μαριάννα Κάλμπαρη<br /> Σκηνοθεσία -Σκηνογραφία – Μουσική επιμέλεια: Νίκος Μαστοράκης<br /> Επιμέλεια σκηνικού: Αλέξανδρος Λαγόπουλος<br /> Κοστούμια: Κλερ Μπρέσγουελ<br /> Επιμέλεια Κίνησης: Βάλια Παπαχρήστου<br /> Φωτισμοί: Στέλλα Κάλτσου<br /> Βοηθός Σκηνοθέτη: Μαριλένα Μόσχου</p>
<p>Παίζουν: Γεράσιμος Γεννατάς, Κλέων Γρηγοριάδης, Ιωάννα Μαυρέα, Λουκία Μιχαλοπούλου, Κωνσταντίνα Τάκαλου, Ρούλα Τζήμου, Θάνος Τοκάκης</p>
<p>Με την υποστήριξη του Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδας</p>
<p> </p>
<h4>ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ</h4>
<p>Η πρώτη συνεργασία των δύο ιστορικότερων θεάτρων της Αθήνας συνεχίζεται με την ολοκληρωμένη σκηνική μεταφορά και παρουσίαση της τριλογίας του Στρατή Τσίρκα «Ακυβέρνητες Πολιτείες» στο Θέατρο Τέχνης από μια ενιαία ομάδα ηθοποιών.</p>
<p>Μετά την επανάληψη της επιτυχημένης ΛΕΣΧΗΣ (ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ Ι) ακολουθούν:</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>«ΑΡΙΑΓΝΗ» (ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΙΙ) Στρατή Τσίρκα-σκηνοθεσία Γιάννης Λεοντάρη</strong></p>
<p>15 Νοεμβρίου 2017- 14 Ιανουαρίου 2018, ΦΡΥΝΙΧΟΥ</p>
<p>Το δεύτερο μέρος της τριλογίας μέσα από τη ματιά του Γιάννη Λεοντάρη παρουσιάζεται με τη δομή performance, με οδηγό έναν κονφερανσιέ. Τα πρόσωπα της «Αριάγνης» ως ιεροί νεκροί, φέρουν επάνω τους την Ιστορία αλλά και την ποιητικότητα του σώματος που πάσχει και αντιφάσκει με τον εαυτό του. Έτσι κι αλλιώς η θεατρική πράξη συνομιλεί με την ιερότητα αυτού που πια δεν ζει. Πολύ περισσότερο αυτό το κάνει η Ιστορία. Η “Αριάγνη” αναφέρεται στην Ιστορία αλλά ταυτόχρονα στο ανθρώπινο σώμα. Ο Ζαν Ζενέ θα ήθελε τη θεατρική σκηνή δίπλα ή και μέσα στα νεκροταφεία. Κείμενα του Ζενέ και άλλα εμβόλιμα αποσπάσματα, δάνεια ή πρωτότυπα, ενσωματώνονται στη διασκευή του κειμένου του Τσίρκα διαμορφώνοντας το κείμενο της παράστασης.</p>
<p>Διασκευή-Σκηνοθεσία-Μουσική επιμέλεια: Γιάννης Λεοντάρης<br /> Σκηνικά-Κοστούμια: Άση Δημητρολοπούλου<br /> Επιμέλεια κίνησης: Νικολέτα Ξεναρίου<br /> Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης<br /> Βοηθός σκηνοθέτης: Μαριλένα Κατρανίδου</p>
<p>Παίζουν: Θανάσης Βλαβιανός, Παντελής Δεντάκης, Θανάσης Δήμου, Γιώργος Κριθάρας, Κατερίνα Λυπηρίδου, Γιώτα Μηλίτση, Ηλέκτρα Νικολούζου, Δημήτρης Πασσάς, Ερατώ Πίσση, Μάνος Στεφανάκης</p>
<p> </p>
<p><strong>«ΝΥΧΤΕΡΙΔΑ» (ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΙΙΙ), Στρατή Τσίρκα-σκηνοθεσία Άρη Τρουπάκη</strong></p>
<p><em>31 Ιανουαρίου- 4 Μαρτίου 2018, ΦΡΥΝΙΧΟΥ</em></p>
<p>«στα σκοτεινά περπατάμε..»</p>
