Σνακ για να... αδυνατίσεις

3 Οκτωβρίου 2017

Κι όμως... Τα σνακ δεν είναι απαγορευμένος «καρπός», όταν έχεις μπει στη διαδικασία της δίαιτας. Ίσα ίσα πο μπορούν κι αυτά να συμβάλλουν από την πλευρά τους στην προσπάθεια που κάνεις να αδυνατίσεις.

Δες εδώ 5 προτάσεις για σνακ, που μόνο καλό θα σου κάνουν...

1. Τυρί σε λωρίδες

Μπορεί να νομίζεις ότι δεν είναι ό, τι καλύτερο διατροφικά, όμως οι ειδικοί έχουν άλλη γνώμη. Και αυτό, γιατί μια μερίδα αυτού του τυριού έχει 80 θερμίδες, οι οποίες σε «κρατάνε» ενεργειακά ανάμεσα στα κυρίως γεύματά σου.

2. Δημητριακά

Φυσικά, μιλάμε για δημητριακά χωρίς σοκολάτα, ζάχαρη, μέλι και όποια αλλη... επεξεργασμένη σχετική συσκευασία υπάρχει. Τα κανονικά δημητριακά σου προσφέρουν με θρεπτικό τρόπο την θερμιδική πληρότητα που χρειάζεσαι.

3. Γιαούρτι χωρίς λιπαρά

Ένα γιαούρτι 0% ή έστω με χαμηλά λιπαρά είναι η καλύτερη λύση για τυχόν... κενό που μπορεί να έχεις στο στομάχι σου.

4. Δύο με τρεις φέτες κρέας γαλοπούλας

Άπαχο και γεμάτο πρωτεΐνη το κρέας γαλοπούλας δεν θα σε «φορτώσει» με περισσότερες από 100 θερμίδες στην ποσότητα αυτή.

5. Μήλο με μια κουταλιά φυστικοβούτυρο

Από τη μια έχεις τις φυτικές ίνες και τις βιταμίνες του μήλου και από την άλλη την ένεργεια που σου δίνουν οι ξηροί καρποί, έστω και σε αλεσμένη μορφή, του φυστικοβούτυρου.

Γενικά, πάντα θα πρέπει να συμβουλεύεσαι τον διαιτολόγο – διατροφολόγο σου πριν κάνεις οποιαδήποτε προσθήκη ή αφαίρεση αναφορικά με τη δίαιτα που ακολουθείς.

Δ. Μ.
Με πληροφορίες από www.womanshealthmag.com


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