Νίκησε την οστεοπόρωση!

3 Οκτωβρίου 2017

Οι ειδικοί λένε ότι η καλύτερη λύση για την υγεία μας είναι η πρόληψη. Επειδή η οστεοπόρωση είναι ένα σημαντικό ζήτημα που απασχολεί την πλειοψηφία των γυναικών, διάβασε παρακάτω με ποιον τρόπο μπορείς να συνδυάσεις τη γυμναστική με δυνατά οστά!

1. Ασκήσεις ενδυνάμωσης

Έρευνες έχουν δείξει ότι ασκήσεις με αντίσταση, βοηθούν στην ενδυνάμωση των οστών. Είτε χρησιμοποιώντας ελέυθερα βάρη, είτε με μηχανήματα κάνεις πολύ καλό στα όστα σου.

2. Τάι Τσι

Όσο... εξωτικό κι αν σου ακούγεται, έχει αποδειχθεί ότι το Τάι Τσι βοηθάει τόσο στην ενδυνάμωση των οστών σου, όσο και στην βελτίωση του συντονισμού σου. Μάλιστα, σχετική έρευνα έδειξε ότι άνθρωποι που έκαναν Τάι Τσι παρουσίασαν απώλεια οστικής μάζας τρεις φορές λιγότερη σε σχέση με όσους δεν έκαναν.

3. Χορός

Ακόμα κι αν δεν το έχεις με τον ρυθμό και τον χορό γενικότερα, μην διαστάζεις να το κάνεις! Οι χορευτικές κινήσεις βοηθούν να αυξάνονται οι καρδιακοί παλμοί σου, με αποτέλσμα να βελτιώνετα η φυσική σου κατάσταση, αλλά και η σύσταση των οστών σου.

4. Σπορ με ρακέτες

Τένις, σκουός, ρακέτες στην παραλία είναι ιδανικά για να δυναμώσεις τα κόκκαλά σου. Κι αυτό γιατί στα σπορ με τις ρακέτες μπαίνουν σε χρήση όλα τα μέρη του χεριού (καρπός, μπράτσα, ώμοι, αγκώνες), που αποκτά περισσότερη δύναμη και προστασία από τυχόν κατάγματα.

5. Γιόγκα

Σχετική έρευνα έδιξε ότι πάσχοντες από αδυναμία στα οστά, με τη γιόκγκα απέκτησαν μεγαλύτερη οστική μάζα, ιδιαίτερα στην σπονδυλική στήλη. Παράλληλα, με τη γιόγκα βελιτώνεται κατά πολύ η στάση του σώματός σου, κάτι που σημαίνει λιγότερη επιβάρυνση για τα οστά σου.

Δ. Μ.
Με πληροφορίες από www.fithog.com


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Εξαρτήσεις: Ποια σημάδια προδίδουν τη χρήση κοκαΐνης;
Η κοκαΐνη είναι μία λευκή, κρυσταλλική,...
Πότε μια γυναικά κάνει απιστία;
Ποια είναι τα συναισθήματα που γεννά η...