<p>Η Νυχτερίδα, το τρίτο μέρος της Τριλογίας του Στρατή Τσίρκα, εκτυλίσσεται στη δίνη των γεγονότων του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, καλύπτοντας την περίοδο που σημαδεύεται από την εξέγερση του ελληνικού στρατού στη Μέση Ανατολή, τη βίαιη καταστολή του κινήματος του Ναυτικού τον Απρίλη του ‘44, για να καταλήξει στα γεγονότα της Συμφωνίας του Λιβάνου.</p>
<p>Διασκευή- Δραματουργική επεξεργασία: Έλσα Ανδριανού<br /> Σκηνοθεσία: Άρης Τρουπάκης<br /> Σκηνικά- κοστούμια: Άση Δημητρολοπούλου<br /> Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης<br /> Βοηθός σκηνοθέτη: Μαρία Σαββίδου</p>
<p>Παίζουν: Θανάσης Βλαβιανός, Παντελής Δεντάκης, Θανάσης Δήμου, Γιώργος Κριθάρας,<br /> Κατερίνα Λυπηρίδου, Γιώτα Μηλίτση, Ηλέκτρα Νικολούζου, Δημήτρης Πασσάς,<br /> Ερατώ Πίσση, Μάνος Στεφανάκης</p>
<p> </p>
<h4><strong>ΝΕΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ</strong></h4>
<p>Ελληνικά κείμενα, σύγχρονο και κλασικό διεθνές ρεπερτόριο</p>
<p> </p>
<p><strong>«ΟΙΚΟΣ ΜΑΚ-ΜΠΕΘ» Παναγιώτη Μέντη, σκηνοθεσία Κωστή Καπελώνη</strong></p>
<p>16 Οκτωβρίου 2017- 31 Μαρτίου 2018, ΥΠΟΓΕΙΟ</p>
<p>“Εκείνο που ποθούμε, αυτό που μισούμε πιό θανάσιμα”</p>
<p>Ένα πολιτικό, ψυχολογικό θρίλερ για τη σύγχρονη ευρωπαϊκή πολιτική πραγματικότητα. Σε ένα τοπίο άμεσου μέλλοντος, αλλά και σκοτεινού μεσαίωνα, η άνοδος στην εξουσία, στο στέμμα ή στην αρχηγία του κράτους, έχει τους ίδιους κανόνες εδώ και αιώνες. Ο Παναγιώτης Μέντης, μετά την ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ, γράφει ξανά ένα έργο με παραγγελία του Κωστή Καπελώνη, βασισμένο στον Μάκβεθ του Σαίξπηρ, με τρία πρόσωπα που συναντιούνται σε μια μάχη, αδιαφορώντας για την εξέλιξή της, για το αν θα υπάρχουν μετά την κατάκτηση του στόχου τους.</p>
<p>Κείμενο: Παναγιώτης Μέντης<br /> Σκηνοθεσία – Σκηνικό: Κωστής Καπελώνης<br /> Μουσική: Kalliopi<br /> Κίνηση: Φαίδρα Σούτου</p>
<p>Παίζουν: Γιάννα Μαλακατέ, Ηρώ Κωστή, Γιώργος Σταυριανός</p>
<p> </p>
<p><strong>«ΕΛΕΝΗ» Γιάννη Ρίτσου, σκηνοθεσία Βασίλη Παπαβασιλείου</strong></p>
<p>18 Νοεμβρίου 2017-1 Απριλίου 2018, ΦΡΥΝΙΧΟΥ</p>
<p>“…και οι άνθρωποι, αθώοι, να χώνουν τις φουρκέτες των μαλλιών μες στα μάτια τους, να χτυπούν το κεφάλι στον πανύψηλο τοίχο, γνωρίζοντας βέβαια πως ο τοίχος δεν πέφτει ούτε ραγίζει καν, να δουν τουλάχιστον μέσα από μία χαραμάδα λίγο γαλάζιο ασκίαστο απ’ το χρόνο και τη σκιά τους.”</p>
<p>Το σχέδιο της «Ελένης» έχει τις ρίζες του στη θεατρική βραδιά που παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 1999 στην Πνύκα, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, με τίτλο «Ο κύριος Γιάννης Ρίτσος». (…) Oι αρχαιόθεμοι «γυναικείοι μονόλογοι» της «Τέταρτης Διάστασης».<strong></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>«ΠΡΟΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑ» Παύλου Μάτεσι, σκηνοθεσία Ηλέκτρας Ελληνικιώτη</strong></p>
<p>20 Νοεμβρίου 2017- 27 Μαρτίου 2018, ΦΡΥΝΙΧΟΥ</p>
<p>“Βαρέθηκα την εκδρομή στην πατρίδα, θέλω να γυρίσω σπίτι μου»</p>
<p>Το εμβληματικό έργο του Παύλου Μάτεσι 20 χρόνια μετά την τελευταία του παρουσίαση στην Ελλάδα, παρουσιάζεται στο Θέατρο Τέχνης, σε σκηνοθεσία Ηλέκτρας Ελληνικιώτη με την Μαρία Καβογιάννη να επιστρέφει ύστερα από 31 χρόνια στο Θέατρο Τέχνης, κρατώντας τον πρωταγωνιστικό ρόλο.</p>
<p>Σκηνοθεσία: Ηλέκτρα Ελληνικιώτη<br /> Δραματουργία: Αλέξανδρος Μιστριώτης<br /> Σκηνογραφία: ‘Ολγα Μπρούμα<br /> Κοστούμια: Δήμητρα Λιάκουρα<br /> Μουσική: Γρηγόρης Ελευθερίου<br /> Φωτισμοί: Χριστίνα Μουμούρη<br /> Φωτογραφίες: Γιώργος Βαλσαμής<br /> Βίντεο: Βασίλης Κεκάτος<br /> Βοηθός Σκηνοθέτης: Ισαβέλλα Μαργάρα</p>
<p>Παίζουν: Μαρία Καβογιάννη, Γιάννης Κοκιασμένος, Δημήτρης Δρόσσος, Μαρία Μαμούρη, Αθανάσιος Μυλωνόπουλος.</p>
<p>Στην παράσταση συμμετέχουν σπουδαστές του Θεάτρου Τέχνης.</p>
<p>Συμπαραγωγή με την “Lead-in”<strong></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>«ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ”</strong></p>
<p>4 Δεκεμβρίου 2017- 27 Μαρτίου 2018, ΥΠΟΓΕΙΟ</p>
<p><em>Μετεγγραφή για δύο πρόσωπα βασισμένη στο “Murder in the cathedral”, του T.Σ. Έλλιοτ στη μνημειώδη μετάφραση του Γιώργου Σεφέρη.</em></p>
<p>Η Ρούλα Πατεράκη και ο Γιώργος Νανούρης για πρώτη φορά συναντιούνται στη σκηνή του ιστορικού Υπογείου του Θεάτρου Τέχνης που ενώνει τις δυνάμεις του με την Λυκόφως του Γιώργου Λυκιαρδόπουλου και παρουσιάζουν τη νέα παράσταση της Ιόλης Ανδρεάδη.</p>
<p>Σύλληψη – Σκηνοθεσία – Κίνηση: Ιόλη Ανδρεάδη<br /> Κείμενο μετεγγραφής: Ιόλη Ανδρεάδη &amp; Άρης Ασπρούλης<br /> Σκηνογραφία – Κοστούμια: Δήμητρα Λιάκουρα<br /> Ειδικές Κατασκευές: Περικλής Πραβήτας<br /> Φωτισμοί: Χριστίνα Θανάσουλα<br /> Μουσική – Ηχοτοπίο: Γιάννης Χριστοφίδης<br /> Φωτογραφίες: Πάνος Μιχαήλ<br /> Video trailer: Μιχαήλ Μαυρομούστακος<br /> Διεύθυνση Παραγωγής: Κατερίνα Μπερδέκα</p>
<p>Παίζουν: Ρούλα Πατεράκη, Γιώργος Νανούρης</p>
<p>Συμπαραγωγή με την Λυκόφως-Γιώργος Λυκιαρδόπουλος</p>
<p> </p>
<p><strong>«ΔΟΥΛΕΣ» Ζαν Ζενέ, σκηνοθεσία Μαριάννας Κάλμπαρη</strong></p>
<p><em>8 Φεβρουαρίου – 1 Απριλίου 2018, ΥΠΟΓΕΙΟ</em></p>
<p>Πενήντα ακριβώς χρόνια μετά την πρώτη παρουσίασή τους στο Θέατρο Τέχνης, (σκηνοθεσία Δ. Χατζημάρκος, μετάφραση Ο. Ελύτης, 1968) οι «Δούλες» ξαναστήνουν το άγριο, απελπισμένο αλλά και τρυφερό παιχνίδι τους στη σκηνή του Υπογείου. Ένα σκληρό και ποιητικό έργο για την εξουσία, την καταπιεσμένη οργή, τη βία αλλά και τη βαθιά ανάγκη του ανθρώπου να ονειρεύεται ότι μπορεί να ξεφύγει από αυτό που έχουμε μάθει να αποκαλούμε «μοίρα».</p>
<p>Μετάφραση-Σκηνοθεσία: Μαριάννα Κάλμπαρη<br /> Παίζουν: Κάτια Γέρου, Κωνσταντίνα Τάκαλου κ.ά.</p>
<p>Με την υποστήριξη του Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδας<strong></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>«ΙΟΥΛΙΟΣ ΚΑΙΣΑΡ» Γουίλιαμ Σαίξπηρ, σκηνοθεσία Νατάσσας Τριανταφύλλη</strong></p>
<p><em>Απρίλιος-Μάϊος 2018, ΦΡΥΝΙΧΟΥ</em></p>
<p>“Αλήθεια πολύ παράξενοι είναι αυτοί οι καιροί. Μα οι άνθρωποι εξηγούνε τα όσα βλέπουν με το δικό τους τρόπο, έξω απ’ το νόημα που έχουν αυτά τα ίδια” (Πράξη 1η – Σκηνή 3 μτφρ. Κ. Καρθαίος)</p>
<p>Ο μύθος του Ιούλιου Καίσαρα απέναντι στο τίμιο πνεύμα του Βρούτου, μπροστά σ’ έναν πάντοτε ευκολόπιστο και πάντα προδομένο λαό, όπως εξιστορείται και ερμηνεύεται από έναν ηθοποιό μπροστά στους θεατές του.</p>
<p>Μετάφραση: Κ. Καρθαίος<br /> Σκηνοθεσία – Σκηνικοί Χώροι: Νατάσα Τριανταφύλλη<br /> Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη<br /> Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης</p>
<p>Όλους τους ρόλους του έργου ερμηνεύει ο Ρένος Χαραλαμπίδης<strong></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>«ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΤΗΣ ΒΙΕΝΝΗΣ» Έντεν Φον Χόρβατ, σκηνοθεσία Νίκου Μαστοράκη</strong></p>
<p><em>Απρίλιος –Μάϊος 2018, ΥΠΟΓΕΙΟ</em></p>
<p>‘Τίποτε δε μας δίνει τόσο την αίσθηση του άπειρου όσο η βλακεία”</p>
<p>Η νεαρή Μαριάννε θέλει να αντισταθεί στην ανοησία του κόσμου που την περιβάλλει. Προσπαθεί να ξεφύγει από το τέλμα της καθημερινότητας, διαλύει τον αρραβώνα που της έχει επιβάλει ο πατέρας της και ρισκάρει τη ζωή της ακολουθώντας ένα γοητευτικό τυχοδιώκτη που ζει από τον ιππόδρομο. Όμως, πολύ σύντομα μέσα από ένα δύσβατο οδοιπορικό και πολλές άτυχες περιπέτειες θα οδηγηθεί εξαντλημένη, και πάλι στην αγκαλιά του πρώην αρραβωνιαστικού της: ό,τι πεισματικά και ηρωικά προσπάθησε να αποφύγει, της απονέμεται στο τέλος ως νομοτελειακή δικαιοσύνη, ενώ γύρω της η ανοησία συνεχίζει να βασιλεύει θριαμβευτικά. Η δράση του έργου τοποθετείται χρονικά την περίοδο του μεσοπολέμου λίγο πριν την άνοδο του ναζισμού στην Ευρώπη. Το πολιτικό σκηνικό μέλλεται να αλλάξει δραματικά, οι άνθρωποι όμως προς το παρόν ζουν ευτυχισμένοι στην ηθελημένη άγνοιά τους – χορεύοντας, φλερτάροντας και φλυαρώντας άσκοπα, ενώ το τέρας του φασισμού παραμονεύει απειλητικά.</p>
<p>Μετάφραση: Γιώργος Δεπάστας<br /> Σκηνοθεσία-σκηνογραφία: Νίκος Μαστοράκης<br /> Κοστούμια: Κλερ Μπρέσγουελ<br /> Επιμέλεια κίνησης: Βάλια Παπαχρήστου<br /> Βοηθός σκηνοθέτη: Μαριλένα Μόσχου</p>
<p>Παίζουν: Μάγια Λυμπεροπούλου, Ναταλία Τσαλίκη, Αλέξανδρος Μυλωνάς, Κωνσταντίνα Τάκαλου, Ιωάννα Μαυρέα, Αλέξανδρος Σωτηρίου, Θάνος Τοκάκης, Νίκος Αλεξίου, Δημήτρης Δεγαϊτης κ.ά.</p>
<p>Η παράσταση επιχορηγείται από το Υπουργείο Πολιτισμού</p>
<p> </p>
<h4><strong>ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ</strong></h4>
<p>Με οδηγό τον Λόρκα και αρχαία ελληνικά κείμενα</p>
<p> </p>
<p><strong>“ΝΕΚΥΙΑ – ΕΚ-ΣΤΑΣΗ”</strong></p>
<p>Πέμπτη 12-19-26 Οκτωβρίου και Πέμπτη 2 Νεομβρίου, ΦΡΥΝΙΧΟΥ</p>
<p>Μουσική αφήγηση σε κείμενα Ομήρου και Παπαδιαμάντη</p>
<p>Σύλληψη-Μουσική σύνθεση-Σκηνοθεσία: Φένια Παπαδόδημα<br /> Σύμβουλος σκηνογραφίας: Όλγα Μπρούμα<br /> Φωτισμοί: Στέλλα Κάλτσου<br /> Βοηθός σκηνοθέτη: Εύα Βαμβακά<br /> Φωτογραφικό υλικό-βίντεο: Ελπινίκη Βουτσά<br /> Δύο από τις συνθέσεις της παράστασης είναι του Γιώργου Παλαμιώτη<br /> Παίζουν οι μουσικοί:<br /> Φένια Παπαδόδημα: φωνή, γκόνι (αφρικάνικη άρπα), λαούτο, λούπες<br /> Γιώργος Παλαμιώτης: ηλεκτρικό μπάσο<br /> Γιάννης Παπαδόπουλος: πιάνο<br /> Λεωνίδας Σαραντόπουλος: φλάουτο<br /> Παναγιώτης Κωστόπουλος: τύμπανα</p>
<p>Παίζουν: Φένια Παπαδόδημα, Ευθύμης Χαλκίδης, Χριστίνα Κωστέα, Χρυσαλένα Παπαχριστοπούλου, Παυλίνα Ζάχρα.</p>
<p>Συμπαραγωγή με την “ΜΑΡΙΝΑ ΑΜΚΕ”<strong></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>“ΑΓΑΜΕΜΝΟΝΑΣ.</strong><br /> <strong> ΑΙΣΧΥΛΟΣ/ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ”</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><em>Δευτέρα 6 και 13 /Τρίτη 7 και 14 Νοεμβρίου, ΦΡΥΝΙΧΟΥ</em></p>
<p>Για 2 ηθοποιούς και ένα βιολί επί σκηνής</p>
<p>Μια σκηνική σύνθεση για δύο ηθοποιούς και ένα βιολί, με αποσπάσματα από την “Ιφιγένεια εν Αυλίδι” του Ευριπίδη και τον “Αγαμέμνονα” του Αισχύλου. Η δραματουργία ακολουθεί την πορεία του Αγαμέμνονα προς τον πόλεμο της Τροίας και την επιστροφή του στο Άργος, σε μια παράσταση όπου λόγος και μουσική συνδέονται άρρηκτα.</p>
<p>Σκηνοθεσία-απόδοση-συρραφή κειμένων: Κωνσταντίνος Χατζής<br /> Μουσική σύνθεση: Γιώργος Κουμεντάκης<br /> Σκηνική εγκατάσταση: Γιώργος Μπουνιάς-Θανάσης Καλογιάννης<br /> Στην παράσταση χρησιμοποιούνται αποσπάσματα από τη μετάφραση του Κ.Χ.Μύρη</p>
<p>Παίζουν: Λήδα Πρωτοψάλτη, Γιώργος Παπαπαύλου.<br /> Βιολί: Διονύσης Βερβιτσιώτης</p>
<p>Συμπαραγωγή με την “ΟΜΑΔΑ ΧΡΩΜΑ”</p>
<p> </p>
<p><strong>«ΣΠΗΛΑΙΟ»</strong></p>
<p><em>31 Ιανουαρίου- 4 Φεβρουαρίου 2018, ΥΠΟΓΕΙΟ</em></p>
<p>Μια σύγχρονη όπερα</p>
<p>H νέα παράσταση της Έλλης Παπακωνσταντίνου και ODC Ensemble αποτελεί μια διεθνή συμπαραγωγή πάνω στο πλατωνικό “Σπήλαιο’’. Πρόκειται για μια σύγχρονη όπερα που διερευνά μέσα από την φιλοσοφική διάσταση της τυφλότητας πιθανές παραλληλίες με τον σημερινό κόσμο της εικονικής πραγματικότητας και των ψευδών ειδήσεων.</p>
<p>Concept/Κείμενο/Σκηνοθεσία: Έλλη Παπακωνσταντίνου<br /> Μουσική: Τηλέμαχος Μούσας<br /> Δραματουργική συνεργασία: Στέλλα Ράπτη, Tanja Diers<br /> Libretto: Martina Winkel<br /> Video installations / Realtime video και video-art: Παντελής Μάκκας<br /> Shadow puppet designers: Martina Winkel/Παντελής Μάκκας<br /> Κατασκεύη φιγούρων θεάτρου σκιών: Τάσος Κώνστας<br /> Χορογραφία: Αθανασία Κανελοπούλου<br /> Φωτισμοί: Ολυμπία Μυτηληναίου<br /> Διεύθυνση Παραγωγής: Νάνσυ Κοκολάκη</p>
<p>Η διανομή είναι υπό διαμόρφωση.</p>
<p>Συμπαραγωγή με την ODC ensemble και διεθνείς φορείς<br /> Η παράσταση επιχορηγείται από το Υπουργείο Πολιτισμού<strong></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>«DUENDE»</strong></p>
<p><em>10 Ιανουαρίου 2017-28 Μαρτίου 2018, ΦΡΥΝΙΧΟΥ</em></p>
<p>Μια διάλεξη μετά μουσικής, με θέμα το πάθος.</p>
<p>Ο ισπανικός όρος «duende» είναι στην πραγματικότητα αμετάφραστος. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι αποδίδει τα ανερμήνευτα πάθη που κινούν την τέχνη και τη ζωή. Το κείμενο του Λόρκα για το «ντουέντε» προέρχεται από τη διάλεξη που έδωσε τον Οκτώβριο του 1934 στο Μπουένος Άϊρες. Ο ποιητής δεν πρόλαβε να το δει ποτέ δημοσιευμένο.</p>
<p>Στην παράσταση του Θεάτρου Τέχνης, το υπέροχο κείμενο του Λόρκα συνυπάρχει με μελοποιημένα από τον Σταμάτη Κραουνάκη ποιήματά του.</p>
<p>Κείμενο: Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα<br /> Μετάφραση «Ντουέντε»: Ολυμπία Καράγεωργα<br /> Απόδοση ποιημάτων: Ανδρέας Αγγελάκης</p>
<p>Μουσική σύνθεση-ερμηνεία: Σταμάτης Κραουνάκης</p>
<p> </p>
<h4>ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ</h4>
<p>Θέατρο για παιδιά νηπιαγωγείου και δημοτικού</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>«ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΔΑΣΩΝ»</strong></p>
<p><em>29 Οκτωβρίου 2017- 1 Απριλίου 2018, ΦΡΥΝΙΧΟΥ</em></p>
<p>Θεατρική διασκευή Ανδρέα Φλουράκη, σκηνοθεσία Δημήτρη Δεγαϊτη</p>
<p>Ο πασίγνωστος και αγαπημένος μύθος του «Ρομπέν των Δασών» σε μια διασκευή που γράφτηκε ειδικά για την παράσταση του Θέατρου Τέχνης.</p>
<p>Θεατρική διασκευή: Ανδρέας Φλουράκης<br /> Σκηνοθεσία: Δημήτρης Δεγαΐτης<br /> Σκηνικά-Κοστούμια: Έλλη  Λιδωρικιώτη<br /> Μουσική: Νίκος Τσέκος<br /> Κίνηση: Μαρίζα Τσίγκα<br /> Φωτισμοί: Στέλλα Κάλτσου</p>
<p>Παίζουν: Δημοσθένης Φίλιππας,  Αυγουστίνος Κούμουλος, Ντάνυ Γιανακοπούλου, Κωνσταντίνος Μουταφτσής, Δημήτρης Δεγαίτης, Βασίλης Φακανάς, Μαριέλλα Δουμπού και άλλοι.</p>
<p> </p>
<h4>ΝΕΑΝΙΚΗ ΣΚΗΝΗ</h4>
<p>Θέατρο για νέους και ενήλικες (παράσταση κατάλληλη από 11 ετών)</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>«Ο ΔΟΚΤΩΡ ΤΖΕΚΙΛ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΧΑΪΝΤ», Ρόμπερτ Στίβενσον</strong></p>
<p><em>5 Νοεμβρίου 2017-1 Απριλίου 2018, ΥΠΟΓΕΙΟ</em></p>
<p>Ο ευγενικός Δόκτωρ Τζέκιλ ασχολείται με τη διαμάχη ανάμεσα στο καλό και το κακό. Μια μάχη που μερικές φορές νιώθει και ο ίδιος πως τον καταδυναστεύει. Ως επιστήμονας θέλει να πετάξει οτιδήποτε θεωρεί «άχρηστο» στη φύση και να κρατήσει το «ωφέλιμο», το καλό. Αφιερώνει λοιπόν τη ζωή του στη δημιουργία ενός φαρμάκου που καταστέλλει τις σκοτεινές επιρροές και διατηρεί την καλή πλευρά του ανθρώπου. Όταν δοκιμάσει ο ίδιος το φάρμακο, θα μεταμορφωθεί για λίγο στον κύριο Χάιντ: χωρίς ηθικούς φραγμούς, θα αισθανθεί επιτέλους ελεύθερος σε έναν κόσμο γεμάτο κανόνες. Παίρνει μετά το αντίδοτο και “επανέρχεται” στον Δόκτορα Τζέκιλ. ‘Ομως η προσωπικότητα του κύριου Χάιντ αρχίζει να γίνεται πιο ισχυρή και δεν έχει ανάγκη το φάρμακο για να παίρνει τη θέση του Δόκτορα Τζέκιλ που πλέον χρειάζεται μεγάλες ποσότητες αντίδοτου για να μπορεί να επιστρέψει στον εαυτό του…</p>
<p>Θεατρική προσαρμογή – Σύνθεση κειμένων: Βίλια Χατζοπούλου &amp; Βασίλης Μαυρογεωργίου<br /> Σκηνοθεσία: Βασίλης Μαυρογεωργίου και Θανάσης Δόβρης<br /> Σκηνικά : Θάλεια Μέλισσα<br /> Μουσική: Κωσταντίνος Ευστρατίου<br /> Επιμέλεια κίνησης: Μαρίζα Τσίγκα<br /> Φωτισμοί: Στέλλα Κάλτσου</p>
<p>Παίζουν: Θανάσης Δόβρης, Κωσταντίνος Ευστρατίου, Αριάδνη Καβαλιέρου, Πάνος Μπιρμπατάκος.</p>
<p>Στον ρόλο του Δόκτωρα Τζέκιλ (και κύριου Χάιντ), ο Θανάσης Δόβρης.<br /> Στην παράσταση συμμετέχουν σπουδαστές του Θεάτρου Τέχνης.</p>
<p> </p>
<h4>ΜΟΛΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ</h4>
<p><strong>– ΦΕΣΤΙΒΑΛ “Αναλόγιο 2017”</strong></p>
<p>Το ANALOGIO FESTIVAL, μέλος του οργανισμού EFA/EFFE (European Festivals Association/ Europe for Festivals- Festivals for Europe), επέστρεψε στο Θέατρο Τέχνης (Φρυνίχου) από τις 16 έως και τις 24 Σεπτεμβρίου 2017 και παρουσίασε με μεγάλη επιτυχία ένα πλούσιο και πολυδιάστατο πρόγραμμα.  Υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση της Σίσσυς Παπαθανασίου, παρουσιάστηκαν: οκτώ (8) ελληνικά θεατρικά έργα (σε πρώτη παρουσίαση) , τρία (3) σλοβάκικα, που συνέστησαν τη Σλοβάκικη δραματουργία στο αθηναϊκό κοινό, δύο στρογγυλές τράπεζες καθώς και δράσεις σε διάφορα σημεία της πόλης.</p>
<p>Η φετινή διοργάνωση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Θεάτρου της Σλοβακίας, τις εκδόσεις Καζαντζάκη, το Ινστιτούτο Θερβάντες, το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του ΕΚΠΑ, το 3Ο Διεθνές Φεστιβάλ Ποίησης, την Ανοιχτή Τέχνη και τον διεθνή καλλιτεχνικό οργανισμό Τhe milena principle, και με την ευγενική υποστήριξη του Ιδρύματος ΙΩΑΝΝΟΥ Φ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ που προετοιμάζει την έκδοση Λευκώματος αφιερωμένου στη συνεισφορά του Φεστιβάλ «ΑΝΑΛΟΓΙΟ» από την ίδρυσή του το 2005 μέχρι σήμερα.</p>
<h4>ΥΠΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ…</h4>
<p><strong>ΜΗΔΕΙΑ – </strong><strong>«Η βαρβαρότητα του έρωτα»</strong></p>
<p>Η μεγάλη καλοκαιρινή θεατρική συμπαραγωγή του ΘΕΑΤΡΟΥ ΤΕΧΝΗΣ με το ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ και το ΔΗΠΕΘΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ολοκληρώνει την επιτυχημένη περιοδεία της, την Τρίτη 3 Οκτωβρίου στο ΗΡΩΔΕΙΟ.</p>
<p> </p>
<h4>ΔΡΑΣΕΙΣ</h4>
<h4>«<strong>200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821/ Ποιά είναι η σύγχρονη Ελλάδα;»</strong></h4>
<p><em>Έναρξη εκδηλώσεων για το τριετές πρόγραμμα του Θεάτρου Τέχνης</em></p>
<p>Μέσα στο πλαίσιο του «Πώς και κατά πού προχωρούμε», το Θέατρο Τέχνης εγκαινιάζει την Κυριακή 25 Μαρτίου 2018, μια τριετή σειρά εκδηλώσεων, δράσεων και θεατρικής παραγωγής με αφορμή την επέτειο 200 χρόνων από την επανάσταση που θα γιορτάσουμε στην Ελλάδα το 2021.</p>
<p>Συζητήσεις με το κοινό, διαλέξεις, στρογγυλές τράπεζες, αναγνώσεις κειμένων, διαγωνισμοί νέων θεατρικών κειμένων, παρουσίαση ραδιοφωνικών έργων, θεατρικά αναλόγια, δρώμενα, συναυλίες κτλ., θα πραγματοποιούνται τα επόμενα τρία χρόνια στο Θέατρο Τέχνης. Στόχος: να αναρωτηθούμε από πού ξεκινήσαμε, πώς ξεκινήσαμε και πώς φτάσαμε στη σύγχρονη Ελλάδα; Ποιά είναι η σύγχρονη Ελλάδα; “Πώς και κατά πού προχωρά; “…</p>
<p>Η τριετής αυτή “αναζήτηση” θα ολοκληρωθεί με την παρουσίαση μιας μεγάλης θεατρικής παραγωγής του Θεάτρου Τέχνης που θα αντλήσει έμπνευση και υλικό απ’ όλες τις δράσεις που θα πραγματοποιηθούν στις δύο σκηνές του, κατά το διάστημα 25 Μαρτίου 2018- 25 Μαρτίου 2021.</p>
<hr />
<h4><span style="text-decoration: underline;">Ταυτότητα Θεάτρου Τέχνης</span></h4>
<p>Καλλιτεχνική Διεύθυνση: <strong>Μαριάννα Κάλμπαρη</strong><br /> Διεύθυνση Επικοινωνίας &amp; Προβολής: <strong>Άρης Ασπρούλης</strong><br /> Υπεύθυνη δημιουργικών:<strong> Γεωργία Σιδέρη</strong><br /> Γραμματεία: <strong>Άννα Ουμπελόντε</strong><br /> Υπεύθυνη οικονομικών-λογιστηρίου:<strong> Μαρία Μαρούλη</strong><br /> Υπεύθυνη παραγωγής:  <strong>Ελένη Σπετσιώτη</strong><br /> Υπεύθυνος ηλεκτρολόγος: <strong>Βασίλης Κανελλόπουλος</strong><br /> Ηλεκτρολόγος-χειριστής φωτισμού<strong>: Βασίλης Παπακυριαζής</strong><br /> Ηχολήπτες:<strong> Γιώργος Μαργέτης, Λευτέρης Δασκαλαντωνάκης</strong><br /> Υπεύθυνη κρατήσεων για σχολεία: <strong>Εύα Στυλάντερ</strong><br /> Υπεύθυνη διεθνών σχέσεων: <strong>Σίσσυ Παπαθανασίου</strong><br /> Υπεύθυνος Χορηγών: <strong>Δημήτρης Μαγγίνας</strong><br /> Σχεδιασμός εντύπου υλικού:<strong> Γεωργία Σιδέρη, Αριστείδης Παπαϊωάννου, Μαριλένα Μόσχου</strong><br /> Συνεργάτις δραματολόγος – επιμέλεια κειμένων προγραμμάτων: <strong>Έλενα Τριανταφυλλοπούλου</strong><br /> Φωτογράφος: <strong> Μυρτώ Αποστολίδου</strong><br /> Video trailers:<strong> Μιχαήλ Μαυρομούστακος</strong><br /> Παραγωγή ραδιοφωνικών spots:<strong> Κωνσταντίνος Ευστρατίου</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong><br /></strong>πηγή:www.culturenow.gr</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>

Σχετικά άρθρα